Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidentti Niinistökin sanoi just uutisissa, että Hesari on ihan paska lehti joka vaan valehtelee ja vääristelee.

Vierailija
20.08.2016 |

Kuka vielä tilaa Hesaria? Kannattaisko jo jättää uppoava laiva ja vaihtaa johonkin toiseen lehteen...?

http://yle.fi/uutiset/presidentti_tyrmaa_vaitteet_sooloilusta__niinisto…

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vielä tilaa Hesaria? Kannattaisko jo jättää uppoava laiva ja vaihtaa johonkin toiseen lehteen...?

Seiskaan vai MV-lehteen?

Vierailija
2/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppu Hesarin tilaaminen viime syksyyn, kun lehden kirjoitukset alkoi olla jo liian räikeää mielipiteenmuokkausta. Siinä aviisissa joskus takavuosina raportoitiin ihan oikeita uutisia, mutta nyt siellä on joku agenda jonka varjolla hakemalla haetaan tietyn tyyppistä näkökulmaa joka juttuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haluaa verenpaineen koholle voi joko lukea Hesaria tai syödä lakritsia. Hesarin lukeminen tulee kallimmaksi mutta sehän ei koske köyhiä. Rikkaat eli feministit lukevat Hesaria.

Vierailija
4/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loppu Hesarin tilaaminen viime syksyyn, kun lehden kirjoitukset alkoi olla jo liian räikeää mielipiteenmuokkausta. Siinä aviisissa joskus takavuosina raportoitiin ihan oikeita uutisia, mutta nyt siellä on joku agenda jonka varjolla hakemalla haetaan tietyn tyyppistä näkökulmaa joka juttuun.

Mä tein saman tempun alkuvuodesta. Kaipaan lehdeltä puolueetonta tiedonvälitystä, jonka perusteella voin muodostaa oman mielipiteeni, en valmiiksipureskeltua kasvattamista ja "tarvittaessa" asioiden pimittämistä, vääristelyä tai painottamista tiettyyn suuntaan.

Vierailija
5/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein saman tempun alkuvuodesta. Kaipaan lehdeltä puolueetonta tiedonvälitystä, jonka perusteella voin muodostaa oman mielipiteeni, en valmiiksipureskeltua kasvattamista ja "tarvittaessa" asioiden pimittämistä, vääristelyä tai painottamista tiettyyn suuntaan.

Voi olla, että joudut aika kauan etsimään, ennen kuin mieleisesi lehden löydät.

Vierailija
6/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan lehdeltä puolueetonta tiedonvälitystä, jonka perusteella voin muodostaa oman mielipiteeni, en valmiiksipureskeltua kasvattamista ja "tarvittaessa" asioiden pimittämistä, vääristelyä tai painottamista tiettyyn suuntaan.

On tainnut aika kullata muistot. Nykyinen Hesari on puolueettomuuden huipentuma verrattuna esim. 70- ja 80- lukujen Hesariin.

Vierailija
7/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa enkä osta enää lehtiä. En halua sensuurin ja propagandan läpikäynyttä sontaa lukea ja maksaa siitä. Harmi kommareiden jälkeläisille. Meni sekin leipäpuu.

Vierailija
8/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö kelpaa mädättäjä-Ylen uutiset? Koittakaa päättää, mitä boikotoitte milloinkin. Magneettimedia on muuten hyvä lehti, koska Niinistö ei haukkunut sitä.

Vierailija
9/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tilaan, mutta epäröin jatkuvasti. 

Hesarin perinne lapsuudesta lähtien on vahva. Pitäisi ikään kuin irrottautua tutusta ja turvallisesta arkeen kuuluvasta rutiinista. 

Ah... niin ihana nostaa Hesari joka aamu (tulee tuulessa ja tuiskussa) postiluukusta ja laittaa kahvi tippumaan. Eli kyse ei minulle ole sisällöstä. Osaan sitä arvioida kriittisesti. 

Ja jokaisen, joka Hesaria lukee oikeasti, pitää myös myöntää, että on journalistisessa mielessä todella hyviä juttujakin 

Vierailija
10/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä minulle ei tulekaan mitään lehteä, vaan lueskelen uutiseni netistä useista eri paikoista.

Sietäisin hesarin linjaa helpommin, jos se ei teeskentelisi puoleetonta. Luen satunnaisesti sekä vasemmistolais- että oikeistolaislehtiä ja niissä osaan suhteuttaa uutisten sisällön lehden ilmoitettuun agendaan.

Vierailija
11/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Ylen juttu on vihervasuripropagandaa eikä voi pitää paikkaansa. Siis Hesarissa asuu laatu ja totuus!

Vierailija
12/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan lehdeltä puolueetonta tiedonvälitystä, jonka perusteella voin muodostaa oman mielipiteeni, en valmiiksipureskeltua kasvattamista ja "tarvittaessa" asioiden pimittämistä, vääristelyä tai painottamista tiettyyn suuntaan.

On tainnut aika kullata muistot. Nykyinen Hesari on puolueettomuuden huipentuma verrattuna esim. 70- ja 80- lukujen Hesariin.

Ei tuo aika ole oikein vertailukelpoista. Neuvostoliiton aikana Suomessa ei ollut lainkaan puolueetonta mediaa, ja kaikki (?) tiesivät sen.

Nyt meillä on näennäisesti vapaa tiedonvälitys, ja moni hölmö tuntuu uskovan tämän.

Vierailija
13/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, oon sen ikäinen, että aloittelin hesarin lukemista vasta 90-luvulla :P

Vierailija
14/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa arkistoon, mars! :D Saatat saada aika yllätyksellisiä lukukokemuksia.

Vierailija
15/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa arkistoon, mars! :D Saatat saada aika yllätyksellisiä lukukokemuksia.

Täytyy varmaan joskus käydä tutustumassa :D

Vierailija
16/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskaan vai MV-lehteen?

Molemmat olis parempia. Nykytoimittajien taito on kyllä älyttömän huono ja en tarkoita oikeikirjoitusta.

Vierailija
17/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vinkata? Mita lehtia itse luet?

Vierailija
18/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiantuntijatehtävissä ja aina kun HS kirjoittaa alaani liittyvän jutun, se on puhtaasti ammattitaidotonta roskaa. Tilasin lehteä viimeksi vuonna 2004 ja onneksi ei enää tule töihinkään.

Vierailija
19/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asiantuntijatehtävissä ja aina kun HS kirjoittaa alaani liittyvän jutun, se on puhtaasti ammattitaidotonta roskaa. Tilasin lehteä viimeksi vuonna 2004 ja onneksi ei enää tule töihinkään.

Miksi et kertonut alaasi? 

Vierailija
20/27 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa on jotain hyvääkin, nimittäin Fingerpori.

Muuta ei nyt sitten tulekaan mieleen.... =D   (hah, tajusitteko??)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän