kuinka usein peset SUIHKUVERHON
pitäisi kuulemma parin viikon välein, itse hyvä jos puolen vuoden välein heitän koneeseen tai ostan uuden
Kommentit (16)
Parin kuukauden välein, aina samalla kun jynssään kylppärin lattiasta kattoon perusteellisesti.
En ole pessyt kertaakaan neljään vuoteen, mutta huuhtelen sen aina suihkun jälkeen ja jätän auki vedettynä kuivumaan, joten ei siinä näy vielä tahraakaan.
Joka kerta suihkussa käydessä. Oliko tämä joku kompa?
Laitan pesukoneeseen noin 2-3 viikon välein. Siihenhän jää kaikkia saippuajäämiä yms..
Tarpeen mukaan. Riippuu ihan montako henkilöä on taloudessa jne. Itse asun yksin ja käyn suihkussa usein kuntosalilla, joten omaa suihkua käytän ehkä 3 krt/vk. Silloin se suihkuverhon pesu parin viikon välein tuntuu liioitellulta. Tosin jos olisi mies ja 4 lasta ja pari koiraa ja anoppi saman katon alla, kylppäri pitäisi pestä kokonaisuudessaan aika usein.
Kerran kahdessa kuussa. Meillä kaikki käy suihkussa treeneissään, niin suihku ei ole edes joka päivä käytössä. Verho näyttää silti tummuvan alareunasta.
Lykkään kerran kuukaudessa koneeseen.
Sillon kun se näyttää likaiselta.
En mitenkään säännöllisesti.
En ikinä? Pesisin jos näyttäisi likaiselta. Kyllähän se siinä vähän väkisinkin peseytyy kun käy suihkussa.
Parin viikoin välein ja tunne vähän syyllisyyttä, että niin harvoin. Sehän pitäisi pestä tosi usein. Se kerkeää jo parissa viikossa kellastua alhaalta.
Kenellä on suihkuverho vuonna 2016? Luulin ettei kukaan moista härpäkettä suostu enää katselemaan, hyi... Niin kasaria!!! Hankkikaa suihkuseinä hyvänen aika!
Meillä ei ole mitään, ei verhoa, ei seinää, ei kaappia... Suihkuhuoneessa suihkutellaan, siellä ei tehdä muuta.
joskus jouluna. mutta kertokaa mulle mitä se keltainen on jota siihen tulee, ei kai hometta tms.? Ihanko vain likaa?
Kerran parissa vuodessa, olis voinut pestä aiemminki
Kerran on pesty, asuttu tässä 3v. Oli kyllä näkyvää pinttymää jo alaosassa, olis voinu pestä aiemminkin. Likaantumisnopeus riippuu kyllä siitä minkäkokoinen suihkutila, jos verho on niin kaukana suihkusta ettei kauhasti kastu niin ei se likaannukkaan.