Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa eräs tuttavani!

Vierailija
20.08.2016 |

Koko ajan matkii joka jutussa (se ei ole matkinen niinkään ongelma) mutta sen paskanjauhaminen. Taas jauhanu paskaa seläntakana muille. Oon yrittänyt välttää koko ihmistä, mut ängee puoliväkisin seuraa, sitten kun käännät selän, heti puukottaa selkää. Mietin vain mikä tätä ihmistä oikein vaivaa?

Tuolla matkimisella tarkoitin, että ihan jokaisessa asiassa. Tyyliin laittaa samanlaisia kuvia, pukeutuu samalla tavalla, siis ihan kaikessa matkii missä vaan voi matkia. Kuulostaa ihan sairaalta, mutta alkaa jo nyppii kaverini käytös. Kun ei oikein voi olla oma itsensä rauhassa ja muutenkin vituttaa tuo selkäänpuukottaminen! Kahdestaa jos jonnekin lähdetään, niin heti alkaa semmoinen kilpailu vaihe. Eli jos sanon vaikka käytiin tuossa syömässä miehen kanssa, niin heti on semmoinen "joo siis me käytiin kanssa, mut siellä oli ruuat kalliita ja parempi laatuisia kun tuo paikka, tuommoinen halppis." Haluaisin kaverini olevan normaali eikä semmoinen kilpailija.... Mikä tuota kaveria oikein mättää??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se

Vierailija
2/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailee ja kadehtii sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on itsetunto-ongelma

Vierailija
4/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kovia kilpailemaan ja muokkaamaan muista itsensä kopioita. Jos olet toisenlainen, et tajua mistään mitään ja jos samanlainen, olet matkija.

Vierailija
5/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kovia kilpailemaan ja muokkaamaan muista itsensä kopioita. Jos olet toisenlainen, et tajua mistään mitään ja jos samanlainen, olet matkija.

Sopiiko tuo miehiinkin 😂

Vierailija
6/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikohan mie vaikuttaa siihen mitenkään? Kehumista oon yrittänyt, mut aina hehkuttaa kuinka paras on ja kuulema tietää sen. Siksi oonkin luullut ettei kaverillani sellaista huonoa itsetuntoa ole.

Vierailija
7/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei voi olla aikuisen kirjoittama viesti.

Vierailija
8/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko tuo miehiinkin 😂

Ehkä, en tiedä. Autot, juominen, urheilu? Kyllä niillä kilpavarustelua on.

Vierailija
9/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulla on samanlainen "kilpailija" tuttu. Ei matki, mutta kun kerran kahdessa kuukaudessa juttelen hänen kanssaan, hän vertaa ja kilpailee kaikessa! Olemme samanikäisiä ja meillä on tasan samanlainen elämäntilanne (opiskelu, avioliitto (yrittäjän kanssa), samanikäiset lapset jne.) joten en ymmärrä, miksi hän vertaa itseään muhun niin paljon.

Ja typerintä on se, missä hän kilpailee! Kerran juteltiin ja ilmoitin ohimennen, että laukkuni hihna repesi ja pitäisi ostaa uusi laukku. Mitäs tuttu tähän? 😂 Hän ilmoitti, että hän KUOLISI jos HÄNEN laukkunsa hajoaisi, ja miltei tunki uuden MK laukkunsa päin mun naamaa. Ja ihan tiedoksi, en välitä materiasta ja se on ehkä meidän isoin ero, eikä MK ole mitenkään erikoinen merkki tai mitään, mutta kyllä meinas nauru tulla. Saman keskustelun aikana kerroin, että lapsellani on vesirokko, ja hän siihen, että aijaa no sun tyttö on myöhässä, mun tyttärellä oli vesirokko jo vuosi sitten 😂 KUKA KILPAILEE TÄLLAISISTA ASIOISTA! Esimerkkejä näistä tilanteista on paljon, terkkuja tutuille 😂

Vierailija
10/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voikohan mie vaikuttaa siihen mitenkään? Kehumista oon yrittänyt, mut aina hehkuttaa kuinka paras on ja kuulema tietää sen. Siksi oonkin luullut ettei kaverillani sellaista huonoa itsetuntoa ole.

Ihminen jolla on terve itsetunto ei hehkuta kuinka paras hän on. Huonolla itsetunnolla varustettu niin tekee.

Vierailija
11/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen jolla on terve itsetunto ei hehkuta kuinka paras hän on. Huonolla itsetunnolla varustettu niin tekee.

Ok.

Vierailija
12/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko tuo miehiinkin 😂

Jos jätetään Big Brother-"miehet" pois laskuista, niin ei sovi.

Vierailija
13/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko tuo miehiinkin 😂

Jos jätetään Big Brother-"miehet" pois laskuista, niin ei sovi.

Eli lähinnä sopii BB naisiin, koska itseäni en tunnista tuosta kuvailusta.

Vierailija
14/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt kirjoitti:

Apua, mulla on samanlainen "kilpailija" tuttu. Ei matki, mutta kun kerran kahdessa kuukaudessa juttelen hänen kanssaan, hän vertaa ja kilpailee kaikessa! Olemme samanikäisiä ja meillä on tasan samanlainen elämäntilanne (opiskelu, avioliitto (yrittäjän kanssa), samanikäiset lapset jne.) joten en ymmärrä, miksi hän vertaa itseään muhun niin paljon.

Ja typerintä on se, missä hän kilpailee! Kerran juteltiin ja ilmoitin ohimennen, että laukkuni hihna repesi ja pitäisi ostaa uusi laukku. Mitäs tuttu tähän? 😂 Hän ilmoitti, että hän KUOLISI jos HÄNEN laukkunsa hajoaisi, ja miltei tunki uuden MK laukkunsa päin mun naamaa. Ja ihan tiedoksi, en välitä materiasta ja se on ehkä meidän isoin ero, eikä MK ole mitenkään erikoinen merkki tai mitään, mutta kyllä meinas nauru tulla. Saman keskustelun aikana kerroin, että lapsellani on vesirokko, ja hän siihen, että aijaa no sun tyttö on myöhässä, mun tyttärellä oli vesirokko jo vuosi sitten 😂 KUKA KILPAILEE TÄLLAISISTA ASIOISTA! Esimerkkejä näistä tilanteista on paljon, terkkuja tutuille 😂

Minä taas tykkään leipoa paljon, ja erityisesti kakkujen koristelu on lähellä sydäntäni. Kaverini leipoo myös, mutta emme keskustele erityisemmin leipomisesta sillä silloin harvoin kun näemme, haluan keskittyä olennaisimpiin asioihin.

Olen huomannut, että kun joku kehuu kakkujani hänen edessään tai jos jotenkin keskustelu suuntautuu leipomisiini (tein silloin kakun tyttäreni synttäreille, ja satuimme keskustelemaan synttäreistä), niin hän näyttää kuvia omista kakuista tai kertoilee, että hei, mäkin tein sillon yks päivä kaverin synttäreille neljä kakkua, ja niin edelleen.

Mua ei häiritsisi muuten, mutta tuo on just sellaista Kanye West "hold up Imma let you finish but.." Meininkiä.

En tiedä onko hän kade, että huomio on mussa, vai mikä juttu tää oikein on, mun mies ajattelee, että kaveri haluaa vaan löytää jotain yhteistä puhuttavaa (mutta kun meillä on paljon yhteistä puhuttavaa!?).

Anyway oli pakko jakaa 😁

Vierailija
15/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kaveri sulla.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme