Millainen auto tekisi sinuun positiivisen vaikutuksen miehellä josta et tiedä juuri mitään
Et tiedä miehestä mitään olette vähän Tinderissä kirjoitelleet ja näet auton kääntyvän kulman takaa ja tiedät että hän on sillä tulossa niin millainen auto olisi positiivinen ja millainen negatiivinen yllätys?
Kommentit (112)
Myönteisin vaikutelma, jos ei omista autoa vaan suosii joukkoliikennettä.
Jos on auto, niin Nissan Micra, Toyota yaris, pieni Kia/Fiat hyviä. Miehellä on älyä päässä ja itsetuntoa, kun ei halua profiloitua autolla.
Monet maahanmuuttajamiehet, tosi maskuliiniset ja miehekkäät, ajaa pienenpienillä autoilla. Feminiiniset pullamössö suomipojat tarttee M-jatkeeksi Audia, bemaria ja mersua, mutta kokonaisvaikutelma menee vain vastenmielisemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on tutkittu. Mies jonka naiset näkevät kalliin näköisen auton vieressä (naiset olettavat miehen omistavan auton) miehestä tulee merkittävästi kiinnostavampi naisten silmissä kun sama mies, samat vaatteet, sama tilanne mutta vieressä joku halpa pikkuauto. Kun naiset laitettiin samaan testiin, miesten arviot naisesta eivät muuttuneet.
Joo, voi olla jollekin nuorelle pissikselle kivaa ajella jonkun hienon auton kyydissä, samaa tekee kyllä nuoret miehetkin, lähtevät heti kyytiin jos pääsee. Ja tuokin tutkimus on varmasti tehty jossain maassa, esim. amerikassa, jossa naisille merkkaa miehen varallisuus enemmän kuin tasa-arvoisemmassa Suomessa, jossa naiset ostaa itse itselleen auton.
Kallis auto antaa signaalin että mies menestynyt. Ja menestynyt mies kiinnostaa aina naista enemmän kun vähemmän menestynyt.
Naiseen tehdään vaikutus ihan muilla keinoilla kuin autolla. Taidat olla pulassa, kun tällaista pohdit
Vierailija kirjoitti:
Joku järkevä laadukas perheauto. Munanjatkeautoille pitkä miinus.
Tämä. Miehelläni oli tavatessa perusjärkevä ja turvallinen Volvo joka selvästi hankittu järkisyistä eikä pröystäilemielessä.
Puhdas. Sisältäkin siisti. Hyvin pidetty tavallinen keskikokoinen auto.
Mies huolehtii asioista,mutta ei niuhota. Ei ole antanut elämäänsä auton puunaamiseen ym.touhuun. Osaa harrastaa ehkä muutakin kuin autoja.
Erityisen pieni tai erityisen näyttävä on hmmmm. Samoin Mersu ja BMV ja Audi herättävät herkästi kysymyksen onko itsetunto kunnossa. Joo ja yleensä jos on tarvetta näyttää autossa, niin on tarvetta esittää muissakin asioissa. Eli sellaisella ihmisellä ei välttämättä ole elämänarvot samassa järjestyksessä kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Tätä on tutkittu. Mies jonka naiset näkevät kalliin näköisen auton vieressä (naiset olettavat miehen omistavan auton) miehestä tulee merkittävästi kiinnostavampi naisten silmissä kun sama mies, samat vaatteet, sama tilanne mutta vieressä joku halpa pikkuauto. Kun naiset laitettiin samaan testiin, miesten arviot naisesta eivät muuttuneet.
Tuota noin... eikö mikään tuossa vinkkaa sulle, että kyseinen "tutkimus" on tehty (=lavastettu) sitä varten, että niihin vedoten miehille voisi kaupitella kalliita autoja... :)
Vrt "tutkimukset", joiden avulla kaupitellaan naisille ryppyvoidetta, joka "tutkitusti on (ikävä kyllä törkeän kallis) puteli rasvaa, joka vähentää ryppyjä 50%. Äläkä väitä, ettei se voi olla totta, ihan varmasti on. Se on tutkittua!
Taitaa tässäkin olla taas se vanha kunnon "sanotaan yhtä mutta tehdään toista" ;)
Jokaisella, aivan jokaisella audi-bmw-porsche-urpolla on aina joku nainen istumassa siinä vieressä. Ja jos näihin vastauksiin olis uskominen niin nämä jatkemiehet joutuisi ajelemaan ihan yksin.
Kyllä mulle on autolla väliä, vaikken tunnustaudukaan miksikään pahimmaksi pinnalliseksi materialistiksi.
Paras auto miehelle on miehekäs, urheilullinen ja suurehko sekä valitettavasti myös uudehko..Kyllä mulle oli lievä turn-off, kun eräs treffikumppanini haki mut joskus semmoisella 90-luvun ruosteisella Almeralla.
Pidän autoista ja itsellänikin on räyheän näköinen ja suuri, uusi auto vaikka olenkin sinkku yh.
Positiivinen vaikutus: vanha auto, josta näkee, että ihan omin pikku kätösin niitä autoja rassataan ja laitellaan. esim Datsun 100 A tms. Vielä kun on juurikin ns kansanauto eikä mikään pröystäilevä amerikan rauta, vaikka hienoja on nekin.
Negatiivinen: Uusi mersu. Noh...kokemusta sellaisista miehistä on niin kaverina kuin muutenkin. Raha merkitsee liikaa ja niin tietysti se miltä näyttää ulospäin.
Kallis auto, jossa menestynyt mies, joka on aina töissä tai työmatkalla. Kun hän tulee kotiin hän on äärimmäisen stressaantunut ja pitää rentoutua juomalla. Hänellä ei ole aikaa sinulle eikä autolleen. Hän puhuu autossakin kokoajan puhelimessa ja hikoilee tuskaansa.
Hän ei huolehdi itsestään, perheestään eikä autostaan. Hän huolehtii vain töistä hautaan asti. Raha asiat alamaisille hoituu, mutta huomaat olevasi vain liika.
Kai se kallis auto on sen väärti...jollekulle.
Vierailija kirjoitti:
Puhdas. Sisältäkin siisti. Hyvin pidetty tavallinen keskikokoinen auto.
Mies huolehtii asioista,mutta ei niuhota. Ei ole antanut elämäänsä auton puunaamiseen ym.touhuun. Osaa harrastaa ehkä muutakin kuin autoja.
Erityisen pieni tai erityisen näyttävä on hmmmm. Samoin Mersu ja BMV ja Audi herättävät herkästi kysymyksen onko itsetunto kunnossa. Joo ja yleensä jos on tarvetta näyttää autossa, niin on tarvetta esittää muissakin asioissa. Eli sellaisella ihmisellä ei välttämättä ole elämänarvot samassa järjestyksessä kuin minulla.
Tuoko 1984-mallinen, 680 tuhatta ajettu 240D Mersu sinulle vaikutelman siitä, että miehellä on itsetunto-ongelmia, joita paikkaa autolla? Vaikka ei sillä, tuohan on kyllä hienompi vehje kuin moni nykyauto.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten linkkiä luotettavaan tutkimukseen. En pidätä henkeäni odotellessani.
Itse olen törmännyt vain iltapäivälehtien testeihin, joissa lopputulema on ollut että naiset eivät kiinnitä huomiota autoihin.
Uudehko mutta edullinen ja puhdas sisältä. Sitähän ei kyllä kaukaa näe.
Muhun tekisi vaikutuksen joku vähän persoonallisempi auto. Miehen persoonan mukainen. Joko hyvällä maulla tuunattu, sportti tai muu. Rättärit, kuplat jne on nättejä katsella, mutta niiden ajo-ominaisuudet on aika huonot, joten arkiautona sellaista vähän ihmettelisin, samoin ruotsinlaivan kokoista jenkkiä. Ja sit toki joku uudehko tyylikäs laatuauto olis omalla tavallaan hieno.
Mut jos mut haluais autolla hurmata, niin ehkä Tesla. Sitä oon itsekin kuolannut jo pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tässäkin olla taas se vanha kunnon "sanotaan yhtä mutta tehdään toista" ;)
Jokaisella, aivan jokaisella audi-bmw-porsche-urpolla on aina joku nainen istumassa siinä vieressä. Ja jos näihin vastauksiin olis uskominen niin nämä jatkemiehet joutuisi ajelemaan ihan yksin.
joka kerta sama pitää toistaa: ne on ERI naiset. Joitakin naisia kiinnostaa, täälläkin pari on niin ilmoittanut, hyvin monia (etenkin Suomessa) ei. Mun miehellä on 400000 ajettu pikkuauto, jota nyt yrittää vaihtaa isompaan ja kalliimpaan, ja mä lobbaan ettei vaihtaisi. Toimin ihan niin kuin sanonkin. Naiset ei jännästi kaikki ole keskenään samaa mieltä go figure.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on draivista, motivaatiosta sekä suorituskyvystä. Jos sinulla on intoa tietynlaiseen hienoon autoon ja naiseen ja sinulla on kykyä tavoittaa se hieno auto, sinulla on luultavasti sosiaalista lahjakkuutta saada myös se nainen hankituksi. Jotkut vaan haaveilevat, mutta eivät tee asialle mitään - auton eikä naisen suhteen.
Oln just vaihtamassa autoa ja tämä ketju iski silmään. Itsellä on tällähetkellä farkku volvo. Pidän autosta hyvien ominaisuuksien vuoksi (erityisesti turvallisuus, tilavuus) ja ajattelin vaihtaa sen uudempaan vastaavanlaiseen. Auto en ajattele itse minään status juttuna, mutta tietysti sitä voi siltäkin kantilta ajatella varsikin, nyt kun ero tuli tuossa puolisen vuotta sitten ja tietysti olisi kiva löytää mukava nainen...
Olen ajatellut ostavani tämän tai vastaavanlaisen, laittakaahan naiset kommenttia :) (vaikka ei se tuskin ostopäätökseeni vaikuta)
Ei kertakaikkiaan voisi vähempää kiinnostaa mikään auto tai muukaan omaisuus. Luonne ja huumorintaju ratkaisis mulla. Myös uskollisuus ja rehellisyys on seksikästä ;) molemmin ouolin siis..
Näin. Ei pröystäilymersu, benari tai varsinkaan mikään urheiluauto. Olen luonnonystävä enkä tulisi lainkaan toimeen minkään autoilla kerskujan kanssa. Ja jos auto on vielä suht siisti saisi lisäpinnoja.