Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vitsi kun nykyteinit luulee omistavansa youtuben

Vierailija
19.08.2016 |

te ette olleet edes syntyneet sillo kun Annoying Orange virnuili ja Chris Crocker huuteli "Leave Britney alone", että näin :D Nykyään ollaan niin tubettajia, ja kaikilla omat hienot profiilit ja pidetään omia messuja jne jne. Joo ei mulla muuta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä joku helvetin hipsteri vai mistä moinen purkaus?

Vierailija
2/13 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu että rasahtelee noille suomi''tubaajille'' (rasahtelee myös tolle sanalle.) Niin tylsää, mitäänsanomatonta materiaalia ja katsojien keski-ikä on maksimissaan 12.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu että rasahtelee noille suomi''tubaajille'' (rasahtelee myös tolle sanalle.) Niin tylsää, mitäänsanomatonta materiaalia ja katsojien keski-ikä on maksimissaan 12.

tää

Vierailija
4/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa nuo vanhat, 80-luvulla syntyneet ulkomaalaiset tube-tähdet kuihtua pois, tai ovat jo kuihtuneet ajat sitten. Nykyään siellä on vain 90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa syntyneitä. no kuka 3kymppinen jaksaisi höpötellä kameralle ja kertoa päivästään :D 

Vierailija
5/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla he lluulevat omistavansa Youtuben? Koska käyttävät sitä? En nyt oikein ymmärrä tätä logiikkaa.

Vierailija
6/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google omistaa youtuben.

En tiedä mistä puhut, tosin en katso sieltä juuri ikinä suomalaisia videoita.

Vierailija
7/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muusta, mutta sen olen huomannut että kovin monet yrittävät käyttää "loukkausaseena" kommenteissa sitä, että vedotaan toisen kommentoijan oletettuun neitsytstatukseen. Huomaa aina että melkoisen autistista ja nuorta porukkaa on pakko olla linjoilla kun aletaan menemään sille "youre virgin fag", "loser virgin fag livin in moms basement", "bro youre virgin" (kirjoitusvirheet autenttisista kommenteista).

Antaa tosiaan suurimmasta osasta kommentoijia melkoisen vajaan kuvan; ilmeisesti suurin osa heistä todellakin on mammansa kellarissa asuvia keyboard warrioreja. Koskee siis lähinnä kansainvälistä porukkaa, en niinkään suomalaisia tubettajia seuraa.

Vierailija
8/13 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä olin nuori, niin youtubesta katteltiin musavideoita, nykyään jonnet höpöttelee siellä koulupäivästään, saa miljoona katsojaa ja läjän faneja ja voittaa emma-palkintojakin.

Vierailija
9/13 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taitaa nuo vanhat, 80-luvulla syntyneet ulkomaalaiset tube-tähdet kuihtua pois, tai ovat jo kuihtuneet ajat sitten. Nykyään siellä on vain 90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa syntyneitä. no kuka 3kymppinen jaksaisi höpötellä kameralle ja kertoa päivästään :D 

Taitaa kuitenkin suurin osa näistä ulkomaisista miljoonien tilaajien kanavista olla 80-luvulla syntyneitä, max 90-luvun alussa. Ei tule mieleen kovinkaan montaa 90-luvun lopussa/2000-luvun lopussa syntynyttä.

Vierailija
10/13 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä jaksaisin, mutta kun suurin osa on just sitä 12v ikäistä, niin ei innosta.

Kyllähän yli 30-vuotiaatkin youtubea käyttää, mutta eri tavalla kuin nuo nuoret. Ei ne siellä juurikaan kommentoi tai edes ole kirjautuneena. Katsotaan videoita ja siinä se. Itsekin olen pyörinyt siellä alusta asti, mutta en ikinä ole tehnyt tunnuksia.

Vierailija
11/13 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ovat sellaisia. Luulevathan ne keksineensä seksin ja huumeetkin :)

Vierailija
12/13 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo ap! Olet ihan kuin minä, siis olen seurannut YouTuben menoa siitä lähtien kun se tuli ( olin 14 silloin, täytän pian 26). Nykyjonne ei tiedä Equls Three- showta, tai Picnicfacea, tai "Dad at the comedy barn"- videota, ei mitään. Nykyään katsotaan videoita joissa vaaleatukkaiset teinitytöt kertovat, että "mä olin tosi pitkään halunnu tällaisen paidan, tai en ihan tällaista mut suunnilleen, ja koska mä olin jo pitkään halunnut tällaista, tai en ihan tällaista, mut kuitenki, niin mä sit ostin tällasen koska mä olin halunnu jo tosi pitkään!". Leviää pää näiden tenujen juttuja kuunnellessa, kun sitä samaa saatanan asiaa toistellaan monta minuuttia. Tarkoitan siis, että jopa suomen kielen taito on näillä nuorilla ihan hukassa, kun ei osata edes PUHUA sitä suomea kunnolla!

Vierailija
13/13 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko juutuubiin saada jonkun k-23 filtterin? :D

Aina kun sinne menee niin ruutuun mätkähtää: "Yyh en osaa päättää värjäänkö tukan pinkiks vai violetiks D:" "Mun meikit top 10" <- joku 14v esittelee 90e huulipuniaan... "Mä näin tänään jotain järkyttävää!!" (Näki teinin, jolla oli toppahousut).

Siis joo varmaan tosi kiinnostavia videoita teineille, ja mikäs siinä, kattelkaa pois, mutta ei tämmöinen vanha haaska jaksa tommosii :D Enkä tajua miksi nuo on aina "sinulle suositeltuja videoita", vaikka klikkaan koko ajan, että "en pidä tästä" :D