Kuka laulaja on mielestäsi ollut medianäkyvyydestä huolimatta täysin floppi?
Tapella ei saa jottei menisi jankkaamiseksi, ala- ja yläpeukut sen sijaan puhukoon puolestaan 😈
Aloitan: Anna Abreu. Ei vaan säväytä, ei minkäänlaista karismaa eikä tee itse biisejään. Kulkee kuin koira tuotannon talutusnuorassa vaikuttamatta itse mihinkään millään lailla. Ei jatkoon.
Kommentit (842)
Vierailija kirjoitti:
Johanna Kurkela
Johannalla on kyllä mun mielestä todella kauniita lauluja. Esim Kuolevainen.
Täällä on lueteltu vain laulajia jotka ovat jonkun mielestä huonoja, mikä ei suinkaan ole sama asia kuin floppi. Jos esiintyjän levyt, keikat jne myyvät hyvin, niin kyseessä ei silloin ole floppi, vaikka olisikin jonkun mielestä huono. Floppi oli se joku idols voittaja (jääskeläinen?) josta ei voiton jälkeen kuultukaan mitään.
Hmm..kukas tää hyvä nyt olikaan, sellainen pieni, pirtsakka ja osaava, aaa, nyt muistan: Anna Abreu!
Suvi Teräsniska. Niin mitäänsanomaton, etten voi käsittää esim. saamaansa Iskelmä-Finlandia -palkintoa!
Sanni!!!! Ootteko nähneet tyttöparan livenä? Surullista katsottavaa/kuultavaa 😕
Katri Ylander 😷 hyi. "kun kaaaatselit mua, vhälithunnilla...." Paskaapaskaa.
Ari koivunen, hanna pakarinen, ja oisko ilkka jääskeläinen (??) ollut se yksi, aikoinaan. Kaikki speksit menestymiseen annettu.
cheek. Uudet biisit ihan järkyttävän huonoja, silti ihmiset fanittaa hulluna.
Sanni on hot! Mammat on vaan kateellisia kun on niin kuuma.
Sanni, haloo helsinkin eukko, alma ja kasmir.
Järkyttävä laulutapa näillä kaikilla, Sanni honottaa, heloo helsinkin eukko rääkyy nuotin vierestä, alma hönkii ja kasmir änkyttää huonosti artikuloiden.
Puistattavaa.
Makuasioista on turha kiistellä, paras on Anna Abreu!
Siis luetellaanko tässä nyt niitä mistä ei itse tykkää vai niitä floppeja? Tais jengiltä heti mennä ymmärrys tehtävään.
Janna on olevinaan ja äitinsä lauloi nenäänsä,ainakin nuorena.Oli mielestään parempien ihmsten laulaja,siis musiikillisesti.Levraadissa kyllä ei tykännyt "se mies"...
Mun mielestä Diandraa voi kohta flopiksi sanoa. Ei oo vieläkään useista yrityksistä huolimatta oikein löytäny paikkaansa, lähinnä pitää nimensä jotenkuten feattaamalla ja tekee enimmäkseen ostari- ja laivakeikkoja tai esiintyy jossain pikkukylien syysmarkkinoilla.
Anna A, Keekki, Janna, Krista Sickfreak.
Johannan Kurkela, taajuus kääntyy, sattuu korviin.