Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro kauheimmista juhlista, joissa o!et o!lut!

Vierailija
19.08.2016 |

Häät, ristiäiset, tuparit,kotibileet, pikkujoulut, firman bileet .... you name it

Kommentit (298)

Vierailija
61/298 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden ystävän häiden jatkot hänen lapsuudenkodissaan. Se hetki kun huomattiin toisen kutsutun lapsuudenystävän kanssa olevamme lähinnä morsiamen ex-ystäviä ja talo oli täynnä morsiamen opiskelukavereita ja vielä kovin uskonnollisesti suuntautuneita sellaisia. Joilla ei ollut minkäänlausta intoa tutustua uusiin ihmisiin.

Lähdimme hyvissä ajoin pois 🙄

Vierailija
62/298 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina surkeaa, kun tarjoilut ovat niukat. Surkeaa ja noloa. Viime viikonloppuna tämä tilanne viimeksi. Miksi ihmeessä kutsua juhliin 30 ihmistä, jos vaivautuu tekemään tarjoiluksi ihan peräti yhden kakun. Se tietenkin loppui ihan täysin kesken. Hävetti järjestäjän puolesta, kun ihmiset menivät hakemaan kakkua, eikä sitä enää ollut pöydässä. En usko, että kaikki saivat sitä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/298 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman pikkujoulut, jossa oli vain kaksi drinkkilippua, joihin sisältyi ruokajuomat, ohjelma tuli screeniltä pääkonttorista ja kaikki oli ohi klo 22.00 salaattipuffetin jälkeen.

Vierailija
64/298 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kummilapseni kastejuhla. Siitä on jo aikaa, mutta en vieläkään tiedä mitä sukua toiset kummit ovat kastetulle lapselle."

Miksi kummien pitäisi olla sukua?

Kummitodistuksessa oli kaikkien kummien nimet, ja siitä nimestä päättelin, että lienee sukulainen. Mutta mitään parempaa tietoahan minulla ei asiasta ole.

Vierailija
65/298 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsi ja innoissani että pääsisin rakkaan serkkuni häihin. Viikkoa ennen häitä tuli hätä kun raskaana oleva serkkuni pakeni metsään juopunutta ja riehuvaa miestään.

Voi että kun minä itkin kun serkkuni käveli niin kauniina alttarille itseään paljon vanhemman ääliön luo. Lapsikin sen tajusi ettei tästä tule mitään.

Vierailija
66/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholittomat kotibilesynttärit kertaa kaksi. Menin molempiin niin, etten tuntenut ketään muuta kuin synttärisankarin. Muut vieraat tietenkin tunsivat toisensa. Yritin ja yritin aloittaa keskustelua ja tutustua, kysellä, hymyillä, löytää yhteistä puheenaihetta ja siirtyä seuraaviin henkilöihin jos mikään keskustelu ei toiminut tai small talk aiheutti vain vaivaantumista. Mun esittämiin kysymyksiin ei välttämättä edes vastattu, ja monet suorastaan vittumaisesti. Kysymyksenä tyyliin mistäpäin kotoisin/opiskeleeko/mistä tunteen päivänsankarin jne perus miten nyt aluksi tutustutaan tällaisissa tapahtumissa. Esim. Esittelin itseni yhdelle ja saadessani tämän nimen, kysyin onko hän se Petri joka opiskelee päivänsankarikaverini kanssa samassa tiedekunnassa. Vastauksena pitkä hiljaisuus ja sitten että mitä se mulle kuuluu :D Kukaan taas ei edes yrittänyt sanoa ensin mulle mitään. Lopputuloksena olin loppuajan hiljaa tai vain kaverini kanssa kun ehti, muiden pulistessa omissa porukoissaan vain keskenään. Ei alkoholittomat bileet muuten haittaa, se vain että silloin unohdetaan se, että on huonoa käytöstä ignoorata täysin joku samassa huoneessa oleva.

Ei millään pahalla, mutta minun korviini kuulostat yliuteliaalta juorukellolta tai sitten epätoivoiselta-joka-ei-tunne-ketään

Vierailija
67/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholittomat kotibilesynttärit kertaa kaksi. Menin molempiin niin, etten tuntenut ketään muuta kuin synttärisankarin. Muut vieraat tietenkin tunsivat toisensa. Yritin ja yritin aloittaa keskustelua ja tutustua, kysellä, hymyillä, löytää yhteistä puheenaihetta ja siirtyä seuraaviin henkilöihin jos mikään keskustelu ei toiminut tai small talk aiheutti vain vaivaantumista. Mun esittämiin kysymyksiin ei välttämättä edes vastattu, ja monet suorastaan vittumaisesti. Kysymyksenä tyyliin mistäpäin kotoisin/opiskeleeko/mistä tunteen päivänsankarin jne perus miten nyt aluksi tutustutaan tällaisissa tapahtumissa. Esim. Esittelin itseni yhdelle ja saadessani tämän nimen, kysyin onko hän se Petri joka opiskelee päivänsankarikaverini kanssa samassa tiedekunnassa. Vastauksena pitkä hiljaisuus ja sitten että mitä se mulle kuuluu :D Kukaan taas ei edes yrittänyt sanoa ensin mulle mitään. Lopputuloksena olin loppuajan hiljaa tai vain kaverini kanssa kun ehti, muiden pulistessa omissa porukoissaan vain keskenään. Ei alkoholittomat bileet muuten haittaa, se vain että silloin unohdetaan se, että on huonoa käytöstä ignoorata täysin joku samassa huoneessa oleva.

Ei millään pahalla, mutta minun korviini kuulostat yliuteliaalta juorukellolta tai sitten epätoivoiselta-joka-ei-tunne-ketään

Sinä taas kuulostat juntilta. Miten kuvittelet ihmisten tutustuvan toisiinsa jos ei voi kysyä toisesta mitään, että löytäisi yhteistä pohjaa? Kohtelias emäntä/isäntä paitsi esittelee vieraat toisilleen, myös mainitsee tuntemattomista vieraista juurikin muutaman asian, johon voi tarttua että pääsee jutun alkuun.

Tyyliin "tässä on Sari, tutustuttiin aikoinaan kun oltiin molemmat kesätöissä firmassa x."

Vierailija
68/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-avomieheni kavereiden järjestämät rapujuhlat. Tuo kaveriporukka oli puoliksi suomenruotsalaista, eli miehet pääasiassa vanhoja opiskelukavereita keskenään ja kaikilla suomenkieliset vaimot. Yhdellä rouvalla oli sitten selittämätön tarve olla mahdollisimman suomenruotsalainen vaikka ei puhunut sanaakaan ruotsia eikä miestään kiinnostanut kliseiset bättre folke jutut. Rouva järkkäsi rapujuhlat joissa oli kiduttavan noloa katsella kun supisuomalainen on täysin wannabe Mickan (Solsidanista). Epätoivoinen rahalla leveily kun rahaa ei ollut, rouva töissä ravintolassa ja mieskin normaaliduuneissa. Ei edes noita suomenruotsalaisia miehiä kiinnostanut tuo kummallinen näytelmä, jossa koitettiin kopioida epätoivoisesti kaikki mahdolliset ruotsalaiset tavat. Muutenhan tämä olisi ollut vaikka huvittavaa ellei tuo rouva olisi kuolemanvakavissaan, ja tuo wannabe suomenruotsalaisuus olisi rooli jota vedetään jatkuvasti.

LUOJALLE KIITOS mulla ei ole enää pakollista osallistumista noihin kemuihin ja tapahtumiin jossa oli piinallista katsella kun humalainen muija sössöttää alkeellisella 7.luokan ruotsilla ja on olevinaan niin parempaa. Noissakin rapujuhlissa lipsui hienostorooli kun muija veti perseet ja alkoi riidellä muiden kanssa (sillä oli aina joku kaveriporukan miesten naisystävistä silmätikkuna, jokainen vuoronperäään, minäkin lopulta).

Vierailija
69/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän hän tuntenutkaan ketään, eikä se ole hänen häpeänsä. Häpeä noille muille, joilta ei yhtään small talkia irronnut. Umpimielistä ja juroa sakkia ilmeisesti.

Vierailija
70/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aina surkeaa, kun tarjoilut ovat niukat. Surkeaa ja noloa. Viime viikonloppuna tämä tilanne viimeksi. Miksi ihmeessä kutsua juhliin 30 ihmistä, jos vaivautuu tekemään tarjoiluksi ihan peräti yhden kakun. Se tietenkin loppui ihan täysin kesken. Hävetti järjestäjän puolesta, kun ihmiset menivät hakemaan kakkua, eikä sitä enää ollut pöydässä. En usko, että kaikki saivat sitä ollenkaan.

Niin totta. Joillekin vaan on vaikea tajuta, että se määrä ruokaa, millä itse/pariskunta pärjää viikonlopun, ei todellakaan riitä isommalle porukalle.

Oltiin miehen kanssa tuttavapiirin "parhaiten toimeentulevan" sinkku-toimitusjohtajan luona iltaa istumassa. Tuomiseksi mies tahtoi välttämättä käydä hakemassa kunnon konjakkia, "koska kyllähän siellä tarjoilut on varmasti viimesen päälle". Mentiin sitten varakkaan alueen hienoon kämppään, kaikki oli kodissa viimeisen päälle, oikeasti tyylikästä ja varmasti kallista.

Mutta miten kävikään tarjoilujen kanssa... Tämä kaveri oli siis kutsunut kotiinsa yhteensä 8 henkilöä, meitä oli toisin sanoen 9 ihmistä pöydässä. Tarjolla oli ensin salaattia ja leipää. Salaatti oli ilmeisesti laitettu kasaan yhdestä ruukkusalaatista, yhdestä kurkusta ja rasiasta kirsikkatomaatteja. Pääruokana oli perinteinen poronkäristys ja perunamuusi. Tajusin kauhulla, että tämä menee metsään, kun näin että raaka-aineina oli  pussi valmista poronkäristystä (oisko 750 g) ja pussi valmista perunamuussiainesta. Leipää oli ostettu kaupasta 1 tavallinen limppu. Kivennäisvettä 2 isoa pulloa. Ja syömässä siis kuitenkin 5 miestä ja 4 naista. 

Vesi loppui saman tien kesken. Onneksi hanasta saa lisää. Salaattia naiset tajusivat säännöstellä, mutta sekin kippo loppui käytännössä kesken. Poronkäristyksen kanssa sama homma, naiset otti lusikallisen kukin että riitti jokaiselle. Leipää sentään saatiin siivut. Päälle arkikäytössä olevaa margariinia suoraan rasiasta. Jälkkäriksi suodatinkahvia (sitä sentään oli kunnon mukit jokaiselle) ja suklaakonvehteja, oisko ollut joulusta ylijäänyt rasia. Tunnelma oli enemmän kuin vaivaantunut. Nolo homma kutsua illalliselle porukkaa ja alimitoittaa rajusti tarjoilu.

Itseä vaan huvitti tässä se, että mies oli niin innoissaan tulevista illallisista kun nyt ihan toimitusjohtajan luokse ollaan menossa.

Ilmeisesti tämä sinkkumies ei sitten ollut kotonaan kestinnyt ihmisiä kovin usein. Tai tajunnut kysyä apua keneltäkään tarjoiluihin edes  määrien suhteen. Voi hieman nuukuuttakin olla ilmassa. Itse kuvittelin etukäteen olleen hehkutuksen johdosta että siellä on nyt vähintään pitopalvelusta tilatut ruuat tai jopa joku ruokaa tekemässä.

Grillin kautta mentiin kotiin ja tiettävästi emme olleet ainoat

Vierailija
71/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti sano näitä juhlia huonoiksi, olin vain itse uskomattoman vaivaantunut.

Olin siis 14v kun matkustin kesälomalla viikoksi ukkini luokse. Yhtenä päivänä hän vei minut vanhainkotiin tapaamaan veljeään, jonka olin nähnyt aikaisemmin pienenä max. 2 kertaa. Ukkini sitten tokaisi, että viedään tämä isosetäni jonkun heidän yhteisen tuttunsa synttäreille.

Se jos mikä oli minulle todella kiusallista. Olin tuolloin sairaalloisen ujo, enkä mitenkään voinut tuntea sieltä ketään, joten istuin sen monta tuntia hipihiljaa kahvia hörppien.

Pahin tapahtui kuitenkin vasta pihalla, kun olimme tekemässä lähtöä. Piha oli täpötäynnä ihmisiä ja ukin veli tuijotti minua ahnaasti, vaikka ylläni oli tavalliset farkut ja t-paita. Yhtäkkiä hän huudahti innostuneena kovaan ääneen, kuinka "C:llähän on alkanut jo rinnat kehittymään!" Hetken päästä hän vielä lisäsi, että "vaikka sinulle onkin tullut noita naisellisia juttuja, älä mene niitä heti pojille esittelemään!" ja vinkkasi vielä silmää perään.

Kuvottaa edelleenkin.

Vierailija
72/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä ollut juhlissa. :/

Vierailija
73/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ex-tuttavapariskunnan vauvan ensimmäiset synttärit. Emäntä siis itse suomessa asuva venäläinen, suomimiehen kanssa aviossa. Vieraat oli jaoteltu ja määrätty tietyt kellonajat kunkin porukan vierailua kohden. Naiset ja miehet, suomalaiset ja suomessa asuvat venäläiset oli kaikki kutsuttu erikseen ja eri aikaan. Hassua, koska mitään kielimuuria ei olisi todellakaan ollut, kaikki vieraat osasivat hyvin suomea. Lisäksi emäntä oli hyvin tarkka ystävistään ja tuttavistaan, etteivät vaan tutustuisi ja ystävystyisi keskenään, koska nehän olivat "hänen ystäviä". Mainosti vielä kallista tilaamaansa kakkua, joka oli olemattoman pieni vieraiden määrään nähden, korosti lisäksi, että "jättäkäähän muillekkin". Ei sitä kehdannut ottaa ollenkaan, ja vierailu oli erittäin vaivaannuttava, kun kenenkään kanssa ei voinut aloittaa keskustelua, ettei emäntä katsoisi pahasti, ja aika vierailulle oli tosi lyhyt, ei varmana ollut edes tuntia kun jo ilmoitettiin, että seuraava porukka on tulossa. Joo-o, aivan kuin olisimme olleet jossakin arvojärjestyksessä. Onneksi ei enää ikinä kyseisiä ihmisiä pippaloineen!

Vierailija
74/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli Tupperware kutsut. Lähdin silloisesta kotikaupungistani 200 km:n päähän sukulaiseni luo. He ehdottivat, että lähtisimme Tupperi-kutsuihin sivukylälle 60 km:n päähän. Lähdettiin. Perillä esiteltiin kipot ja maisteltiin teräviä. Lopulta suurin osa oli miehistä oli aivan kännissä, naiset kohtuullisessa kunnossa. Sukulaiseni mies oli riitaisalla päällä, ja saimme hänet hädin tuskin lähtemään takaisin pitkän aikaa vikittelemällä (sukulaiseni ajoi selväpäisenä). Perillä tämä mies halusi peruutta väkisin auton, mihin minä sitten viisaana uhkasin poliisilla. Lähtöhän siitä tuli vierastalosta. Tai ei ihan, sillä olin vähän aikaa pihalla odottaen, että sukulaiseni mies nukahtaisi. Pakkasta oli ihan kivasti. Kun mies nukahti, niin pääsin tuuletuseteiseen loppuyöksi. Aamulla lähdin ja liftasin takaisin kotipaikkakunnalleni. En enää herkästi lähde tupperware-iltoihin. 

Vierailija
75/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pahimmat ehkä nää kahdet:

- Vanha ystävä pyysi kylään. Ei oltu nähty kolmeen vuoteen ja muutenkin ihmettelin, kun pitää niin laiskasti yhteyttä ja kaikki on aina mun varassa. Sitten aktivoitui ja menin kylään... VOI LUOJA. Siellä oli jotkut kutsut, vieraita enemmänkin ja tadaa... Amway-konsulentti! Sitten kuuntelin kaksi tuntia passiivisesta tulosta, siitä kuinka suoraan ostamalla jää sivukulut pois (sitä ei kukaan selittänyt, miten tässä järjestelmässä ei muka ole sivukuluja, kun pyramidin ylhäällä porukka tienaa kuitenkin), maanittelua jne. Kahden tunnin jälkeen pääsin pois ja lupasin olla "asiakkaana" eli tilasin pari kertaa tuolta kaverilta ylihintaisia puteleita.

- Miehen veli täytti 50, kyse on isoveljestä. Heillä on hyvät välit, mutta ikäeron (13 vuotta)  ja asuinpaikan takia näkevät harvakseltaan. Mies osti lahjaksi konjakkipullon. Minusta viinaidea ei ole koskaan hyvä, mutta suostuin, kun ajattelin miehen tuntevan veljensä ja laadukas konjakki on ihan ok lahjaksi. Ihmettelin, kun rouvansa mulkoili pulloa ja synttärit meni siihen, että miehen veli oli aika tuiterissa. Kaikki muut vieraat oli heidän naapureita ja rouvan sukua. Mun mies ei vilpittömästi tiennyt, että veljen alkoholiongelma on noin paha. Mietti myöhemmin joskus kuulleensa sivukorvalla, että ottaa välillä paljon, mutta ei noin hallitsemattomaksi tiennyt sitä. Tosi noloa. Me vietiin himoalkoholistille viinaa lahjaksi, kun vaimonsa piti talon puhtaana ja kukaan muu vieras ei tietenkään tuollaista tuonut, kun ongelma oli tiedossa.

Vierailija
76/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki semmoiset bileet, joista jollain tavalla huokuu, ettei ole nähty yhtään vaivaa tai ettei jakseta huomioida vieraita. Esim. olet menossa tuttusi järjestämiin vappubileisiin ja paikalle päästyäsi huomaat, että bileet tarkoittavat sitä, että järjestäjä istuu sohvalla parin nörttikaverinsa kanssa ja tuijottaa tietokoneelta jotain ilmeisesti huippuhauskaa juttua, josta et itse tajua mitään. Välillä tyypit hakevat lisää kaljaa keittiöstä ja käyvät röökillä parvekkeella. Tarjoiluna on ehkä yksi sipsipussi.

Vierailija
77/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini synttärit. En tuntenut sieltä muuta kuin juhlakalun, muut vieraat olivat hänen naispuoleisia työkavereitaan. Tarjoilut oli hyvät, mutta seura, noh, yksitoikkoista. Puheenaiheena oli vain heidän työpaikkansa juorut sekä meikit. Työpaikka-aiheiseen keskusteluun en nyt voinut sanoa mitään kun en ketään muita kuin kaverini sieltä tuntenut. Ja meikkikeskustelua kestikin sitten loppuilta. Siellä vertailtiin ripsivärejä, arvioitiin meikkivoiteita tuntikaupalla. Yritin ottaa osaa keskusteluun välillä, mutta vastaukset olivat luokkaa "aijaa". Lisäksi en JAKSA keskustella ripsiväreistä oikeasti montaa tuntia. Keskityin siis oleelliseen eli juomiseen siihen asti että päästiin baariin, siellä oli sentään muitakin tuttuja.

Tuttavani häät. Keskellä korpea vanhassa koulussa. Ruoka oli hyvää, morsian kaunis ja ilmakin kesäinen. Sulhanen kuitenkin oli päissään jo kirkossa, paini vieraiden kanssa pihalla jo heti ruokailun jälkeen, jouduimme odottamaan pihalla mäkäräisten syötävänä morsiusparia kuvauksista toista tuntia, ja ruokailun jälkeen odoteltiin lisää, kun ohjelmaa olisi ollut mutta joko sulhanen oli bestmaniensa kanssa jossain takakontilla tai esiintyjä oli myöhässä. Juotavaksi oli vettä ja mehua, musiikkia ei ollut vasta kuin sitten kun tanssittiin häätanssi, sen jälkeen bestman pisti nupit kaakkoon eikä sisällä voinut olla ennen kuin kaason mies laittoi volyymin kohtuulliselle tasolle. Morsian vittuuntui umpikännissä örveltävään uutukaiseen aviopuolisoonsa, kaasot säntäilivät etsimässä sulhoa/bestmaneja milloin mistäkin ja yrittivät viihdyttää vieraita parhaansa mukaan. Sulho sammui puolisen tuntia boolin esillepanon jälkeen juhlasalin lattialle, ja useamman ihmisen voimin kannettiin muualle nukkumaan.

Eräät kotibileet kaverini luona. Muuten kaikki meni ihan ok, mutta jossain vaiheessa exäni tuli paikalle uuden hoitonsa kanssa. Tämä nyksä sai hirveät kilarit siitä että minä olin paikalla, vollotti eteisessä exälleni "yhyyyy sun exä on täällä!!". En ollut edes jutellut exälleni mitään, moikkasin vain ohimennen. Tämä typy sulki itsensä tunniksi vessaan, ja kun lopulta tuli sieltä ulos niin vaati exääni lähtemään hänen kanssaan heti pois. Kaverini kävi katsomassa vessaansa heti tämän jälkeen, ja sieltä oli hävinnyt liuta meikkejä ja kallis hajuvesi. Soitimme tyypit heti takaisin, ja sieltähän ne löytyivät, nyksän laukusta. Varastamisen syyksi sanoi luulleensa niiden olleen minun. Ei hyvää päivää..

Vierailija
78/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät häät. Joku näistä hääohjelmista kopiotu lähes täysin.

Häät leikkipuistossa. Pihan porteille oli laitettu kylttejä, Minnan ja Mikon häät, yksityistilaisuus. Joku yh wt äiti tuli ja kertoi puisto ei voi olla yksityistilaisuus ja änki sinne. Seuraava puisto on 1/2 km päässä. Ei muuta kun lapset valloilleen ja sitten lämmintä kaljaa juomaan, joku soitti hätänumeroon ja heidät vietiin pois, kunnon metelin keskellä.

Ruokailua ennen kokoonnuttiin piiriin ja laulettiin ruokalaulu, peruna on pyöreä, peruna on soikea jne. Kenttäkattila ja kauhallinen per syöjä, paitsi meidän kohdalla oli enää lientä jäljellä.muutama pv ennen jäitä tuli viesti omat astiat mukaan. Vieressä oli kauppa ja haettiin sieltä ruokaa. Moni tuli kerjäämään meiltä ruokaa, näytettiin vaan S-marketin logoa. Joku tilasi paikalle pizzankin.

Häävalssi tuli mankalta, oikein oli kasettinauhurikin mutta siinä kohtaa tuuli, etten kuullut muutaman metrin päähän mitään.

Häävalssin jälkeen aurinko laski nopeasti ja yhtäkkiä puisto oli täynnä hyttysiä. Sanottiin ciao ja morsian kertoi emme saa lähteä kun meidät oltiin laittamassa kalenterikilpailuun. Kuultiin jälkikäteen osallistujat joutuivat seuraavana vuonna antamaan lahjoja, viemään leffaan jne. Ja morsian vielä soitteli perään muistatkos tämän mitä lupasit .

Morsian oli ostanut hääpuvun kirpparilta, miehellä oli housut liian lyhyet ja hääkuvat joku otti huonolla kameralla ilman ammattitaitoa. Kiitoskorteissa kuva oli tärähtänyt.

Huvittavinta tässä oli se että morsian oikeesti kuvitteli häät olivat onnistuneet.

Tuttavapiirissä oli tänä kesänä häät ja fb.ssä luin morsian tarjoutui auttamaan maksua vastaan, koska on jo yhdet häät suunnitellut, jotka olivat niin onnistuneet ja saivat paljon kiitosta.

Tiedoksi , tämä ei pidä paikkansa, häät olivat surkeat.

Siis onko tää tilaisuus näytetty Satuhäät-ohjelmassa? Muistui vaan mieleen, että joskus näin Satuhäiden jakson, jossa ihmiset jonottivat ruokaa omat muovikipot kädessä jossain leikkipuistossa.

Vierailija
79/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne oli Tupperware kutsut. Lähdin silloisesta kotikaupungistani 200 km:n päähän sukulaiseni luo. He ehdottivat, että lähtisimme Tupperi-kutsuihin sivukylälle 60 km:n päähän. Lähdettiin. Perillä esiteltiin kipot ja maisteltiin teräviä. Lopulta suurin osa oli miehistä oli aivan kännissä, naiset kohtuullisessa kunnossa. Sukulaiseni mies oli riitaisalla päällä, ja saimme hänet hädin tuskin lähtemään takaisin pitkän aikaa vikittelemällä (sukulaiseni ajoi selväpäisenä). Perillä tämä mies halusi peruutta väkisin auton, mihin minä sitten viisaana uhkasin poliisilla. Lähtöhän siitä tuli vierastalosta. Tai ei ihan, sillä olin vähän aikaa pihalla odottaen, että sukulaiseni mies nukahtaisi. Pakkasta oli ihan kivasti. Kun mies nukahti, niin pääsin tuuletuseteiseen loppuyöksi. Aamulla lähdin ja liftasin takaisin kotipaikkakunnalleni. En enää herkästi lähde tupperware-iltoihin. 

:DDDD

Repesin tälle kyllä ihan totaalisesti. Mun mielikuvissa tupperware-kutsut ovat olleet hieman toisenlaisia. Vaarallisia nuo muovikipot.

Vierailija
80/298 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät häät. Joku näistä hääohjelmista kopiotu lähes täysin.

Häät leikkipuistossa. Pihan porteille oli laitettu kylttejä, Minnan ja Mikon häät, yksityistilaisuus. Joku yh wt äiti tuli ja kertoi puisto ei voi olla yksityistilaisuus ja änki sinne. Seuraava puisto on 1/2 km päässä. Ei muuta kun lapset valloilleen ja sitten lämmintä kaljaa juomaan, joku soitti hätänumeroon ja heidät vietiin pois, kunnon metelin keskellä.

Ruokailua ennen kokoonnuttiin piiriin ja laulettiin ruokalaulu, peruna on pyöreä, peruna on soikea jne. Kenttäkattila ja kauhallinen per syöjä, paitsi meidän kohdalla oli enää lientä jäljellä.muutama pv ennen jäitä tuli viesti omat astiat mukaan. Vieressä oli kauppa ja haettiin sieltä ruokaa. Moni tuli kerjäämään meiltä ruokaa, näytettiin vaan S-marketin logoa. Joku tilasi paikalle pizzankin.

Häävalssi tuli mankalta, oikein oli kasettinauhurikin mutta siinä kohtaa tuuli, etten kuullut muutaman metrin päähän mitään.

Häävalssin jälkeen aurinko laski nopeasti ja yhtäkkiä puisto oli täynnä hyttysiä. Sanottiin ciao ja morsian kertoi emme saa lähteä kun meidät oltiin laittamassa kalenterikilpailuun. Kuultiin jälkikäteen osallistujat joutuivat seuraavana vuonna antamaan lahjoja, viemään leffaan jne. Ja morsian vielä soitteli perään muistatkos tämän mitä lupasit .

Morsian oli ostanut hääpuvun kirpparilta, miehellä oli housut liian lyhyet ja hääkuvat joku otti huonolla kameralla ilman ammattitaitoa. Kiitoskorteissa kuva oli tärähtänyt.

Huvittavinta tässä oli se että morsian oikeesti kuvitteli häät olivat onnistuneet.

Tuttavapiirissä oli tänä kesänä häät ja fb.ssä luin morsian tarjoutui auttamaan maksua vastaan, koska on jo yhdet häät suunnitellut, jotka olivat niin onnistuneet ja saivat paljon kiitosta.

Tiedoksi , tämä ei pidä paikkansa, häät olivat surkeat.

Siis onko tää tilaisuus näytetty Satuhäät-ohjelmassa? Muistui vaan mieleen, että joskus näin Satuhäiden jakson, jossa ihmiset jonottivat ruokaa omat muovikipot kädessä jossain leikkipuistossa.

Ei kun tämä oli kopioitu siitä.

Mä luulen että telkkarimorsian oli kertonut suunnitelmat ja ne sitten kopioitiin, sillä olin ekana häissä ja sen jälkeen vasta näin ohjelman telkkarista.

Morsiamen äiti on puistossa töissä, oli jotenkin niin surkuhupaisaa, kun mamma lauloi sitä perunaa ja samalla kädet menivät laulun tahdissa . Eipä olen ennen tollasta tullut tehtyä häissä.