Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniin naisen on helppo erottua Suomessa edukseen

Vierailija
19.08.2016 |

Mitenkään ilkeästi en halua tätä sanoa, mutta valtaosa suomalaisista naisista ei todellakaan ulkonäöllään loista. Monilla on ylipainoa, eikä ulkonäkö ole muutenkaan kummoinen. Samaa voi sanoa myös suomalaisten naisten tyylikkyydestä ja pukeutumisesta. Se pukeutuminen vähän sellaista puolihuolimatonta huiskimista sinne sun tänne, vaatteet eivät ole istuvia, eivätkä tyylikkäitä, melko usein ovat sottaisiakin.

Mutta juurinkin tuon asian vuoksi niiden harvojen kauniiden suomalaisten naisten on hyvinkin helppoa erottua massasta todella edukseen. Ei siis ole ollenkaan ihme, että täällä miesten päät ja katseet kääntyvät, kun sattuu kaunis ja hoikka nainen kävelemään ohitse. Vielä jos tämä kaunis nainen viitsii vähän laittautua, mm. pukeutumisen osalta, on hymyilevä ja ystävällinen luonteeltaan, niin varmasti miehet tykkäävät. Siinä on se salaisuus, miksi yksikin kaunis nainen voi saada niin paljon ihailevia katseita miehiltä, kun kilpailijoita ei juurikaan ole. Mutta sille muulle naismassallehan tämä kaunis nainen aiheuttaa voimakkaita kouristuksia ja vihantunteita, joten psykologista painetta kauniit naiset täällä joutuvat kovasti kestämään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen kiinnittänyt huomiota että nuoret tytöt on nättejä ja pukeutuu kauniisti mutta yli kolmekymppiset pukeutuu arkisesti eikä  muutenkaan panosta ulkonäköönsä erityisemmin. Yleensä ulkomaisen naisen tunnistaa siitä että jos on ikää yli kolmekymmentä ja näyttää hyvältä.

Vierailija
2/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni rumuus on yksi pyyteettömyyden ja epäitsekkyyden harjoittamisen muoto. Olen vapaaehtoisesti ruma, jotta kauniit naiset voivat loistaa entistä kirkkaampina tähtinä. Minusta on mukavaa antaa muiden säteillä. Olen mielelläni taustalla vaikuttava voima, joka tekee sen mahdolliseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen korkea status on sidoksissa naisen ulkonäköön ja kaneuteen.

Miehellä se korkea status on sidoksissa miehen menestykseen ja varallisuuteen.

Sitten menestyvät miehet ottavat kauniita naisina ns. statussymboleiksi itselleen.

Vierailija
4/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaunis vaikka olen hoikka että se siitä, ja kyllä, suomalaisilla on huonot geenit. Niin miehillä kuin naisillakin, ei täällä ole oikeasti hyvännäköisiä ihmisiä kuin murto-osa väestöstä.

Vierailija
5/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitämme viiltävästä analyysistä, Sherlock.

Kaiken tuon saman voi sanoa myös suomalaisista miehistä.

Ja kun asut muutaman vuoden kuumassa latinomaassa, niin alat sinä sielläkin erottaa niitä oikeasti hyvännäköisiä massasta. Ei rumuus ole mikään suomalaisten kansantauti.

Vierailija
6/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina sanotaan että nuoret on kauniita ja tyylikkäitä? Minun silmissä joka ikäluokassa on kauniita/komeita ja itsestään huolehtivia mutta myös toisenlaisia. Suurin osa sitten on sitä massaa joka ei erotu puoleen tai toiseen. Myös nuorista.

Vierailija
7/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tavikset ovat paljon rumempia kuin muiden maiden tavikset.

Vierailija
8/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ulkonäöstä on melko helppo sanoa koulutusaste. En tiedä miten naisilla miehiä arvioidessa, mutta kun katselen treffiprofiileja niin melkein aina osuu oikein onko henkilö amis-amk-yliopisto.

Vierailija
9/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ulkonäöstä on melko helppo sanoa koulutusaste. En tiedä miten naisilla miehiä arvioidessa, mutta kun katselen treffiprofiileja niin melkein aina osuu oikein onko henkilö amis-amk-yliopisto.

Jaa, minä en naisena edes lue miehen koulutusastetta. Tai jos luen, niin unohdan pian. Miksi tuollaisen pitäisi kiinnostaa? Kuulostat pinnalliselta.

Vierailija
10/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen että miks mua tuijotellaan aina vaikka en oo hoikka. Oon piirun verran lievän ylipainon puolella. Ehkä johtuu siitä että oon hieman keskivertoa pidempi ja huomattavasti keskivertoa isorintaisempi. Ei "näyttävä" ilmeisesti tarkoitakaan vain laihuutta ja paljastavaa pukeutumista.

Vierailija
11/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitämme viiltävästä analyysistä, Sherlock.

Kaiken tuon saman voi sanoa myös suomalaisista miehistä.

Ja kun asut muutaman vuoden kuumassa latinomaassa, niin alat sinä sielläkin erottaa niitä oikeasti hyvännäköisiä massasta. Ei rumuus ole mikään suomalaisten kansantauti.

Voi voi. Latinomaista en tiedä, mutta kyllä kuule esimerkiksi Tukholma, tai Viron, Latvian tai Liettuan kaupungit ovat katukuvaltaan naiskauneuden osalta täysin eri luokkaa Suomen suurkaupunkeihinkin verrattuna. Kyllä esimerkiksi Latviassa matkamiehen päät pyörivät jatkuvasti, kun todella kauniita naisia on joka paikassa.

Vierailija
12/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen kauniita suomalaisia naisia joka päivä. Todelliset kaunottaret ovat kauniita uimahallissa uidessaan ja saunassa. Ne ei tarvi tälläytymistä. Todellisella kauneudella ei ole mielestäni mitään tekemistä pukeutumisen kanssa.

Vierailija
13/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no enpä ole tuollaista havaintoa tehnyt.

Vierailija
14/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kaunis vaikka olen hoikka että se siitä, ja kyllä, suomalaisilla on huonot geenit. Niin miehillä kuin naisillakin, ei täällä ole oikeasti hyvännäköisiä ihmisiä kuin murto-osa väestöstä.

Ei hätää. Suomalaisia geenejä ei kohta enää ole. Eri kansallisuudet sekoittuvat sellaista vauhtia, ettei kohta oikeastaan ole edes valkoihoisia ihmisiä. On vaan ihonväriltään, geeneiltään ja kulttuureiltaan sekoittunutta massaa.

Vierailija
15/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset eivät ole velvoitettuja olemaan kauniita, eivätkä he ole mitään markkinatavaraa.

Vierailija
16/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä en naisena edes lue miehen koulutusastetta. Tai jos luen, niin unohdan pian. Miksi tuollaisen pitäisi kiinnostaa? Kuulostat pinnalliselta.

Sanoisin, että jokainen on pinnallinen jossain määrin. Omasta mielestä en ole kovin pinnallinen. Arvioita olen tehnyt sen vuoksi, että melkein kaikilla naisilla on ihannekumppanille koulutus ja suurin osa naisista hakee samantasoista. Poikkeuksia toki on, sitä en sano. Kuva kuitenkin antaa jo osviittaa kannattaako tuota edes klikata. 

Vierailija
17/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tyydyn luimistelemaan taustalla ja nautin elämästä. En halua loistaa parrasvaloissa, enkä kaipaa pinnallista palvontaa. Sopiva määrä salamyhkäisyyttä on kiehtovampaa myös miehissä. 😎

Vierailija
18/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina naisena en kyllä allekirjoita tuota, että muut naiset olisivat ilkeitä ja joutuisi kestään jotain paineita.

Käännän niin miesten kuin naistenkin päitä, eikä naisetkaan mitenkään pahalla katso.

Jotkut katsoo neutraalisti, jotkut ihailevasti, toiset hymyilee ja jotkut tulevat jopa sanomaan jonkun kohteliaisuuden (nämä ovat useammin vanhempia naisia kuin nuoria).

Ei mulla muutenkaan ole ollut ongelmia naisten kanssa Suomessa tai muuallakaan, pääosin ystävällisiä ja avuliaita ovat olleet naiset toisilleen, kuten myös itse olen.

Enemmän mulla on huonoja kokemuksia miehistä, kuin toisista naisista.

Tosin ei onneksi miehistäkään paljoa.

Vierailija
19/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset tavikset ovat paljon rumempia kuin muiden maiden tavikset.

Olen huomannut ihan saman asian, ihan mihin tahansa meneekin, on siellä ihmiset keskimäärin kauniimpia kuin Suomessa, kyllä huomaa että meillä on todella huonot geelit mitä tulee ulkonäköön. Älykkyydessä taas peittoamme monet muut kansallisuudet mennen ja tullen. Harmi vaan että olemme niin ruma ja väritön kansa. Kohta tulee joku sanomaan että "no on meillä kauniita ihmisiä", minä sanoinkin että keskimäärin. Saa hakemalla hakea oikeasti superkaunista naista tai komeaa miestä. Ei sellaisia juuri ole, ehkä hyvin pieni prosentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän