Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen skype jäänyt auki ja linjoilla eräs chatti-kumppani...

Vierailija
02.03.2006 |

Mitäs tekisitte tässä tilanteessa, jos tyttö lähettäisi viestiä? Minulla on pikkupiruja mielessä...;)

Mieheni viettää muutenkin luvattoman paljon aikaa chattaillen ja jauhaen paskaa ties kenen kanssa. Tuo kyseinen typy ottaa minua ihan erityisesti päähän, koska tiedän, ettei mieheni ole kertonut tälle olevansa naimisissa. Ihan niitä näitä juttelevat, kevyttä flirttiä, mutta en siis mitään pettämistä epäile. Vituttaa vain, että äijä viettää meidän yhteistä aikaamme jauhaen joutavia jonkun tuntemattoman naisen kanssa, kun voisi flirtata omalle vaimolleenkin joskus...

Pitäisikö vaan pokkana heittää tytölle, että " Sorry, Pena on töissä, mutta kiinnostaisiko jutella hänen vaimonsa kanssa?"

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta esittäytyisit itsenäsi. Ei sen tarttis edes saada tietää, että aluksi olit sinä eikä mies. Se jäisi epätietoisuuteen, milloin oletkin ollut sinä aikaisemminkin keskusteluissa. Silti: perusongelma ei ratkea näin, jos sun miehelläsi on näin ärsyttävä tapa yleensäkin. En kyllä keksi mitään ratkaisua, miten sen saisi siitä luopumaan.

Vierailija
22/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että Pena on töissä ja minä olen siis se ja se ja käytän tätä Penan skypea aina välillä, jos en jaksa omilla tunnuksillani kirjautua. Vastasi, että " selvä" ja " tavoittelen sitten joskus myöhemmin" .

Joopa joo...En viitsi alkaa mihinkään pelleilyyn. En minä epäile, että heillä on mitään sen kummempaa tekeillään enkä minä sitä tällä tavalla alkaisi selvittää, vaikka epäilisinkin. Jos tuollaista epäilee, eikä mieheltään saa tarvittavia vastauksia, ei niitä minun mielestäni enää muilta tarvitse pyydellä. Se on sitten sillä selvä jo muutenkin.

Kyse on vain ja ainoistaan ajankäytöstä, ei mistään muusta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt et sitten ollutkaan tyytyväinen meidän hyvinkeksittyihin apuihimme. Höh.

Vierailija
24/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin mielestäni olisi ollut ihan turhaa alkaa leikkimään omaa miestäsi ja harhauttaa tuota naista. tuollaisessa hommassa ei käy yleensä kuin vaan huonosti, tavalla tai toisella.

nythän sinulla on sitten loistava tilaisuus ottaa asia taas puheeksi miehesi kanssa. eli kun hän palaa kotiin niin kerro että kun olit tietsikalla niin " kirsi" huhuili ja samaan syssyyn jatkat että sinua loukkaa kun miehesi viettää aikaansa mieluummin jonkun nettituttavuuden kanssa kuin sinun kanssasi.

Vierailija
25/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA onneksi itse en ole raskaana hänelle!

Vierailija
26/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ilmoitat että lähdet kaverillesi Minnalle iltaa istumaan. " Minnan luo on tulossa joku sen kaveri Marko...Markku.. Markus... Joku sen niminen ja pari muuta. Joten soon moro!"

t. se baari-vinkin antanut

Vierailija
27/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä alkuun tekee mieli monissakin tilanteissa tehdä paljon radikaalimpia juttuja, kuin mihin on sitten oikeasti hiukan ajateltuaan valmis, eikös niin? Kivahan sellaisilla ajatuksilla on leikitellä kuitenkin ja kai se on ihan luvallista?

Ap

Vierailija
28/28 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 36v. ja juttelen aika usein esim. musa aiheisilla irc-kanavilla mm. 19 v. muijien kanssa. Ei mun vaimo onneksi pillastu asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän