Millainen auto tekisi sinuun positiivisen vaikutuksen miehellä josta et tiedä juuri mitään
Et tiedä miehestä mitään olette vähän Tinderissä kirjoitelleet ja näet auton kääntyvän kulman takaa ja tiedät että hän on sillä tulossa niin millainen auto olisi positiivinen ja millainen negatiivinen yllätys?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Ajelin muutama vuosi sitten kalliilla ja urheilullisella MB ei mikään urheiluauto kuitenkaan. Naiset olivat pikkuhousut märkänä. Turha väittää ettei auto merkitse mitään. M42
Juu, +70 vuotiailla on usein jo virtasankarkailua.
M43
Vierailija kirjoitti:
Joku epätavallinen tai sitten klassikko eli musta Mersu. Mutta se ei saisi olla munanjatke, ja kaikki kaahailu yms. olisi tosi vastenmielistä.
Näitä muita, epätavallisia vaihtoehtoja voisi olla esim. kuplapaku tai Smart. Mutta oikeastaan ensiajatus olisi, että missä landella mies asuu, kun tulee autolla. Asun itse Helsingin keskustassa. Minulla on joskus ollut auto, mutta pian osoittautui, että sitä turhempaa rahareikää ei täällä olekaan.Urheiluautot, moottoripyörät yms. olisivat iso no-no. Niistä tulee mielikuva, että mies ei ole kasvanut aikuiseksi eli ei osaa huolehtia toisistaan tai ottaa vastuuta.
Voi, lol näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Avoauto tai urheiluauto. Joissakin tapauksissa se, että miehellä löytyy auto. Olen itse autoileva nainen, joten autoton mies ei oikein sytytä.
Periaatteessa ei haittaa autoton mies, mutta tykkään siitä, että mies ajaa. Jotenkin häiritsee mielikuva, että me lähdetään autoilemaan miehen kanssa mun autolla, jota mies ajaa. Autottomasta miehestä tulee fiilis, että sillä ei ole luultavammin asuntoa, eikä edes työtä.
Vierailija kirjoitti:
Minuun tekisi vaikutuksen, jos miehellä ei olisi autoa vaan hän käyttäisi julkisia.
Landella niitä kutsutaan kumisaappaiksi.
Tässä on sitä jotain:
http://1.bp.blogspot.com/-wiigC631lJY/TXAa5fO1UsI/AAAAAAAAFnQ/oQQolhqt4…
Vierailija kirjoitti:
Mies - millainen käsilaukku tekisi sinuun positiivisen vaikutuksen naisella josta et tiedä juuri mitään?
Et tiedä naisesta mitään olette vähän Tinderissä kirjoitelleet ja näet naisen kääntyvän kulman takaa ja tiedät että hän on sillä tulossa niin millainen käsilaukku olisi positiivinen ja millainen negatiivinen yllätys? Olan yli menevä hihna vai kädessä kannettava ja minkä värinen, jotain hienoa merkkiä vai tavallinen, iso vai pieni? Millaista metriaalia?
Tämä :D
Olen aina ollut sitä mieltä, että jotkut miehet tarvitsevat sitä tietynmerkkistä autoa ensisijaisesti todistaakseen toisille miehille, että katsokaapa millainen pippelinjatke minulla on! Naisena minua eivät autot voisi vähempää kiinnostaa, yhtä "seksikkäitä" tuotteita kuin esim. jokin nenäkarvanleikkuri. En aina edes erota kaumpaa parkkipaikalla meidän autoa naapurin autosta, koska molemmat ovat tummansinisiä farkkumalleja ;)
Mini olis aika kiva sellaisella 20-35-vuotiaalla. Ei todellakaan mikään karsea bemari, Audi tai joku urheiluauto. Edellämainitut viittaisivat mun silmissä lähinnä huonoon itsetuntoon, jota yritetään paikkailla autolla.
Jos miehellä taas olis isohko koira, niin farmari-Volvo olis aika hellyyttävä.
SAAB <3 Ihan mikä tahansa SAAB =)