Miten kokeilla ensimmäistä kertaa peppuseksiä? Vinkkejä?
Ollaan puhuttu asiasta vaimoni kanssa ja haluttais kovasti kokeilla.
Eli mitä tulisi huomioida ennen ja aikana? Mikä on hyvä asento ekakertalaisena? Sattuuko se? Ja mitä liukkaria kannattaa käyttää?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon sormea perseessäni. Siis todella, en voi sietää sitä. Joten meillä mies vaan työntyy hitaasti sisälle peppuuni, ilman mitään alkuvenyttelyä, jos ilmaisu käy 😄
Asennosta on AINA vääntöä, mua sattuu kontillaan, mies taas ei halua kyljellään tai niin että oon vatsallani. No, siksipä saakin persettä vain noin 3krt/vuosi. Oma moka.Jännää, että pano onnistuu, mutta sormetus ei. :/
Tottakai sormetus onnistuu, kyse on siitä etten pidä siitä. Tuntuu epämukavalta. Meitä kun on katsos erilaisia :)
Ja sille joka ehdotti, että olisin itse päällä persepanossa; se sattuu vielä enemmän kuin kontillaan, kerran kokeilin, never again. Exän kanssa harrastettiin paljonkin anaaliseksiä, vatsallaan tai kyljellään, siitä pidin. Mutta nyksälle kun ei käy, niin ei käy. Olkoon sitten ilman persettä :D
Kuulostat mahtavalta naiselta! Peppuseksiä harrastamme vaimoni kanssa melko säännöllisesti ja se on kyllä kiihottavaa ja tuonut kipinää suhteeseemme. Emme voisi nyt kuvitellakaan suhdettamme ilman sitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Yx tapa aloittaa se touhu on työntää molo naisen peräreikään.
Täähän se ois ja tuntuu ihan hiton hyvältä :)
Tämä nyt saattaa kuulostaa hieman ilonpilaamiselta, mutta: suosittelen kondomin käyttöä, hygieniasyistä. Vaimoni tykkää anaalista, ja minäkin, mutta omaa nautintoani hieman varjostaa kun tiedän että seuraavana päivänä on melko varmaan virtsatietulehdus, ainakin jonkunasteinen ja pari kertaa ollut hieman vakavampikin. Lisäksi samasta syystä on sekin käytännön seikka, että sladdi kun on ollut pepussa, niin sitä ei oikein voi laittaa muualle (siis pilluun tai suuhun) pesemättä, ja pesutapahtuma tuppaa kyllä latistamaan tunnelmat melko tehokkaasti! Mutta kun käyttää spärrää, niin itselle ei tule mitään tulehduksia, ja kumin kun ottaa pois niin sitten voi kullin laittaa taas minne haluaa. :)
Rauhallisesti alussa. Paljon liukkaria tai sylkeä. Sylki toimi siis erinomaisesti, samoin naisen omat nesteet etupuolelta. Naisen on hyvä olla riittävän kiihottunut ja halukas ottamaan kalua peppuun. Jos kovin jännittää, niin yleensä nainen reagoi peppureijällään supistaan. Tällöin sisäänmeno myös useimmin käy kipeää ja kun mies huomaa naisen jännityksen saati kivun, niin erektio laskee ainakin minulla saman tien. Sitten jos nainen viestittää, että tuntuu hyvälle, niin vaikutus on päinvastainen ja alkaa oma taistelu, ettei laukeaisi heti ;)
Siitä sitten harjoitellen mestariksi. Jos tiedän jo hyvissä ajoinyhdynnän aikana, että tulen penetroimaan ja ejakuloimaan anuksen, niin harjoitusta vaatii, että setti kestää myös naisen nautintoon saakka. Yleensä meillä anaaliseksi toteutetaan vasta yhdynnän huipennukseksi, koska peppuseksin jälkeen ei pidä jatkaa vaginaan ilman huolellista siittimen pesua.
Mitä tulee noihin homoviittauksiin, niin jätän ne reppanat huutelijat ihan omaan arvoonsa. Reipas 50 on ikää, eikä ole vielä tarvinnut miesten kesken seksiä harrastaa. En sitä haluaisi, enkä liioin pystyisikään. En silti tuomitse ketään. Kaikki toteuttakoon omia halujaan terveiden ja tasavertaisten kumppaneiden kanssa.
Mies vm-68 kirjoitti:
Rauhallisesti alussa. Paljon liukkaria tai sylkeä. Sylki toimi siis erinomaisesti, samoin naisen omat nesteet etupuolelta. Naisen on hyvä olla riittävän kiihottunut ja halukas ottamaan kalua peppuun. Jos kovin jännittää, niin yleensä nainen reagoi peppureijällään supistaan. Tällöin sisäänmeno myös useimmin käy kipeää ja kun mies huomaa naisen jännityksen saati kivun, niin erektio laskee ainakin minulla saman tien. Sitten jos nainen viestittää, että tuntuu hyvälle, niin vaikutus on päinvastainen ja alkaa oma taistelu, ettei laukeaisi heti ;)
Siitä sitten harjoitellen mestariksi. Jos tiedän jo hyvissä ajoinyhdynnän aikana, että tulen penetroimaan ja ejakuloimaan anuksen, niin harjoitusta vaatii, että setti kestää myös naisen nautintoon saakka. Yleensä meillä anaaliseksi toteutetaan vasta yhdynnän huipennukseksi, koska peppuseksin jälkeen ei pidä jatkaa vaginaan ilman huolellista siittimen pesua.
Mitä tulee noihin homoviittauksiin, niin jätän ne reppanat huutelijat ihan omaan arvoonsa. Reipas 50 on ikää, eikä ole vielä tarvinnut miesten kesken seksiä harrastaa. En sitä haluaisi, enkä liioin pystyisikään. En silti tuomitse ketään. Kaikki toteuttakoon omia halujaan terveiden ja tasavertaisten kumppaneiden kanssa.
Ei toimi sylki liukkarina kovin hyvin.
Homovihjauksista oon samalla linjalla. Peppuseksi kiihottaa minua suuresti mutta miehet eivät. Aivan samoin posliinipimpsojen kohdalla, karvaton pimpsa kiihottaa kovasti, mutta aikuisella naisella. Lapset eivät kiihota.
M40
Harvassa on ne naiset jotka peppuseksistä kunnolla tykkää
Yx tapa aloittaa se touhu on työntää molo naisen peräreikään.