Mies kieltää minua laihduttamasta :(
Painan nyt noin 95kg ja haluaisin pudottaa n. 15kg ihan terveyssyistä. Mies vastustaa tätä jyrkästi ja kehuu miten ihana ja seksikäs olen juuri tällaisena, kuulemma saisin ennemmin lihoa että pääsisin sataan kiloon kuin laihtua. Olen nyt pari kertaa viikossa käynyt salaa kuntosalilla, mutta eihän tätä loputtomiin voi salailla. Töissä syön lounaaksi salaatteja ja illalla olen vaivihkaa yrittänyt myös keventää syömisiä. Olen valehdellut miehelle syöneeni pikaruokaa päivisin. Haluan laihtua, mutta pelkään sen vaikuttavan negatiivisesti parisuhteeseeni. Nykyisessä vartalossani en vain enää viihdy.
Kommentit (15)
Ilkeää käytöstä mieheltäsi, ja harmillista, että et voi olla rehellinen miehellesi.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se jne.
Ja heti!
Olet siis tahdoton marionetti-nukke? Grow a pair, bitch. Oma vartalosi, omat syömisesi, oma elämäsi. Vai pakkosyöttääkö äijäsi sua?
Onko hän sanonut mitään syytä, miksi haluaa sinun kärsivän lihavuudesta johtuvista sairauksista? Aika sekopää mies.
Miehelläsi on joku läskifetissi tai vastaava, kenties jonkinlaista kieroutunutta vallanhalua sinun ruumiiseesi.
Oma olosi ja terveytesi on kuitenkin tärkeintä, ja jos miehesi rakastaa sinua, niin hän ymmärtää kyllä sen.
En ymmärrä suhteita, joissa täytyy valehdella toiselle. Joko on itse tekemässä jotain väärää tai noloa - mitä sinä et suinkaan tässä tee - tai sitten valehtelun syy piilee toisen osapuolen oletetussa reagoinnissa. Luotatko mieheesi?
Miehesi siis pitää lihavista naisista. Makuja monella ja hänellä nyt tällainen.
Sinä kuitenkin omistat ap oman kroppaasi ja olet juuri sen painoinen kuin haluat. Laihduta jos siltä tuntuu. Luultavasti nyt ainakin alussa kannattaa tehdä sitä salaa jos mies on hyvin epämotivoiva ja kielteinen.
Mitä jos loisit vaikka nimimerkin tänne ja kertoilisit meille miten edistyy niin tsemppaamme sinua täällä? Tai voithan ihan ilman nimimerkkiäkin kertoilla mutta joku saattaa sitten leikkiä olevansa sinä.
Tsemppiä joka tapauksessa!
No, anna sen miehes etsiä itselleen joku onneton ylipainoinen joka ei halua muutosta.
Itsekin varmaan löydät paremman kunhan pääset tuosta feederistä eroon.
En ikinä voisi olla parisuhteessa, jossa pitää valehdella tai salata toiselta jotain.
Pelkää että jos laihdut niin alat saamaan huomiota muilta miehiltä.
U better run, u better run, faster than u can...
Oli pakko avautua jonnekin... Ap