Köyhä, mistä sait viimeksi iloa elämääsi?
Jos nyt jätetään sellaiset itsestäänselvyydet kuten perhe ja ystävät mainitsematta.
Kommentit (43)
Huomenna on hyvä päivä - Jyrki Lehtolan pakina, Ruben Stiller ja Minna Lindgren radio ylen ykkösellä
- Värjäsin itse tukkani kun ei rahat riittäneet enää kampaajalla värjäykseen ja olin tosi yllättynyt miten kivan ja tasaisen värin sain kotona aikaiseksi.
- Tein lettuja mansikoiden kera!
- Nukuin yöni todella huonosti, mutta iltapäivätorkkujen jälkeen oli paljon parempi.
- Koti siivottu ja tein itselleni kivan kesäisen drinkin palkinnoksi.
Autoni lunastettiin onnettomuuden takia. Sain enemmän rahaa, kuin olisin saanut vaihdossa.
Keräsin kukkia maljakkoon kävelylenkillä. Kauniita ja kielot tuoksuu ihanasti.
Vierailija kirjoitti:
Autoni lunastettiin onnettomuuden takia. Sain enemmän rahaa, kuin olisin saanut vaihdossa.
En saanut mitään osumaa pahasta onnettomuudesta.
Kävin mäkkärissä monen monen vuoden jälkeen kun sain muutaman euron ylimääräistä. Kallis oli burgeri, mutta herkullinen koko rahan edestä ja nautin enemmän kuin ikinä sen mausta ja siitä, että oli varaa ostaa jonkun muun tekemää syötävää.
Köyhille syydetään rahaa valtiolta ja tuettuja lomia ja vaikka mitä! Heillä on kissanpäivät! Normaalit työssäkäyvät elävät paljon tylsempää elämää kuin köyhät!
Sain myytyä 25 eurolla vaatteita, joten nyt voin käydä ruokaostoksilla.
Maalaan tauluja. Jos joku ostais vielä, nii sitte...
Vierailija kirjoitti:
Köyhille syydetään rahaa valtiolta ja tuettuja lomia ja vaikka mitä! Heillä on kissanpäivät! Normaalit työssäkäyvät elävät paljon tylsempää elämää kuin köyhät!
Positiivinen ihminen osaa elää kiinnostavaa elämää köyhänäkin. Katkerat ja negatiiviset ihmiset ovat onnettomia vaikka olisi kuinka paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Heittäydy köyhäksi työttömäksi niin sinullakin on kissanpäivät. Ei työnteko kannata. Menee ainoa elämä hukkaan töissä.
Liikun luonnossa, kävin uimassa. Kamera/videokamera mukana. Mahtuu taskuun. Älypuhelin äänettömänä. harrastuksia piisaa kirjoittamisesta maalaamiseen, ruuanlaittoon. Ja itsensä kehittämiseen monin tavoin.
Sain lääkkeen vaivaan, joka mulla on ollut vuosia hoitamatta, "kun en ole vaan tajunnut".
Sain hyväpalkkaisen työn, joten kohta lakkaan olemastan köyhä.
Veljelleni ja hänen vaimolleen syntyi ihana tyttövauva
Kaveri tarjosi pizzat. Löysin netistä muutaman tosi kivan kuuloisen reseptin. Lemppariartistin uusi albumi ilmestyi just.
Jokaisesta ukrainassa tapetusta ryccästä tulee hyvä mieli. Se ei maksa minulle mitään.
Miksi köyhillä edes pitäisi olla iloa elämässään. Ei se ole mikään välttämättömyys tai elinehto. Iloitkoon sitten kun rahat riittää.
Mä ostelen itselleni joululahjaksi aina tuollaisen jalkakylpy ja kasvonaamiopakkauksen. Siitä saa saunoessa iloa.