Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hajottaa asunnon

Vierailija
18.08.2016 |

Jos mieheni suuttuu pahasti jostain, ei välttämättä edes minulle vaan yleisesti, on sillä tapana hajottaa paikkoja. Paiskoo ovia, heittelee esineitä/huonekaluja, niin että tulee kolhuja, maali lähtee, menee rikki.. Minuun ei koske enkä uskokaan, että sellaista ikinä tekisi. Onko muilla ollut samaa? Saitteko loppumaan? Niin inhottavaa. :( Kyseessä omistusasunto. Tuntuu, että pilaa ja rikkoo mun kodin. Mitään muita ongelmia ei ole.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
42/45 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni suuttuessaan heittelee tavaroita ja paiskoo ovia. Muutaman kerran on minuun osunut. Olen oikeasti saanut esim. pöytälampun päälleni. Sitten kävi myös minuun päälle. Heitteli, töni, tukisti, puristi. Nyt ei ole pariin vuoteen enää käynyt kiinni. Mutta välillä heittelee tavaroita, muttei enää minua kohti. Yritän aina puhua miehelle, että hakisi apua. Hän myös huutaa ihan helvetin kovaa. Hänen mielestään ei ole aggressiivista käytöstä. Pyytää anteeksi, mutta ehkä joku päivä en jaksa enää. Tiedän, että kuulostaa pahalta, mutta en tästä kärsi kun sen hetken kun tilanne on päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pisti paskaksi kahden tonnin taulutelkkarin.

Kun tuli puhetta niin sanoi että sen minkä ostaa niin voi pistää rikkikin.

On tuhonnut jo kuusi arvokasta taulutelevisiota. Nauttii kun saa aiheutettua taloudellista vahinkoa ja tietää että olen perheestä jossa raha ei kasva puussa.

Mies aina ostaa uuden ja hajottaa lisää.

Viimeksi rikkoi tonnin pesukoneen. Naureskelee että se rikkoo mitä tahtoo ja voi ostaa aina uuden tilalle.

Vierailija
44/45 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten niin ihana ja hellä ja rakastava mies?

Vierailija
45/45 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap vielä ton raivoroosnan kans yhdessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi