Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä joudut huomauttamaan miehellesi koko ajan?

Vierailija
19.08.2016 |

- Sulje kaapit perässäsi
- Sammuta valot perässäsi
- Syö suu kiinni

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mistään.

Vierailija
2/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut elämään niiden miehen pikkuvirheiden kanssa, enkä niistä huomauttele.

Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä kaljatölkkejä parvekkeelle. Ei siis juo usein, mutta joskus ottaa partsilla kaljan illalla. Se tölkki on takuuvarmasti siinä partsin pöydällä niinkauan kunnes sanon asiasta.

Muuten siivoaa, en tajua tätä :D

Vierailija
4/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äidikisi halua muutenkaan niin en ole sellaiseksi ryhtynyt miehellenikään. 

Vierailija
5/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*popparit esiin ja pirttihirmumammojen vuodatuksia odottelemaan*

Vierailija
6/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyydän laittamaan tv:n hiljemmalle ja mies muistuttaa portin sulkemisesta. Nämä kaksi on vakiot :)

Vierailija
7/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meissä kaikissa on niitä ei rakastettavia piirteitä, eikä ne huomauttelemalla parane. Eipä sitten ole tullut nähtyä vaivaa niiden eteen.

Vierailija
8/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtele kunnioittavasti, älä arvostele ulkonäköä, älä valehtele, yritä työstää itseäsi niiden terapiatehtävien kanssa, tee edes jotain kotitöitä, osta sinäkin ruokaa edes joskus.

Vierailija
9/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että laittaisi tiskit suoraan koneeseen ja olisi jättämättä vaatteita ympäriinsä. Mies sen sijaan joutuu usein huomauttamaan minua laittamaan kahvipannun ja sen purusiivilän tiskikoneeseen sekä petaamaan sängyn.

Vierailija
10/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sulkee kaapinovia ja valoja mun jäljiltä.

Vierailija
11/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana, kun ei tule mitään mieleen. Pitääkin ottaa kynä ja paperia ja listata miehen eriominaisuuksia, tekemättä jättämiä, jne. Palataan asiaan maanantaina.

Vierailija
12/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suhteessa lapseni kanssa, joten en mistään. Ne ovat vain toisen ihmisen ominaisuuksia, jotka tulevat hyvien (siis minun mielestä hyvien) mukana, en rupea arvostelemaan ja muuttamaan toisia ihmisiä.

Vierailija
13/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jatkuva nenänkaivuu ja tulosten kneppaileminen pitkin poikin on asia, joka oksettaa mua ihan hirveästi  - siitä sanon kyllä takuuvarmasti.

Vierailija
14/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia, josta sanon melkein joka ilta on, että laittaisi telkkaria pienemmälle. Menen nukkumaan paljon aikaisemmin kuin mies, samoin lapset, ja en ymmärrä miten hän ei ilta toisensa jälkeen tajua hiljentää telkkaria huutamasta. Luulen, että hänellä on kuulo huonontunut, telkkarin pitää aina olla lähes täysillä ja se on minusta ihan sietämättömän piinaavaa. 

Vierailija
15/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laita se kännykkä pois" tyypillisesti minä ja lapset ollaan sohvalla ja juttelemme keskenämme, kommentoimme tv:tä ja suunnittelemme seuraavaa päivää tai viikonloppua... Mies on nojatuolissa toisella puolella olohuonetta ja roikkuu netissä puhelimellaan, lukee iltasanomia ja iltalehteä netissä. Pyydämme kommenttia häneltä, hän ei ole kuullut edes sivukorvalla mistä on puhuttu. Vaikka hän lukee netistä lehtiä, tuntuu, että mitään hän ei tiedä, mistään ei ole kuullut puhuttavan. Pätee sekä uutisiin ja perheen asioihin.

Vierailija
16/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä huomautella jatkuvasti tuollaisista. Olet ehkä itsekin huomannut, että huomauttelulla ei ole mitään vaikutusta, joten kannattaisiko vaihtaa toimintatapaa? Noin vain pilataan kodin ilmapiiri.

Vierailija
17/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Laita se kännykkä pois" tyypillisesti minä ja lapset ollaan sohvalla ja juttelemme keskenämme, kommentoimme tv:tä ja suunnittelemme seuraavaa päivää tai viikonloppua... Mies on nojatuolissa toisella puolella olohuonetta ja roikkuu netissä puhelimellaan, lukee iltasanomia ja iltalehteä netissä. Pyydämme kommenttia häneltä, hän ei ole kuullut edes sivukorvalla mistä on puhuttu. Vaikka hän lukee netistä lehtiä, tuntuu, että mitään hän ei tiedä, mistään ei ole kuullut puhuttavan. Pätee sekä uutisiin ja perheen asioihin.

Ettei vaan roikkuis av:lla... ;D

Vierailija
18/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi naimisissa ihmisen kanssa, jos koko ajan täytyisi huomautella jostakin, se kertoo mielestäni laajemmasta ongelmasta suhteessa.

Molemmissa meissä on vikamme, mutta rakastetaan toisiamme vielä liki kolmenkymmenen vuoden jälkeen ja loppuun asti.

Vierailija
19/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Vierailija
20/62 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Syö suu kiinni

Oikeasti? Ihminen joka vuonna 2016 on aikuinen ei syö AINA suu kiinni? Miksi joku haluaa tällaisia örrörrluolamiehiä, eikö paikkakunnalla ole muutakaan? Tahaton lisääntyminen?