Millainen auto tekisi sinuun positiivisen vaikutuksen miehellä josta et tiedä juuri mitään
Et tiedä miehestä mitään olette vähän Tinderissä kirjoitelleet ja näet auton kääntyvän kulman takaa ja tiedät että hän on sillä tulossa niin millainen auto olisi positiivinen ja millainen negatiivinen yllätys?
Kommentit (112)
Tuskin kukaan nyt pelkän hienon auton vuoksi kyytiin lähtee... Keskustelun pointtihan on siinä, että millainen auto on yksi plussa lisää, siis niiden muiden tärkeämpien ominaisuuksien lisäksi...
Mitä neutraalimpi ja tavallisempi auto sen parempi.
Nämä olisivat suuri TURNOFF:
- Uusi tai uudehko Audi, Bemari tmv. Valitettavasti se vain pitää niin usein paikkansa, että näiden kuskit ovat kusipäitä mulkkuja. En voi sietää mitään myynti/markkinointijohtaja tyyppisiä kavereita jotka usein ajelevat tuollaisilla autoilla. Saan sietää heitä töissäni ihan tarpeeksi
- Urheiluauto. Merkki siitä että miehellä on joku viidenkympin kriisi tai sitten muuten vain heikko itsetunto. Nuoremmallakin nolo, jos auto on joku juttu, millä yrittää tehdä vaikutuksen
- Vanha bensasyöppö ympäristöntuhoaja jenkkiauto. Koko skene on minulle vieras enkä jaa heidän arvomaailmaansa (eli että huvikseen tuprutetaan ylenmäärin pakokaasuja ilmakehään)
- Joku ihan romu auto, joka on ruosteessa ja näyttää siltä, että jää tielle minä hetkenä hyvänsä. Tosi sotkuinen, likainen ja haiseva sisältä, että ällöttäisi istua kyydissä
Vierailija kirjoitti:
Oln just vaihtamassa autoa ja tämä ketju iski silmään. Itsellä on tällähetkellä farkku volvo. Pidän autosta hyvien ominaisuuksien vuoksi (erityisesti turvallisuus, tilavuus) ja ajattelin vaihtaa sen uudempaan vastaavanlaiseen. Auto en ajattele itse minään status juttuna, mutta tietysti sitä voi siltäkin kantilta ajatella varsikin, nyt kun ero tuli tuossa puolisen vuotta sitten ja tietysti olisi kiva löytää mukava nainen...
Olen ajatellut ostavani tämän tai vastaavanlaisen, laittakaahan naiset kommenttia :) (vaikka ei se tuskin ostopäätökseeni vaikuta)
Mentäiskö treffeille? ;)
85
Joku uusi sporttinen Audi. Audimiehet on aina niin söpöjä menestyjiä.
Rapainen maastoauto, jossa suksitelineet katolla, polkupyörä perässä, vinssi edessä ja moottorisaha kontissa. Lääh*****
Miehellä pitää olla isomoottorinen urheiluauto, jotta voimme heti seuraavana aamuna sopia sen vaihtamisesta perhefarmariin.
Vierailija kirjoitti:
Joku uusi sporttinen Audi. Audimiehet on aina niin söpöjä menestyjiä.
Hyvä vitsi :)
Joku epätavallinen tai sitten klassikko eli musta Mersu. Mutta se ei saisi olla munanjatke, ja kaikki kaahailu yms. olisi tosi vastenmielistä.
Näitä muita, epätavallisia vaihtoehtoja voisi olla esim. kuplapaku tai Smart. Mutta oikeastaan ensiajatus olisi, että missä landella mies asuu, kun tulee autolla. Asun itse Helsingin keskustassa. Minulla on joskus ollut auto, mutta pian osoittautui, että sitä turhempaa rahareikää ei täällä olekaan.
Urheiluautot, moottoripyörät yms. olisivat iso no-no. Niistä tulee mielikuva, että mies ei ole kasvanut aikuiseksi eli ei osaa huolehtia toisistaan tai ottaa vastuuta.
91 jatkaa. Meinasin lisätä, että joku sporttinen Audi olisi ehkä epämieluisin vaihtoehto. Ne on just kaahaajia ja "lastenpäällesuojatielläajajia".
Jaguar, Alfa Romeo...
Joku vähän erikoisempi, ei mikään saksalainen peruspremium. Tai sitten joku ihan tavis, vaikka Volvo tai Nissan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oln just vaihtamassa autoa ja tämä ketju iski silmään. Itsellä on tällähetkellä farkku volvo. Pidän autosta hyvien ominaisuuksien vuoksi (erityisesti turvallisuus, tilavuus) ja ajattelin vaihtaa sen uudempaan vastaavanlaiseen. Auto en ajattele itse minään status juttuna, mutta tietysti sitä voi siltäkin kantilta ajatella varsikin, nyt kun ero tuli tuossa puolisen vuotta sitten ja tietysti olisi kiva löytää mukava nainen...
Olen ajatellut ostavani tämän tai vastaavanlaisen, laittakaahan naiset kommenttia :) (vaikka ei se tuskin ostopäätökseeni vaikuta)
Mentäiskö treffeille? ;)
85
Kyllä kyllä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mentäiskö treffeille? ;)
85
Kyllä kyllä ;)
Minkä ikäinen oot?
Kaasu- tai sähköauto, ei mikään Tesla mutta muuten ekologinen vaihtoehto antaisi minulle positiivisen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Tuon auton kautta saan mieskuljettajasta seuraavan ensivaikutelman: selkeästi perheenisä- ja aviomiestyyppiä, uskollinen, maanläheinen, taloudellinen, konservatiivinen, tylsä. Tavallinen, suomalainen perusnainen sopii repsikan puolelle ja lapset takapenkille, kun yhdessä käy matka niin kauppaan kuin mökillekin.
Ekologinen ja vähän kuluttava, tai sitten ihan polkupyörä/julkiset tekisi parhaan vaikutuksen. Volvo ja Audi olisi isoimmat turn-offit ja sitten joku turha 20 litraa kuluttava peltiläjä.
Avoauto tai urheiluauto. Joissakin tapauksissa se, että miehellä löytyy auto. Olen itse autoileva nainen, joten autoton mies ei oikein sytytä.
Ei BMW, koska en halua kuspäitä.