Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä joudut huomauttamaan miehellesi koko ajan?

Vierailija
19.08.2016 |

- Sulje kaapit perässäsi
- Sammuta valot perässäsi
- Syö suu kiinni

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Syö suu kiinni

- Älä piereskele ääneen vieraiden luona

- Peseydy ainakin kerran viikossa

- Älä kampita naapurin lapsia kun pihalla pelataan palloa

- Älä mene kalsareissa lähikauppaan

Hyvä sarja, ei kai joku oikeati mistää tällaisesta joudu huomauttelemaan?

Vierailija
22/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun huomauttamaan hänelle töihin menemisestä: aamuvuoroviikolla herätyksensä on klo 4.30. Puhelin soi kovalla kilikali-äänellä, minä herään siihen, ja avokki vain kuorsaa ja kääntää kylkeä. Tökin ukon hereille kerran tai kaksi, sitten hän sulkee herätyksen ja yleensä menee aamutoimille ja minä nukahdan uudestaan heti kun mies on noussut sängystä. Jos ei nouse, en pysty nukahtamaan sillä pelkään hänen nukkuvan pommiin ja stressaan liikaa hänen puolestaan :'D Olen hereillä tosiaan niin pitkään että näen hänen varmasti heränneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun huomauttamaan hänelle töihin menemisestä: aamuvuoroviikolla herätyksensä on klo 4.30. Puhelin soi kovalla kilikali-äänellä, minä herään siihen, ja avokki vain kuorsaa ja kääntää kylkeä. Tökin ukon hereille kerran tai kaksi, sitten hän sulkee herätyksen ja yleensä menee aamutoimille ja minä nukahdan uudestaan heti kun mies on noussut sängystä. Jos ei nouse, en pysty nukahtamaan sillä pelkään hänen nukkuvan pommiin ja stressaan liikaa hänen puolestaan :'D Olen hereillä tosiaan niin pitkään että näen hänen varmasti heränneen.

Nyt meni huomauttaminen ja huolehtiminen sekaisin tässä. Tämä on hyvää huolenpitoa.

Vierailija
24/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa oikeestaan olla aika unelmamies, yks asia tosin on mistä joudun usein sanomaan, koiran "herkuttaminen". Eli antaa siis makkaraa ja muita herkkuja liikaa ja koiralla vähän ylipainoa jota yritetään saada pois. Muuten ei valitettavaa tai huomauteltavaa löydy vaikka kuinka mietin.

Vierailija
25/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään koska hyväksyn hänet semmoisena kuin on.

Vierailija
26/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sammuta valot nukkumaanmennessä (jättää muuten valot olkkariin ja keittiöön kun ei huomaa)

- sulje jääkaapin ja pakastimen ovi huolellisesti (saattaa jäädä raolleen)

- ota avain kun lähdet kotoa (ei muista)

- älä jätä ruokaa pöydälle vaan laita jääkaappiin (ajattelee että säilyy se varmasti huomiseen siinä pöydälläkin)

Rasittavaa huomautella samoista asioista joka päivä, mutta mielummin sitten huomauttelen kuin kärsin miehen mokista kasvaneella sähkölaskulla jne.

Ja mies nyt kuitenkin on muuten kumppanina sitä mitä toivoa saattaa, ja mahtava isä, niin en revi pelihousujani tai vaihda kumppania vaan sen takia että mies on hajamielinen ja keskittymiskyky herpaantuu. Ehkä jollekin toiselle miehelle ei tarvitsisi huomautella itsestäänselviä asioita harva se päivä, mutta oman miehen muut ominaisuudet "korvaavat miinukset".

Vierailija
27/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen söpöistä silmistään.

Vierailija
28/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle: Siivoa keittiö, imuroi, laita pyykit

Vierailija
29/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sille mitään sano, mutta päivittäin hämmästyttävät muutamat pienet asiat, kuten esim. 1) miksi sitä jääkaapin ovea ei vaan voi laittaa kunnolla kiinni, 2) miten suihkuun mennessä riisutut vaatteet ei osu koskaan pyykkikoriin vaan jäävät levälleen khh:n tasolle, 3) miksi aina haetaan porukalla joko kännyä, avaimia tai lompakkoa, vaikka ne voisi kotiin tullessa jättää aina samaan paikkaan ja 4) miten niistä kolmesta miehelle nimetystä jokapäiväisestä kotityöstä 3/3 jää tekemättä (koska ei ehtinyt) - ja nämähän ovat luokkaa roskiksen vienti jne.

En myöskään ole 12 vuodessa keksinyt, miten tässä pitäisi toimia, jos haluaisi miehen oikeasti tekevän osuutensa. Haaveilen aina välillä jättäväni tekemättä kotona kaiken kolmeksi-neljäksi viikoksi, jotta tuo ehkä huomaisi, miltä koti sen jälkeen näyttää, mutta aina menee viikon kohdalla hermot, kun pitäisi pystyä itsekin täällä asumaan. Perkele. Olis pitäny jäädä sinkuksi.

Vierailija
30/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni huomauttaminen ja huolehtiminen sekaisin tässä. Tämä on hyvää huolenpitoa.

No kyllä minä sen jonkinnäköisenä huomauttamisena koen, että lähes joka arkiaamu joudun herättämään äijänkäppyrän, vaikka olen sata kertaa kehottanut ostamaan sellaisen vanhan ajan pärinäkellon, joka herättäisi kuolleetkin :D Mutta ei ole vielä saanut aikaiseksi. Ei tuossa herättämisessä muuten mitään ongelmaa ole, koska uneni keskeytyy vain pariksi minuutiksi, mutta pelkään etten joku aamu herääkään tökkimään avokkia hereille.

Vierailija
31/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo kaupasta juuri sitä mitä lapussa sanotaan ja lue tarkkaan". Taas kerran alleviivasin moneen kertaan asiaa että kaupassa on kahdenlaisia, ja valitset tämän minkä olen lappuun kirjoittanut, ja sain päinvastaista tuotetta lopulta.

Vierailija
32/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tavarat paikoilleen, että mahtuu kävelemään.

Vierailija
33/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pesee pyykkinsä.

Ei anna lapsen kiivetä korkealle.

Kaikkien merkkipäivien muistaminen myös.

Vierailija
34/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole samalla puolella yhdistettyä jalkakäytävä-pyörätietä kuin koirat, muuten fleksin hihnat  muodostavat ansan niin pyöräilijöille kuin koirillekin.

8 vuotta joka päivä tätä hokenut.

Vierailija
35/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astioitten jättämisestä olohuoneeseen. Tv hiljempaa kun lapset menee nukkumaan. Niin ja kuorsaaminen.

Vierailija
36/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuivaisi jalkansa paremmin kun tulee suihkusta. Aina saa kuivata jälkiä.

Vierailija
37/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsauksesta melkein joka yö. 

Vierailija
38/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astioitten jättämisestä olohuoneeseen. Tv hiljempaa kun lapset menee nukkumaan. Niin ja kuorsaaminen.

Ja kuorsaamisesta huomauttaminen auttoi kuorsaukseen?

Vierailija
39/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em mistää.

Vierailija
40/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiselle jouduin koko ajan tiuskimaan "älä koko ajan roiku tississä ja puristele persausta..." Nyt useampi vuosi RAUHASSA:)