Kuka laulaja on mielestäsi ollut medianäkyvyydestä huolimatta täysin floppi?
Tapella ei saa jottei menisi jankkaamiseksi, ala- ja yläpeukut sen sijaan puhukoon puolestaan 😈
Aloitan: Anna Abreu. Ei vaan säväytä, ei minkäänlaista karismaa eikä tee itse biisejään. Kulkee kuin koira tuotannon talutusnuorassa vaikuttamatta itse mihinkään millään lailla. Ei jatkoon.
Kommentit (842)
Vierailija kirjoitti:
Tää joku eveliina tms. Ei osaa laulaa livenä ei sitten ollenkaan. Mutta helppohan se on nykyään musiikkia tehdä kun voi muokkailla ääntä albumeille miten haluaa.
Kaikki tuo mitä sanot on totta, mutta et taaskaan ymmärrä mikä on "floppi". Eveliina on varsin menestynyt tällä hetkellä eikä siis floppi vaikkei osaakaan laulaa. Osasyy menestykseen on toki lesboilu Sannin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suvi Teräsniska. Niin mitäänsanomaton, etten voi käsittää esim. saamaansa Iskelmä-Finlandia -palkintoa!
Komppi tälle, hajuton, mauton ja jotenkin persoonaton.
Iskelmä-Finlandia -palkinnon saajaa en kehtaisi väittää flopanneeksi, vaikka artisista en pitäisikään.
Joko tää ex-malli Kim Herold on mainittu? Mitäänsanomattomia biisejä, mitäänsanomaton ääni. Mutta kun sehän on se MALLI. Tai oli vuonna Motorola.
Martti Saarinen. Idolssissa oli joku vuosi.
Stina Girs, ei ole neidistä kuulunut mitään pitkään aikaan.
Mitra Kaislaranta, Idols-voittaja v.2014. Viimeisimmät Insta-päivitykset huhtikuulta eikä keikan keikkaa ole kevään jälkeen tehnyt. Täällä jo mainittiinkin että levyn teki Mitralle Jukka Immonen, joten miksi ihmeessä se floppasi näin pahasti??
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu, Cheek ja Uniikki
Uskokaa nyt jo aivokääpiöt, että tässä kysytään floppia eikä ketä te inhoatte!!!
Janna Hurmerinta
Laura Voutilainen
Marita Taavitsainen
Linda Lampenius
Lauri Ylönen
Roope Salminen. Kundia hehkutetaan ja tyrkytetään jokaiseen mahdolliseen formaattiin, naistenlehteen, hyväntekeväisyystempaukseen ja keikkoja sinne ja tänne ja tuonne.
Silti laulajana täysin mitäänsanomaton, ja kun ideana on rallatella miten toivoo ex tyttöystävän uuden miehen pippelin olevan pieni, niin kokonaisuutena; ei jatkoon.
Timo Kotipellon floppaamisesta vuosien varrella voisi kirjoittaa vaikka romaanin, mutta mainitaan tässä, että kuka muu laulaja Suomessa on menettänyt vuosien varrella äänensä niin täydellisesti kuin Kotipelto.
Mitra vaikutti jo Idolsissa siltä, ettei oikeastaan olisi edes halunnut voittaa. Hänhän ei muistaakseni edes itse hakenut ohjelmaan mukaan, vaan hänet käytiin hakemassa? Ei siis ihme, jos ura floppaa.
Vierailija kirjoitti:
Chisu
Onko kivaa olla noin tyhmä? Minua ainakin vtuttaisi jos joutuisin kantamaan sinun kaltaisesi aivoja, tosin paljoa eivät taida painaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chisu
Onko kivaa olla noin tyhmä? Minua ainakin vtuttaisi jos joutuisin kantamaan sinun kaltaisesi aivoja, tosin paljoa eivät taida painaa.
Voin vähän suomentaa em.purkausta: kirjoittaja tarkoittaa että Chisu ei voi olla floppi, koska on Suomen suosituimpia laulajia jonka levyt ja keikat myy eniten ja faneja on enemmän kuin muilla. Se ettei kommentoija pidä Chisusta ei tee hänestä floppia.
Monet mielessäni olleet on jo mainittu, kuten Janna, Diandra, Stina Girs, Jannica, Sabotage, Abreun suomenkielinen tuotos, mutta tuo Jimi Const... Constant... No, Jimi Pääkallon sooloura oli kyllä niin käsittämättömän nolo floppi että oikein itseänikin hävettää, se Dirty Cinderella-biisi musavideoineen oli loukkaus Technicolourin muistoa kohtaan.
Kim Herold ilmeisesti vaihtoi laulukielensä suomeen, ei oikein tuntunut iskevän. Kappaleita taisi olla ainakin Hengitä, Kaikki okei ja Lähellä loppua. I wish God was a woman too-biisi oli kaunis mutta senkin aikaan oli vielä siinä bändissä.
Elonkerjuu ei tainnut sitten koskaan enää saavuttaa suurta suosiota Tähkän lähdön jälkeen, pari biisiä tuli mutta se ei ollut kymmenesosaakaan niin paljon enää esillä kun aikoinaan.
Sitten oli vielä se "Oot mun haastaja, sul on tulta pää"-renkuttaja, nimeä en muista, sellainen perus Mikko Virtanen Nokialta jolle annettiin mikki ja sanottiin että laula. Jontte Valosaari! Josta tuli mieleeni myös se yksi hip hop(?) reagge-laulaja Tampereelta, mikä se nimi oli... Hänellä on ihan meneviä biisejä, mutta ei ole kovin hyvin lyönyt läpi Reaggerekan feattausta lukuun ottamatta. Lord Est, sehän se oli.
Antti Railiosta, siitä isokokoisesta, kaunisäänisestä Voice-voittajasta ei ole tainnut kuulua mitään sen Halla ja etelätuuli-biisin jälkeen? Tai siis lähinnä milloin on laihduttanut 20 kiloa ja milloin on saanut lapsen, mutta uraan liittyviä ei juurikaan.
Ja vielä; Ilpo Kaikkonen, pitkähiuksinen hurmuri Idolsista joka lauloi Terveiset sinne taivaaseen-biisin ja jäikin sitten sen jälkeen unohduksiin. Hiukset tosin leikkasi jokin aika sitten. Olikos samassa joukossa se Lassi Valtonen, joka lähti omasta halustaan saatuaan vähän mainetta ohjelmassa herkällä vedollaan tuomareiden edessä ja ryhtyi sitten valloittamaan maailmaa bändinsä kanssa?
Olikin miespainoitteinen tämä minun listani.
Toivon, että suomalaisten tuottajien ammattimaisuus ei ole tätä tasoa.