Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelmana raskausarvet

Vierailija
19.08.2016 |

Olen 22 vuotias nuori nainen ja olen aivan äärimmäisen epävarma ympäri kehoa olevista raskausarvistani. Niitä on käsivarsissa, reisien sisäpinnassa ja takaosassa, molemmin puolin kylkeä, rinnoissa, polvitaipeissa ja mahassa. Tämä syö itseätuntoani ihan valtavan paljon, en pysty käyttämään minkäänlaisia vaatteita, jotka voisivat paljastaa ne alueet ihosta, joissa niitä on. En usko että pystyn ikinä aloittamaan suhdetta yhdenkään miehen kanssa sillä häpeäisin kuollakseni olla alasti miehen edessä. Kun hän näkisi arpeni, hänen kiinnostus minua kohtaan lopahtaisi välittömästi. Miehet tunnetusti ovat visuaalisia, joten heille naisen ulkonäkö on tärkeä asia. Onko ketään muuta täällä joilla on sama ongelma?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies jättäisi sut arpien takia, niin olis kyllä harvinaisen paska mies. Sitä paitsi, etkai halua itsellesi miestä, joka on kanssasi vain ulkonäön takia?

Vierailija
2/4 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, mutta olen 39 vuotias ja synnyttänyt yhden lapsen. Vaikka raskausarpiin on hyvä syy, häpeän niitä vsltavasti. Olen eronnut 4 vuotta sitten. Olen ollut sinkku siitä lähtien koska en voi kuvitella olevani alastomana miehen edessä arpineni. Vatsa nahka roikkuu, samoin rinnat imetyksen seurauksena.

Nyt erityisesti tilanne mietityttää koska olen tavannut ihanan miehen. Pikkuhiljaa aletaan olla tilanteessa että seksi tulee ajankohtaiseksi. Olen ihan paniikissa koska koen että olen jotenkin johtanut tätä miestä harhaan. Urheilen, en ole ylipainoinen ja mielestäni olen ikäisekseni hyvin säilynyt -kasvoista. Mutta entä kun vaatteet pitää ottaa pois... 😞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, mutta olen 39 vuotias ja synnyttänyt yhden lapsen. Vaikka raskausarpiin on hyvä syy, häpeän niitä vsltavasti. Olen eronnut 4 vuotta sitten. Olen ollut sinkku siitä lähtien koska en voi kuvitella olevani alastomana miehen edessä arpineni. Vatsa nahka roikkuu, samoin rinnat imetyksen seurauksena.

Nyt erityisesti tilanne mietityttää koska olen tavannut ihanan miehen. Pikkuhiljaa aletaan olla tilanteessa että seksi tulee ajankohtaiseksi. Olen ihan paniikissa koska koen että olen jotenkin johtanut tätä miestä harhaan. Urheilen, en ole ylipainoinen ja mielestäni olen ikäisekseni hyvin säilynyt -kasvoista. Mutta entä kun vaatteet pitää ottaa pois... 😞

Niinkuin sanoin ap:llekin, niin jos se mies on fiksu ja sun arvoinen, niin hän varmaan ymmärtää että noi kuvailemasi asiat on luonnollisia, eikä hänen arvostus sua kohtaan laske siitä yhtään.

Vierailija
4/4 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin sanoin ap:llekin, niin jos se mies on fiksu ja sun arvoinen, niin hän varmaan ymmärtää että noi kuvailemasi asiat on luonnollisia, eikä hänen arvostus sua kohtaan laske siitä yhtään.

Tämä + että siinä vaiheessa kun vaatteet heitetään nurkkaan niin sillä miehellä on ihan joku muu asia mielessä kuin ne raskausarvet.