Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakkalakkolainen ei ole mikään sankari

Vierailija
18.08.2016 |

Paljon suurempi sankari on se joka ei ole aloittanutkaan.

Sama logiikka viinan, huumeiden, rikollisuuden ym. muiden paskahommalaisten suhteen.

Mitä sankaruutta niissä on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans oksettaa nää radiossa ja töllössä örisevät "sankarit"

Vierailija
2/9 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? 

Miksi jotain 50 kg laihduttanutta hehkutetaan monen sivun voimin? Kai parempi ja "sankarillisempaa" on, ettei koskaan ole lihonutkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se parempi yrittää huonosta tavasta eroon.

Vierailija
4/9 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "sankaruudesta" pitäisi vielä palkita. Ja vitut. Saamarin pellet vinkuu sääliä.

Vierailija
5/9 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku elämän kolhima hiirulainen pätemässä.

Vierailija
6/9 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ihmettelen, että mikä sankari minä oikein olen. Kokeilin teininä tupakointia, mutta ei siitä minulle tullut mitään tapaa. En joutunut mitenkään taistelemaan jättääkseni sen puuhan. Se vain jäi.

Jokaisella meistä on paheita, ja minä ainakin arvostan niitä, jotka yrittävät tosissaan päästä edes yhdestä sellaisesta eroon.

Vierailija
7/9 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuvat paijausta. Ja mikä parasta, saman voi tehdä aina uudestaan ja uudestaan ja palkkioitakin kärkkyvät. Pitäisivät edes turpansa kiinni ja sitten viiden vuoden päästä tulisivat kertomaan olleensa kusipäitä.

Vierailija
8/9 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tupakoitsijaan verrattuna. Nostaa itsensä omilla ponnisteluillaan takaisin A-luokan kansalaiseksi B-luokan kansalaisuudesta eli tupakoitsijoista.

Vierailija
9/9 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko te vitun huorintekijät suksia vittuun pätemästä siitä? Se on melko surullista että elämänne hienoin saavutus on se ettette ole koskaan polttaneet tupakkia. Mitali on jo postissa!

Toivottavasti ei haise röökille vai pyysitkö äitiäsi pakkaamaan sen?