Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen skype jäänyt auki ja linjoilla eräs chatti-kumppani...

Vierailija
02.03.2006 |

Mitäs tekisitte tässä tilanteessa, jos tyttö lähettäisi viestiä? Minulla on pikkupiruja mielessä...;)

Mieheni viettää muutenkin luvattoman paljon aikaa chattaillen ja jauhaen paskaa ties kenen kanssa. Tuo kyseinen typy ottaa minua ihan erityisesti päähän, koska tiedän, ettei mieheni ole kertonut tälle olevansa naimisissa. Ihan niitä näitä juttelevat, kevyttä flirttiä, mutta en siis mitään pettämistä epäile. Vituttaa vain, että äijä viettää meidän yhteistä aikaamme jauhaen joutavia jonkun tuntemattoman naisen kanssa, kun voisi flirtata omalle vaimolleenkin joskus...

Pitäisikö vaan pokkana heittää tytölle, että " Sorry, Pena on töissä, mutta kiinnostaisiko jutella hänen vaimonsa kanssa?"

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olenkin. Tottakai olen! Vai mitä tarkoitit?

Ap

Vierailija
2/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan törkee. Miks se noin tekee?

Kyllä loukkaantuisin jos mun mies tollasta harrastais.

*puistattaa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee ukko sulla, mun mielestä. Eri asia, jos jossain häntä kiinostavalla harrastusfoorumilla, mutta että jonkun likan kanssa. Ehdottomasti kieltäisin ja suuttuisin omalle ukolle!

Vierailija
4/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä mitä laittaisit. Ehkä se olis ihan mainio, jos laittaisit olevasi vaimo. Ajattelisikohan se, että luette niitä yhdessä ja nauratte, kuten teki se joku salarakas suhteessaan Ilkka Kanervaan. Toisaalta tulisi sitten riita miehesi kanssa sulle, että en osaa kyllä sanoa, mikä olisi hyvä. Todella ärsyttävä tapa sun miehellä.

Vierailija
5/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki voit heittää jotakin tyyliin " Maija tässä hei! Matti on nyt muualla, mutta olisi näin Matin vaimona kiva tutustua Matin kavereihin. Matti puhuu susta niin paljon! Tulisit käymään kahvilla vaikka!"

Vierailija
6/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ollaan otettu aiheen tiimoilta yhteen useampaan otteeseen, ja olen miehelle tehnyt selväksi, että koen hänen netissä roikkumisensa loukkaavana. Jos se siis menee niin pitkälle, että minä tunnen itseni hyljeksityksi omassa kodissani. En myöskään ymmärrä sitä, miksei näille tyypeille voi olla rehellinen ja jutella oikeista asioista, vaan pitää leikkiä olevansa joku ihan muu - villi ja vapaa sinkkumies tms. Lapsellista.

Tekisi siis mieli kostaa, ihan vain siksi, ettei mies näytä tajuavan, että olen tosissani...

Ap

Vierailija
7/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lopeta kirjoittelut.

Vierailija
8/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vastaa asiallisesti juuri niinkuin asiat ovat; " Sori, et tavoita nyt Penaa kun se on töissä ja koneella olen minä, Penan vaimo."

Vierailija
9/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tuo tyttö tosiaan ole mitään väärää tehnyt. Minun mieheni se koopää on...

En tiedä, miten muuten saisin hänet tajuamaan, miten väärin tuo tuollainen on. Voihan sitä ajatella, että se on harmitonta ja vaaratonta hupia, flirttiä ilman mahdollisuutta muuhun, mutta kun se ei ole vain sitä. Jos hänen pitää viettää aikaansa toisten naisten seurassa harva se ilta, niin kyllä minulle tulee todella riittämätön olo. Minä istun sohvalla yksinäni lasten mentyä nukkumaan, kun miehellä on meneillään niin hyvät jutut " Kirsin" kanssa...Voihan v...

Ap

Vierailija
10/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä olisin mäkin kateellinen, totta hemmetissä olisin. Pistä sille vaikka että " Mieheni meni just kakalle ja tulee taas hetken päästä" .

Vierailija
11/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Minä lähden tästä baariin kun tuntuu juttuseura olevan täällä niin vähäistä. Flirttaustaidotkin ovat vähän ruosteessa, joten aika niitäkin rassata. Ties vaikka tulisi tosiaan käyttöä. Muksut nukkuu kiltisti, joten niistä ei huolta. Se on moro!"

Ja sitten lähdet!

Vierailija
12/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tietää, että minä tiedän, että " Kirsi" ei tiedä....:-D Siis olen miehelleni paheksunut sitä, ettei hän ole kertonut tälle tytölle olevansa naimisissa, ja jos nyt menen sanomaan, että olen hänen vaimonsa, niin tekisin siis sen tietoisesti tahallani.

No, samapa tuo, jos mies suuttuu. Kyllä tuo on pienempi paha kuin se, miten paljon hän minua loukkaa joka ilta...

Ehkä minäkin olen nyt tosi lapsellinen, mutta ei nyt jaksa kiinnostaa. Ottaa liikaa päähän :-(

Ap

Vierailija
13/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se tietenkin näky sinänsä kun puhkuisin sisään paikalliseen kuppilaan maha pystyssä ja silmät kostonhimoa hehkuen...Kyllä siinä kaikkoais Peräpöydän Reiska jos toinenkin :-D

Ap

Vierailija
14/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
15/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita sille " Kirsille" viesti että " sori, pena meni nyt pakkaamaan sairaalakassia kun multa meni lapsivedet ja pitää lähteä synnärille" . Eiköhän lopu niiden chattailut.

Aivan törkeää käytöstä mieheltäsi jos asiasta on vielä puhuttu.

Vierailija
16/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lue muuta kuin: " Teidän korkeutenne??" '

Joooooooooo. Nyt tulen hulluksi.

Ap

Vierailija
17/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa vaan että ei vaan hänen vaimonsa. kai sulla on oikeus niin sanoa jos olet kerta koneellakin, jo on outo suhde jos mies siitä kimpaantuu...?

Vierailija
18/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa sille että, niin mitä saisi olla??

Vierailija
19/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ala porista sen kans.. leikit miestäsi. Saisit ehkä selville mimmonen suhe sillä miehelläsi on.. Tiiä vaikka vierailee sen kaverin luona.:/

Vierailija
20/28 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan kerrot olevasi raskaana. Sulla on se etu puolellasi. Voisi vihjaista, että miehelläsi on joku mystinen pimeä puoli. Sitä se toteuttaa juuri näiden nettijuttujen kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi