Pihtaaminen on kivempaa kuin antaminen
Luulen että edustan suurinta osaa naisista kun sanon, että nimenomaan miesten kiusaaminen on parasta lystiä Maan päällä. Ensin uskottelee miehelle että seksiä on luvassa, ja sitten h-hetken lähestyessä ilmoittaakin ettei haarat aukea tänäkään iltana :) Katsotaan puolen vuoden päästä, jos sittenkään :D
Kommentit (20)
Nautin pelimiesten höynäyttämisestä, luulevat minua helpoksi, mutta en todellakaan ole. Siinähän jäävät nuolemaan näppejään, kun minua yrittävät.
Minulle seksi on fyysistä rakkautta, enkä todellakaan tulisi toimeen ilman. Koskaan en ole elämäni aikana kieltäytynyt seksistä rakkaani kanssa, ja joka kerran saan 1-3 mahtavaa orgasmia, mikä voisi olla sen parempaa? Ap, sä olet niin köyhä, henkisesti. Ja jäät paljosta paitsi.
Itse teen yleensä niin että edetään kyllä sänkyyn asti, mutta juuri kun mies on työntymässä minuun takaa päästänkin mojovan kananmunapierun ja poistun pokkana paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle seksi on fyysistä rakkautta, enkä todellakaan tulisi toimeen ilman. Koskaan en ole elämäni aikana kieltäytynyt seksistä rakkaani kanssa, ja joka kerran saan 1-3 mahtavaa orgasmia, mikä voisi olla sen parempaa? Ap, sä olet niin köyhä, henkisesti. Ja jäät paljosta paitsi.
Kunnon dildo pesee miehen kuin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Siinäs luulet, että edustat. Puhu vain omasta puolestasi.
Edustat vähemmistöä naisista mielipiteinesi.
Ei tollasta ainakaan parisuhteessa tapahdu. Tai jos tarkoitat, että naiset nimenomaan parisuhteessa noin tekisi, niin....ööö...eihän tossa ole mitään järkeä. Kauheeta jos toi on totta, että suurin osa naisista tekee noin, hui!
Mä en ainakaan. En ole kertaakaan tehnyt, enkä varmasti tule koskaan tekemään.
Et edusta suurinta osaa, luulosi on aivan väärä :) Tai näin ainakin oman otannan (omat ystävät) perusteella. Seksi on kivaa!
Mä tykkään kyllä seksistä, varsinkin parisuhteessa mutta ihan noin ylipäätäänkin. Tuollainen kiusaaminen on älytöntä, sittenhän sitä itsekin jää ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kyllä seksistä, varsinkin parisuhteessa mutta ihan noin ylipäätäänkin. Tuollainen kiusaaminen on älytöntä, sittenhän sitä itsekin jää ilman.
Seksi itsessään on todella tylsää touhua, vallan tunne voittaa orgasmin satanolla.
Vallan tunne? Okei. Kiva kun kohdalle sattuu sitten se, jolle se vallantunne orgasmin kera on parasta päällä maan, vittuun moraalit ja lainpykälät! Ja saat tuta jonkun raiskaajan vallankäytön :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi itsessään on todella tylsää touhua, vallan tunne voittaa orgasmin satanolla.
Huutonaurua!!!!
Tässä on syy miksi harvat naiset sopivat johtajiksi ja miksi "kanalauman" meno työpaikoilla on kamalaa.
Noin pienessä asiassa pienelle ihmiselle pieni valta on parempaa kuin orgasmi, hanki parempaa seksiä ja parempia orgasmeja ja suhtaudu valtaan ja vallankäyttöön vastuullisesti.
Kunnon psykoosi prinsessa harhat että tuollainen "valta" kihahtaa hattuun :D
Sairas yksilö en todella tarkoita yleistää tätä kaikkiin naisiin mutta näin pienet ihmiset haluavat valtaa ja myrkyttävät ilmapiirin.
Ps. Rakastelin puolisoni kanssa aamulla joten voit kääntää pakan päällimmäisen kortin heti pois ja siirtyä seuraavaan classiseen vastahyökkäykseen, Suuri Johtaja, Heikkojen Hallitsia, Kansakuntien Valtias! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua!!!!
Tässä on syy miksi harvat naiset sopivat johtajiksi ja miksi "kanalauman" meno työpaikoilla on kamalaa.
Noin pienessä asiassa pienelle ihmiselle pieni valta on parempaa kuin orgasmi, hanki parempaa seksiä ja parempia orgasmeja ja suhtaudu valtaan ja vallankäyttöön vastuullisesti.
Sairas yksilö en todella tarkoita yleistää tätä kaikkiin naisiin mutta näin pienet ihmiset haluavat valtaa ja myrkyttävät ilmapiirin.Ps. Rakastelin puolisoni kanssa aamulla joten voit kääntää pakan päällimmäisen kortin heti pois ja siirtyä seuraavaan classiseen vastahyökkäykseen, Suuri Johtaja, Heikkojen Hallitsia, Kansakuntien Valtias! :)
Voi sua, vai huutonaurua, kas kun ei huutista. Jätin loput viestistä lukematta, toivottavasti edes nauroit ap:n ääliöinnille etkä ole samaa kastia. Ääliö kuitenkin huutonauruinesi, hyi pentu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua!!!!
Sairas yksilö en todella tarkoita yleistää tätä kaikkiin naisiin mutta näin pienet ihmiset haluavat valtaa ja myrkyttävät ilmapiirin.Ps. Rakastelin puolisoni kanssa aamulla joten voit kääntää pakan päällimmäisen kortin heti pois ja siirtyä seuraavaan classiseen vastahyökkäykseen, Suuri Johtaja, Heikkojen Hallitsia, Kansakuntien Valtias! :)
Voi sua, vai huutonaurua, kas kun ei huutista. Jätin loput viestistä lukematta, toivottavasti edes nauroit ap:n ääliöinnille etkä ole samaa kastia. Ääliö kuitenkin huutonauruinesi, hyi pentu.
Älä lässytä, luit koko viestin kaikki tietää sen.
Vallankäyttöä ja seksiä ei parane sekoittaa keskenään, siinä mädättyy sekä seksi että valta.
Vai että pieni niskanpäällä oleminen on noin nautinnollista joillekkin naisille, ajatteleppa jos useammat miehet olisivat tuollaisia?
Löydät kyllä kamalia tarinoita tuollaisista munattomista paskasäkeistä ketkä nauttii vahvemman vallasta, mielestäni tämä alleviivaa kyseisen ihmisen surkeutta.
Sä et vaan ole saanut riittävästi riittävän hyvää seksiä tai libidosi on alhainen. Mulle ei tulisi mieleenkään pihtailla. N37
Voisinpa minäkin tehdä noin, mutta valitettavasti miehet eivät halua minua tarpeeksi, jotta minulla olisi tuollainen valta. Minua ei kukaan mielistele saadakseen jotain minulta, minulla ei ole sellaista arvoa.
t. kateellinen nainen
Antaminen ei ole koskaan kivaa. Tiedän sen erittäin hyvin, sillä annan vaikken halua. Joka kerta haluan entistä vähemmän. Seksi oksettaa, mieheni ja kaikki miehet oksettavat. Kadun että koskaan ryhdyin edes seurustelemaan. Mutta en vaihtaisi lapsia, enkä niiden takia pysty koskaan enää elämään kuin tuota miestä ei olisi ollutkaan. Rakkauden ja hyvät ajat olen unohtanut, niitä en muistele enkä haikaile takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa minäkin tehdä noin, mutta valitettavasti miehet eivät halua minua tarpeeksi, jotta minulla olisi tuollainen valta. Minua ei kukaan mielistele saadakseen jotain minulta, minulla ei ole sellaista arvoa.
t. kateellinen nainen
Älä huoli tuo valta on katoavaista ja se heikkenee heti ejakulaation & orgasmin jälkeen.
Monet tippuu "korkealta" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kateellinen nainen
Älä huoli tuo valta on katoavaista ja se heikkenee heti ejakulaation & orgasmin jälkeen.
Monet tippuu "korkealta" :D
Älä väitä, etten muka menetä mitään vain, koska se on katoavaista. Kaikkihan on katoavaista. Tuota katoavaisuutta voi kuitenkin ehkä pitkittää, kun ei anna, vaan vihjailee pienesti (olemalla ystävällinen), että saattaisi antaa. Jos toinen kyllästyy, aina löytyy uusi, jonka kanssa voi jatkaa sitä samaa. Eikä itse tarvitse antaa koskaan mitään kenellekään. Saa pieniä palveluksia tai edes ystävällistä hyväksyntää, josta tulee hyvä mieli ja hyvä itsetunto, joita kuka tahansa ei saa.
En tosin tiedä onko hyöty miten suurta: voi saada ilmaisia juomia (mitä minä vähäisellä juomisella siitä hyötyisin?) tai rahaakin jopa. Kyllähän tuo rikkaan miehen naiminen omaa kauneutta vastaan lienee ihan olemassaoleva ilmiö. Tosin jos itse olisin niin kaunis, että saisin kenet tahansa, niin en valitsisi sellaista suhdetta, joka perustuu vain rahaan. Harmittaa vain, ettei halutessanikaan mitenkään voisi.
t. kateellinen nainen
Siinäs luulet, että edustat. Puhu vain omasta puolestasi.