Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä joudut huomauttamaan miehellesi koko ajan?

Vierailija
19.08.2016 |

- Sulje kaapit perässäsi
- Sammuta valot perässäsi
- Syö suu kiinni

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtele kunnioittavasti, älä arvostele ulkonäköä, älä valehtele, yritä työstää itseäsi niiden terapiatehtävien kanssa, tee edes jotain kotitöitä, osta sinäkin ruokaa edes joskus.

Henkistä väkivaltaa teripiassa käyvälle. Oletpas ihana.

Vierailija
42/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paskalla niin vessan ovi on hyvä olla kiinni. Tämä on siis akalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorsauksesta melkein joka yö. 

Luuletko että huomauttamalla loppuu?

Ei juma.....

Vierailija
44/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun huomauttamaan hänelle töihin menemisestä: aamuvuoroviikolla herätyksensä on klo 4.30. Puhelin soi kovalla kilikali-äänellä, minä herään siihen, ja avokki vain kuorsaa ja kääntää kylkeä. Tökin ukon hereille kerran tai kaksi, sitten hän sulkee herätyksen ja yleensä menee aamutoimille ja minä nukahdan uudestaan heti kun mies on noussut sängystä. Jos ei nouse, en pysty nukahtamaan sillä pelkään hänen nukkuvan pommiin ja stressaan liikaa hänen puolestaan :'D Olen hereillä tosiaan niin pitkään että näen hänen varmasti heränneen.

Anna nukkua pommiin, niin kummasti oppii heräämään.

Vierailija
45/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettais löyhkää ien pierujen päästämisen kun istuu musta alle metrin päässä sohvalla

Tiskit suoraan koneeseen

Kaljatölkit pullokassiin

Paskarannut pois pöntöstä

Jos antaa kissalle ruokaa niin katsoo myös onko sillä vettä

Parran ajelun tuotokset pois lavuaarista

Roskien vienti, kun luvannut viedä jo useamman päivän mutta ei saa aikaiseksi

Imurois maton reunuksen alta

Näillä lähdetään liikkeelle :D Ei ole mies kotoaan saanut siisteyskasvatusta, anoppilassa aina järkyttävä sotku!

Vierailija
46/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun huomauttamaan hänelle töihin menemisestä: aamuvuoroviikolla herätyksensä on klo 4.30. Puhelin soi kovalla kilikali-äänellä, minä herään siihen, ja avokki vain kuorsaa ja kääntää kylkeä. Tökin ukon hereille kerran tai kaksi, sitten hän sulkee herätyksen ja yleensä menee aamutoimille ja minä nukahdan uudestaan heti kun mies on noussut sängystä. Jos ei nouse, en pysty nukahtamaan sillä pelkään hänen nukkuvan pommiin ja stressaan liikaa hänen puolestaan :'D Olen hereillä tosiaan niin pitkään että näen hänen varmasti heränneen.

Tää voisi olla mun kirjoittama! Aivan sama tilanne meilläkin :D

Vierailija
47/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole suhteessa lapseni kanssa, joten en mistään. Ne ovat vain toisen ihmisen ominaisuuksia, jotka tulevat hyvien (siis minun mielestä hyvien) mukana, en rupea arvostelemaan ja muuttamaan toisia ihmisiä.

Kun osaisikin olla näin korkealla ja jalolla tasolla. Mutta kun en osaa, vaikka en mikään nalkuttajakaan ole vaan sanon aina hyvin hienotunteisesti. Kyllä sellainen henkilökohtainen hygienia esim. koskettaa vähän minuakin, eli olenko väärän ihmisen kanssa jos löytyy huomautettavaa toistuvasti?

Vierailija
48/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei huomauttele mistään, enkä tuollaista huomauttelua kuuntelisikaan. Minun kanssani asiat sovitaan, ja se mitä ei voida toisessa muuttaa, hyväksytään.

Vierailija
49/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole suhteessa lapseni kanssa, joten en mistään. Ne ovat vain toisen ihmisen ominaisuuksia, jotka tulevat hyvien (siis minun mielestä hyvien) mukana, en rupea arvostelemaan ja muuttamaan toisia ihmisiä.

Kun osaisikin olla näin korkealla ja jalolla tasolla. Mutta kun en osaa, vaikka en mikään nalkuttajakaan ole vaan sanon aina hyvin hienotunteisesti. Kyllä sellainen henkilökohtainen hygienia esim. koskettaa vähän minuakin, eli olenko väärän ihmisen kanssa jos löytyy huomautettavaa toistuvasti?

Kyllä.

Vierailija
50/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi kukaan ottaisi huolehtiakseen miehen heräämisestä töihin. Jos ei ehdi niin ei ehdi, oma vika. Itse ottaisin paineita vain ja ainoastaan omasta heräämisestäni. 

Kuka mies vahtii vieressä että herääkö vaimo töihin? Älkää rouvat hyysätkö niitä uroitanne.

Vierailija
51/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi kukaan ottaisi huolehtiakseen miehen heräämisestä töihin. Jos ei ehdi niin ei ehdi, oma vika. Itse ottaisin paineita vain ja ainoastaan omasta heräämisestäni. 

Kuka mies vahtii vieressä että herääkö vaimo töihin? Älkää rouvat hyysätkö niitä uroitanne.

En ole tuo joka tuosta alun perin kertoi, mutta meillä kotona sama tilanne, ja kyllä ihan senkin takia jo stressaan, että tuskinpa tykkäisivät miehen töissäkään kovin hyvää jos olisi jatkuvasti myöhässä, varmana saisi jossain vaiheessa potkut, milläs sitten maksettaisi asuntolainan lyhennykset ja muut laskut, jotain kai pitäisi syödäkki, vauvakin tarvitsee vaippoja...

Eniten minua tuossa ärsyttää se kun mies ei kelloonsa herää, ja minä olen jo monta kertaa yön aikana herännyt hoitamaan vauvaa, ja sitten saa vielä miehenkin heräämistä stressata...

Vierailija
52/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä likaisia astioita pitkin huushollia, vaan vie ne tiskikoneeseen! (Ei silti ole oppinut tätä vieläkään.)

Vierailija
53/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään kotihommista en jaksa huomautella. Sen sijaan mies on krooninen myöhästelijä ja asioiden viime tippaan jättäjä. Jos ollaan lähdössä johonkin ja pitäisi lähteä autolla pihasta esim. klo 12.00, niin mies vitkuttelee aina lähtövalmisteluitaan. Jaksaa kyllä vinoilla, että minulla kestää meikata ja kähertää tukkaa, mutta mitä väliä, kun olen kuitenkin valmis AJOISSA. Sen sijaan mies aloittaa omat valmistelunsa klo 11.50, koska "ei mulla mee ku pari minuuttia". No, sitten miekkonen etsii ja valitsee kiireessä paitoja ja sukkia, säntäilee pitkin kämppää hukassa olevan lompakon perässä, suihkuttelee dödöä, haroo epätoivoisena tukkaansa jonkun vahan kanssa ja valittaa kun on kiire! Pahimmillaan siinä vaiheessa, kun ollaan jo myöhässä, mies muistaa ajaneensa tankin melkein tyhjäksi ja kiirehditään vielä bensiksen kautta.

Vierailija
54/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskat ei aina mee roskiin asti, niin siitä. Myös tietokoneen volyymista, en tykkää kovista äänistä niin välillä häiritsee räiskintäpelien äänet. Meillä kun on pieni asunto eikä voi toiseen huoneeseen mennä itse.

Vierailija
55/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siitä kun mies pelaa niin paljon ettei aina reagoi siihen mitä sanon. Tää on eniten ärsyttävä ja vähän loukkaavaa.

54

Vierailija
56/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tulla jo koska olen saanut jo tarpeeksi.

Vierailija
57/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kysymyksiä on tullut kyseltyä niin monta kertaa, että kannattaisi varmaan jo nauhoittaa, ettei tarvitsisi toistaa itseään.

-Onko aivan välttämätöntä juoda 24-30 annosta alkoholia viikossa? AINA.

-Onko jatkuvasti pakko elää yli omien varojen niin, että rahat on loppu jo viikon päästä palkasta? Ja tämän seurauksena käyttää salaa kahta eri luottokorttia, vaikka on tuhat kertaa puhuttu niiden katkaisemisesta.

-Miksi täytyy jättää JOKA IKINEN vaatekappale tasan siihen, mihin sen riisuu? Olen testannut, että tätä jatkuu siihen asti, kunnes "missä mun kaikki vaatteet on?" Vaikka minä valmiiksi viikkaisin puhtaat vaatteet ja miehen ainoa tehtävä olisi sijoittaa ne kaappiin, niin todennäköisesti ne löytyvät yöpöydältä vielä kahden viikon päästä.

-Onko jokaisen ruoan jäljet jätettävä minun siivottavakseni? Joka ikinen pakkausmuovi, ruokailuvälineet, kattilat, kaikki niille sijoilleen mihin sattui jäämään. Jos minä teen ruokaa, minä siivoan. Jos hän tekee ruokaa, minä siivoa. Reilu peli, eikö?

-Onko pakko jättää myös lapsen ruoat mätänemään siihen pöydälle tuntikausiksi niin, että lapsi käy sitten syömässä sitä pilaantunutta ruokaa?

-Tiskikone, pyykkikone, imuri, mitä ne on? Kyllä mies osaisi kaikkia käyttää, mutta ei viitsi, kun on kivempi elää paskan keskellä.

-Lemmikkieläimesi on oksentanut lattialle, miten toimit? Yleensä mies jättää sen siihen.

-Lapsella on kakka housussa, miten toimit? Yleensä saa olla pari tuntia paskat housussa ennen kuin mies muistaa/viitsii/huomaa koko asiaa. Lapsi on ilmeisesti samaa kaliiberia kun ei haittaa.

-Lapsi opettelee kuivaksi, miksi laitat vaipan? Siksi "ettei tarvitse siivota sotkuja" ja "en todellakaan siivoa mitään paskaa ja kusta joka paikasta". No enpä sitä kyllä odottanutkaan.

-Jos käyt kaupassa, niin onko pakko ostaa vain alkoholia, leipää ja makkaraa?

-Voisitko mennä johonkin AA-kerhoon ja velkaneuvojalle?

Itselleni olen esittänyt näiden seurauksena seuraavat kysymykset: Miksi en heitä tuota miestä pihalle? Mikä saa pysymään suhteessa? Ja kenen etua tässä palvellaan?

Vastaukset onkin jo sen verran selvillä ja alan olemaan niin kypsä, että mikäli tuohon viimeiseen listalla olevaan kysymykseen ei tule myöntävää vastausta, niin minulle riittää.

Vierailija
58/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän vaimoni ei nalkuta minulle mistään? Onkohan hän sairas?

Vierailija
59/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuorsauksesta melkein joka yö. 

Luuletko että huomauttamalla loppuu?

Ei juma.....

Loppuu se vartiksi.

Vierailija
60/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuivaisi lattian suihkun jälkeen. Aina kun mies on käynyt suihkussa, lattia on litimärkä. Kun ei voi ottaa sitä helvetin laappaa kouraan ja kuivata!!!