Biologinen kello tikittää
Hei! Olen kohta kolmekymppinen mies ja minusta tuntuu että minulla biologinen kello tikittää. Nainen ei halua vielä lapsia ja alan olla epäileväinen että onko hän edes tosissaan minun suhteeni. Mistä tiedän että haluaako nainen ylipäätään lapsia? Viimeksi vastaus oli vaan että kyllä sitten joskus tulevaisuudessa. Mietin jo sellaistakin että voisikohan nuita hänen e-pillereitään jotenkin vaihtaa toimimattomiin pillereihin että hän tulisi siten raskaaksi? Mielipiteitä?
Kommentit (4)
Tottakai voi vaihtaa! Tai sano että et halua hänen kuormittavan elimistöään hormoneilla ja siirrykää kondomeihin. Joihin tottakai teet reikiä. Kyllä nainen oppii sitö lasta rakastamaan ja haluamaan kun raskaana on.
Mitä jos ottaisit asian puheeksi naisesi kanssa? Ehkä voisitte keskustella yhdessä lastentekohaaveista ja siitä milloin olisi sopiva aika niitä hankkia? Tuskin on kovin viisasta mennä ainakaan salaa toimimaan niin että vaihtaisit pillerit valepillereihin? Veikkaanpa että siitä syntyisi vain melkoinen kalabaliikki,
Vaihda mieluumin nainen kuin pillerit. Perheen perustus on iso asia, ja jos ette ole siitä samoilla linjoilla, on ison keskustelun paikka.