Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle tulee vaivaantunut olo rumien naisten seurassa

Vierailija
20.08.2016 |

Olen siis itse mies ja tämä koskee vain vapaa-aikaani, harrastuksia ja baareja jne. Töissä pystyn kyllä keskittymään työasioihin, vaikka kollega ruma olisikin. Mutta en muuten. En silti ole mikään sovinisti, en vain oikein siedä rumuutta naisilla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna ei haittaa, jos kunnioittaa partneria. Esim sormilla voi antaa naiselle säkenöivän orgasmin. Ja muuten huolehtia.

Iso munakaan ei auta, jos on luonnevikainen itsekeskeinen kusipää.

Vierailija
22/25 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että vertaistesi katsominen tuntuu ikävältä. 

Pahoitteluni ulkonäöstäsi. :( Todella monet miehet ovat rumia.

Tää on niin perus.

Kun jonkun sanomiset ei miellytä = hän on ruma.

Jos oot ap:n kanssa eri mieltä, olisi kiva jos vaivautuisit argumentoimaan etkä luomaan itsellesi tyhjästä "kostomielipidettä" tästä ihmisestä.

Vai luuletko, että oikeasti voimme tämän keskustelun perusteella tietää, miltä ap. näyttää?

Ehkä vain vitsailit, mutta samalla yhdistät ulkoisen rumuuden muihin vikoihin, eli me oikeasti rumat otamme tuollaisen hieman loukkaavana (ei silleen "elämäni on nyt pilalla" -loukkaavana, vaan silleen kohtuullisen loukkaavana, tiedäthän).

Ap:lle kysymys: tarkalleen ottaen mikä rumissa naisissa saa sinut vaivautumaan? Sekö että he voivat luulla sinun kiinnostuvan heistä, vai mikä? Vai se että pelkäät heidän näkevän, mitä ajattelet heidän ulkonäöstään? Oikeasti, haluaisin tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/2586962/palstailijan_argumentointiopas

Rumuuskortti toteutuu tässä ketjussa täydellisesti.

Vierailija
24/25 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, miten suhtaudut rumiin miehiin?

Neutraalisti. Enkä minä tahallani rumien naistenkaan seurassa vaivaannu, vaan se nyt vain sattuu olemaan tahaton reaktioni heihin. Joku nainen saattaa tuntea olonsa turvattomaksi ulkomaalaismiesten seurassa, minä vaivaannun rumien naisten seurassa. Ap

Tunnetko olosi turvattomaksi rumien naisten seurassa :D Mitä ne on sulle tehny?[/quote

Eihän tuossa noin sanottu ollenkaan. Luepa uusiksi.

Vierailija
25/25 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se katkeraksi tekee jos ei saa rumaakaan naista vällyjen väliin edes kutitettavaksi. Ymmärrän täysin ap tuskan rumia naisia kohtaan. Kun kaunista ei edes voi yrittää tietäen jo etukäteen saavansa pakit. Ja kun sitten rohkaisee mielensä yrittääkseen rumaa naista kun pusseja kihelmöi niin penteleesti, ja saa pakit!!! Niin kyllä tulee helvetin vaivautunut olo!!! Tekisi mieli painua maanrakoon. Niin on vaivautunut olo.

Otan osaa ap. Tv. Kohtalotoverisi 😒