Miten kokeilla ensimmäistä kertaa peppuseksiä? Vinkkejä?
Ollaan puhuttu asiasta vaimoni kanssa ja haluttais kovasti kokeilla.
Eli mitä tulisi huomioida ennen ja aikana? Mikä on hyvä asento ekakertalaisena? Sattuuko se? Ja mitä liukkaria kannattaa käyttää?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ensin hivelet pyllyn vakoa rauhallisin vedoin perus rasvan kanssa sormella. Pikku hiljaa sormella painelet reikää varovasti ja hitain liikkein. Sitten sormi sisään ja kuulostelet miltä vaimosta tuntuu. Jos hyvälle runkkaat hetken jonka jälkeen työnnät toisen sormen sisään. Hetken runkattuasi anusta vaihdat kalun tilalle ja rauhallisin miikkein tuönnyt sisään . Kun kalu sisällä olet hetken paikallaan sitten aloitat nytkyttelyn. Ja muista reilusti rasvaa mukaan
Tätä tuli sitten koitettua ja tuntui todella hyvältä. Vaimoni sai orgasmin eikä sattunut yhtään. Peppu tuntui paljon kireämmältä kuin pillu. Edettiin just noiden ohjeiden mukaan. Pillu kyl tuntuu paremmalta, mutta peppuseksi on kiihottavaa vaihteulua.
AP
Miks kaikki muut saa naisen persettä paitsi minä...
Vierailija kirjoitti:
Huonoa tuuria?
Vierailija kirjoitti:
Oletko keskustellut asiasta naisesi kanssa?
Mä inhoon sormea perseessäni. Siis todella, en voi sietää sitä. Joten meillä mies vaan työntyy hitaasti sisälle peppuuni, ilman mitään alkuvenyttelyä, jos ilmaisu käy 😄
Asennosta on AINA vääntöä, mua sattuu kontillaan, mies taas ei halua kyljellään tai niin että oon vatsallani. No, siksipä saakin persettä vain noin 3krt/vuosi. Oma moka.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon sormea perseessäni. Siis todella, en voi sietää sitä. Joten meillä mies vaan työntyy hitaasti sisälle peppuuni, ilman mitään alkuvenyttelyä, jos ilmaisu käy 😄
Asennosta on AINA vääntöä, mua sattuu kontillaan, mies taas ei halua kyljellään tai niin että oon vatsallani. No, siksipä saakin persettä vain noin 3krt/vuosi. Oma moka.
Mun vaimo taas tykkäs ihan hirveesti peppunsa sormittamisesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole itse päällä? Saat määrätä tahdin.
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että pano onnistuu, mutta sormetus ei. :/
Vierailija kirjoitti:
Kyljellään on hyvä kivuton aloitusasento mutta siitä voi sitten vaihtaa takaapäin kun perse on rentoutunut ja tottunut kyrpään sisällään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin hivelet pyllyn vakoa rauhallisin vedoin perus rasvan kanssa sormella. Pikku hiljaa sormella painelet reikää varovasti ja hitain liikkein. Sitten sormi sisään ja kuulostelet miltä vaimosta tuntuu. Jos hyvälle runkkaat hetken jonka jälkeen työnnät toisen sormen sisään. Hetken runkattuasi anusta vaihdat kalun tilalle ja rauhallisin miikkein tuönnyt sisään . Kun kalu sisällä olet hetken paikallaan sitten aloitat nytkyttelyn. Ja muista reilusti rasvaa mukaan
Tätä tuli sitten koitettua ja tuntui todella hyvältä. Vaimoni sai orgasmin eikä sattunut yhtään. Peppu tuntui paljon kireämmältä kuin pillu. Edettiin just noiden ohjeiden mukaan. Pillu kyl tuntuu paremmalta, mutta peppuseksi on kiihottavaa vaihteulua.
AP
.missä asennossa olitte? Itse tykkään takaapäin. Nainen konttaus asennossa pää tyynyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
.missä asennossa olitte? Itse tykkään takaapäin. Nainen konttaus asennossa pää tyynyllä
Ekaks oltiin just tuossa takaapäin asennossa nainen kontillaan, sen jälkeen nainen päällä, kyljellään ja takaapäin niin, että seisoimme. Takaapäin oli mahtava näkymä, kun vaimollani on niin hyvä perse.
ap
Saitko laueta naisesi peppuun?
Mitä mieltä hän oli siitä?
Kestikö kauan ennen kuin kaikki sperma oli valunut pepusta ulos pierujen saattelemana?
Oliko suoli puhdas?
Miten puhdistitte?
Vaikka lukemalla ne tusina muuta ketjua tästä aiheesta? Tai seksikauppojen sivuilla olevista tietolaareista tai vaikka KVG...
Entäs niin,että ratsastat itse päällä?
Voit itse määrätä tahdin.
Itse en tykkää perusrasvasta liukkarina. Jää epämiellyttävä tunne peppuun. Ihan oikea perus liukkari käy ja määrässä ei kannata säästellä!! Doggystyle paras. Kiihottaa mielettömästi kun mies tarraa lämmittelyn jälkeen pakaroista ja nai mua ku eläin, lujaa syvälle, aiiih.... Parhaat orgasmini oon saanut kun samalla omalla kädellä hieron klittaa:)
Halukaskyllä kirjoitti:
Kestikö kauan ennen kuin kaikki sperma oli valunut pepusta ulos pierujen saattelemana?
Oliko suoli puhdas?
Miten puhdistitte?
Sain
Tykkäsi siitä ja sai orgasmin
Oli tänään jo puhdasta
Oliko suoli puhdas?
Tietysti
Miten puhdistitte
Hän kävi suihkussa ja pesi sen alueen
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asennosta on AINA vääntöä, mua sattuu kontillaan, mies taas ei halua kyljellään tai niin että oon vatsallani. No, siksipä saakin persettä vain noin 3krt/vuosi. Oma moka.Jännää, että pano onnistuu, mutta sormetus ei. :/
Tottakai sormetus onnistuu, kyse on siitä etten pidä siitä. Tuntuu epämukavalta. Meitä kun on katsos erilaisia :)
Ja sille joka ehdotti, että olisin itse päällä persepanossa; se sattuu vielä enemmän kuin kontillaan, kerran kokeilin, never again. Exän kanssa harrastettiin paljonkin anaaliseksiä, vatsallaan tai kyljellään, siitä pidin. Mutta nyksälle kun ei käy, niin ei käy. Olkoon sitten ilman persettä :D
Entäs ihan perus lähetyssaarnaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asennosta on AINA vääntöä, mua sattuu kontillaan, mies taas ei halua kyljellään tai niin että oon vatsallani. No, siksipä saakin persettä vain noin 3krt/vuosi. Oma moka.Jännää, että pano onnistuu, mutta sormetus ei. :/
Tottakai sormetus onnistuu, kyse on siitä etten pidä siitä. Tuntuu epämukavalta. Meitä kun on katsos erilaisia :)
Ja sille joka ehdotti, että olisin itse päällä persepanossa; se sattuu vielä enemmän kuin kontillaan, kerran kokeilin, never again. Exän kanssa harrastettiin paljonkin anaaliseksiä, vatsallaan tai kyljellään, siitä pidin. Mutta nyksälle kun ei käy, niin ei käy. Olkoon sitten ilman persettä :D
Aika kiihkeätä menoa teillä :)