Oletko kokenut työpaikkaromanssia?
Miten juttu lähti käyntiin ja miten eteni? Kumpi lähestyi? Ite en ole koskaan päässyt tuijottelua pitemmälle. t: epäkiinnostava nainen
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä tutustumisessa on vaikeaa? Aloitat vain juttelemaan, kysyt vaikka lounaalle kanssasi ja tutustutte. Et kai ole enää mikään 15 vuotias jos kerran töissä olet? :)
Mille lounaalle? Ei olla töissä 9-17 konttorissa. Ja taukotilatkin on omansa eri pisteillä.
Voi tsiisus kun sinun pitää tehdä asiat vaikeiksi! :D Yritä nyt hieman aikuistua ja lopeta typerien kysely. Jos et itse keksi tapaa miten voit toiseen tutustua, niin itke kotonasi sitten. En yhtään epäile nimimerkkisi paikkansa pitävyyttä. Huokaus...
menehän nyt jo siitä nukkumaan kun vaikutat noin väsyneeltä. oikein haukottaakin hih. lapset nukkumaan!
No tavattiin töissä. Juteltiin. Hymyiltiin ja thats it. Mä olin jäänyt miehen mieleen, joka lähti siis pois meidän firmasta. Otti yhteyttä ja mentiin treffeille. Ollaan oltu naimisissa jo vuosia ja lapsia on, ja edelleen ollaan samassa työpaikassa. Mies tuli sinne takaisin.
kato joo.. toiset voi olla ujoja ja mennä ns lukkoon kun joutuu kohdakkain ihastuksensa kanssa. tämä on ihan eri asia kuin "tutustuminen"