Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joille on jäänyt synnytyksistä muutoksia alapäähän! Mitä ne koknreettisesti on?

Vierailija
19.08.2016 |

Kertokaa!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis konkreettisesti......:)  t. ap

Vierailija
2/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeutumia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilihassa arpi sulkijalihaksen repeämästä. Kova kakka hankala punnertaa pihalle,lääkäri sanoi että peräaukolla korjausleikkauksesta "poimu" joka haittaa.

Vierailija
4/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilihaa ei enää ole.

Vierailija
5/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään fyysistä, mutta muutama toiminnallinen asia kyllä.

Ennen sain orgasmin melko luontevasti ilman klitoriksen stimulaatiota. Toisena, pieruista ei tule enää ääntä. Pystyn siis vallan hyvin pidättämään kaiken, mutta jos päästän ilmaa, ei kuulu mitään 😂.

Vierailija
6/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen että olen tajunnut vaatia sektion molemmilla kerroilla. Anteeksi nyt vaan. Oli viisaimpia valintoja ikinä.

Vierailija
7/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan emätinorgasmin herkemmin kuin ennen.

Vierailija
8/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen aukko isompi, ponnistaessa sieltä puskee emättimen  seinämän kudosta ulospäin vähän.  Ei ole enää sellainen  huomaamaton siis. Emättimessä on normaalin poimun lisäksi jotain isompi härpäkkeitä, ilmeisesti toisessa synnytyksessä tulleita repeytymiä,  joita on ommeltu tai itsekseen jotkut parantuneet. Kohdunsuu ei tunnu mitenkään erityisen  alhaalla, mutta emättimen seinämä on löysempi ja jotenkin lösähtänyt, pientä laskeumaa siis siinä. Samaten pientä peräsuolen laskeumaa on. Mielestäni värkki ei kaikkinensa kuitenkaan ole löysempi, erilainen kuitenkin. Mutta ihan sama. Elämä jättää jälkensä.

Vierailija
9/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanottuna tiedä. Trampalla hyppiessä tuli pissat housuun kun synnytyksestä 8kk :'(. Nyt vauva 11kk ja juokseminen sattuu yhä häpyluuhun - onneksi juostessa ei sentään lirahda! Jos joku tietää mistä on kyse niin saa kertoa! Meen kyllä gynelle kunhan arki taas pääsee vauhtiin.

Vierailija
10/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuoli jotenkin mutkal, eli vessas on käytävä kun on kakkahätä, jos pidättelee liikaa niin kakkaa ei meinaa saada ulos.

Välilihan arpi oli pitkään kipeä. Siis pari vuotta.

Virtsankarkailua oli aluks. Mut treeni autto ja normaali pidätyskyky. Paitsi trampoliinil saattaa lirahtaa vaik just käyny vessas. Ärsyttävää!

Vierailija
11/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Vierailija
12/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sisempi häpyhuuli on vähän lörpömpi kuin ennen, ei kuitenkaan näy ulomman alta edelleenkään.

Lisäksi tunto parani, synnytyksen jälkeen alapääni on ollut paljon herkempi ja saan nykyään orgasmin yhdynnässäkin enkä vain suuseksillä kuten ennen.

Vierailija
13/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistuu vain entisestään ajatus siitä, että synnyttäminen ei kannata, kun näitä lukee... Onneksi en ole koskaan halunnut lapsia, voisi jäädä muuten tekemättä.

Vierailija
14/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rektoseele joka leikattiin. Samoin TOT kiristys virtsankarkailuun.

Vierailija
15/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen että olen tajunnut vaatia sektion molemmilla kerroilla. Anteeksi nyt vaan. Oli viisaimpia valintoja ikinä.

Se arpi vatsassa ja kohdussa onkin pikkujuttu verrattuna siihen, että olisi joku kammottava eppariarpi... 

Vierailija
16/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvistuu vain entisestään ajatus siitä, että synnyttäminen ei kannata, kun näitä lukee... Onneksi en ole koskaan halunnut lapsia, voisi jäädä muuten tekemättä.

Laskeumia voi tulla myös synnyttämättömille.

Vierailija
17/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama. Lisäksi liika tiukkuus emättimen suulta hävisi, se ehkä vaikuttaakin tuohon emätinorgasmiherkkyyteen.

Vierailija
18/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jaanyt vahan loysaks. Mies on siirtynyt doggy styleen kokonaan, etta voi sormilla pienentaa mun aukkoa samalla kun panee. Ikavaahan se on, mutta lapsia on tullut tallakin tyylilla. 

Vierailija
19/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jaanyt vahan loysaks. Mies on siirtynyt doggy styleen kokonaan, etta voi sormilla pienentaa mun aukkoa samalla kun panee. Ikavaahan se on, mutta lapsia on tullut tallakin tyylilla. 

Just tätä mä pelkään. =(

Vierailija
20/67 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eppari haavasta jäi sentin pituinen arpi emättimen ulkopuolelle. Sormella tuntee että emättimen aukossa on pieni kiristynyt kohta siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme