Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Te, joilla vakkaripano asuu eri kaupungissa, miten suunnittelette tapaamiset? + muita kysymyksiä!
20.08.2016 |
Eli kun ei voi spontaanisti vain laittaa viestiä, että nähtäiskö tänään / huomenna tms. vaan pitää suunnitella pidemmän päälle.
Kuinka usein näette, kuinka pitkiä aikoja kerrallaan? Teettekö yhdessä muutakin kuin harrastatte seksiä? Mitä jos suunnitellulle viikonlopulle osuukin vaikka yhtäkkiä yllärimenkat?
Kertoilkaa mitä tykkäätte, aihe kiinnostaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
up eikö muka kellään ole vai oletteko kaikki juuri tänä viikonloppuna naiskentelemassa?