Entisen lapsuudenystävän julma kaksoiselämä aikuisena
Mitä mieltä olette siitä että entinen lapsuudenystävä leikkii aikuisena jotain itsesääli-leikkiä? Kertoo miten minua on loukattu, ja miten minun sydämeni ei ole leikkikalu. Henkilö on itse loukannut muita ihmisiä, ja hän elää todella julmaa kaksoiselämää. Miten tämä lapsuudenystävä oppii tajuamaan että hän on itse loukannut ihmisiä teoillaan?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette siitä että entinen lapsuudenystävä leikkii aikuisena jotain itsesääli-leikkiä? Kertoo miten minua on loukattu, ja miten minun sydämeni ei ole leikkikalu. Henkilö on itse loukannut muita ihmisiä, ja hän elää todella julmaa kaksoiselämää. Miten tämä lapsuudenystävä oppii tajuamaan että hän on itse loukannut ihmisiä teoillaan?
No ehkäpä se että on loukannut muita liittyy ihan 1:1 siihen, että häntä on loukannut, daa. Ei reilua tietenkään, mutta jos et osaa olla avuksi niin jätä ystäväsi.
Mitä väliä, jos on entinen ystävä, ja vielä jostain kaukaa lapsuudesta? Anna paskan olla, miksi uhrata ajatustakaan moiseen.
Kuvitellaan tilanne: Kaksoiselämän omaava yh-äiti kohtaa kasvotusten teoillaan loukatun ihmisen. En usko että anteeksipyyntöä tulee, yh-äiti poistuu tilanteesta erittäin nopeasti.
No miten sinua sitten on loukattu, jos hän kertoo siitä kaikille?
Älä puhu yh-äidille mitään, anna yh-äidille mahdollisuus miettiä asioita.