Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painosta huomauttelu

Läski myös
19.08.2016 |

Olen aina, lapsesta asti ollut lihava. Lukuunottamatta muutamia vuosia, jolloin sain painon pudotettua milloin pussikeitoilla tai niukalla syömisellä - silloin olin hyväksytyssä koossa ja hyväksytty.

Minun kohdalleni on usein tullut ihmisiä, jotka kuvittelevat heillä olevan oikeuden huomautella painostani, tyyliin "onpas sulle tullut kiloja. paljonko se paino nykyään on? " olit niin kaunis silloin hoikempana jne. Tämä on vaikuttanut minuun ihan aikuisiälle saakka, että tiettyjen ihmisten seurassa häpeän itseäni ja tyyliin vedän paidanhelmaa alaspäin ja mietin koko ajan miltä näytän. En uskalla tutustua vastakkaiseen sukupuoleen, koska no tämä paino.

Onko kenellekään muulle tapahtunut samaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täsmälleen sama! Tosin olin laiha 30-vuotiaaksi asti. Sitten kiloja onkin tullut 10v aikana lähes 20. Olen usealta ihmiseltä kuullut kuinka kaunis olinkaan laihana ja kyllä huomaa kuinka olen lihonnut. Harmittaa koska en vaan pysty enää laihduttamaan. Eikä nämä kilot juuri itseäni häiritse. Painan siis nyt 68. Itse en ikinä kommentoi muiden ulkonäköä. Miksi lihomisesta pitää kuittailla?!Kyllä sen tietää ihan itsekin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän