Miksi Cheek on niin kuuma
En tajua itteeni. Miksi Cheek on mun mielestä niin kuuma?
Kommentit (26)
En tajua kyllä minäkään sinua.
Kuuma? Siinä ei kyllä ole mitään kuumaa. Ylimielinen ylpeä kermaperse, joka on olevinaan muita parempi. Sliipattu neitimäinen ulkonäkö josta on miehekkyys ja maskuliinisuus kaukana. Näyttää lähinnä kitisevältä pikkukakaralta. :D
Tykkääkö joku siitä tosissaan?? Siis muu kun se itse. :D
N26
Mun mielestä se on jo vähän väsyneen näköinen. Pitäisi jotenkin freesata se ulkonäkö. Vielä pari vuotta sitten se oli minunkin mielestä tosi kuuma, mutta kai se naama on jo liian kulunut.
Mä luulin, että se on poikiin kallellaan. Mut joo. Ehkä sit ei.
Okei ei ehkä komein, mutta sen ääni on ihanan karhea xD
Vierailija kirjoitti:
Enpä osaa sanoa. Mun mielestä se on suunnilleen yhtä karismaattinen ku peruna ja tekee keskinkertaista musiikkia ärsyttävillä ähkinöillä.
Mut onhan se hyvä että kaikki ei tykkää samasta.
Karismaattinen kuin peruna! Loistava ilmaisu! Saanko ottaa käyttöön? :D
Kyllä sun, ap, pitää nyt ihan itse selvittää, miksi sileäkasvoinen, varhaiskeski-iässä oleva mies on sinun mielestäsi kuuma. Cheekin tuotanto on mulle käyt. kats. tuntematonta, olen nähnyt jotain aika lapsellisia videoita, joissa oli jotain fitness -mimmejä (tms.) vähissä vaatteissa, autoja ja uima-allas, ja tekstissä puhuttiin rahasta. Ironiaa tai satiiria en havainnut. Olen ymmärtänyt että räppiin ja hiphoppiin voi myös kuulua jopa kielellinen loistokkuus, mutta sitä en ole suppeassa otannassani havainnut Cheekillä olevan.
Mutta kaikkien ei todellakaan tarvitse tykätä samasta, kiva että Cheek tuottaa sinulle mielihyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet niin luullut?
Vierailija kirjoitti:
Kuuma? Siinä ei kyllä ole mitään kuumaa. Ylimielinen ylpeä kermaperse, joka on olevinaan muita parempi. Sliipattu neitimäinen ulkonäkö josta on miehekkyys ja maskuliinisuus kaukana. Näyttää lähinnä kitisevältä pikkukakaralta. :D
N26
Olisikohan Cheek edes yhtä suosittu jos näyttäisi tältä: http://vignette4.wikia.nocookie.net/southpark/images/0/05/Griefer.png/r…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet niin luullut?
Ja mä voisin tähän jatkaa, että jos se on ap:sta kuuma, niin mitä merkitystä mihinpäin on kallellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Olisikohan Cheek edes yhtä suosittu jos näyttäisi tältä: http://vignette4.wikia.nocookie.net/southpark/images/0/05/Griefer.png/r…
Niinpä.
Eihän Elakaan ole läheskään yhtä suosittu kuin Cheek vaikka tekee ihan samalaista musiikkia, jopa parempaa. Sanoitusten osalta ainakin. Mutta kun ei ole Cheekin ulkonäköä, niin...
Sulla on vaan nolo maku. Ei me sille mitään voida.
Cheek on todella imelän näköinen tyyppi, persoona on jotenkin kliininen. "Musiikkiaan" taas en arvosta lainkaan. Kuuntelen mielummin 60-luvun ja 70-luvun rokkia vaikken ole itse ollut silloin mikään teini.
Sulla on vaan ovis. Ensi viikolla et enää ajattele sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Niinpä.
Eihän Elakaan ole läheskään yhtä suosittu kuin Cheek vaikka tekee ihan samalaista musiikkia, jopa parempaa. Sanoitusten osalta ainakin. Mutta kun ei ole Cheekin ulkonäköä, niin...
Haluaisin oikeasti nähdä jonkun ei-niin-hyvännäköisen pojan/miehen joskus nousevan mainstreamartistina vaikka musa sitten olisikin tuollaista paskaa. Nykyinen musabisnes on liian ulkonäkökeskeinen.
M22
Huhhuh, se on munki mielestä ihan super kuuma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Niinpä.
Haluaisin oikeasti nähdä jonkun ei-niin-hyvännäköisen pojan/miehen joskus nousevan mainstreamartistina vaikka musa sitten olisikin tuollaista paskaa. Nykyinen musabisnes on liian ulkonäkökeskeinen.
M22
Joskus aiemmin musan laatu painoi paljon enemmän kuin nykyisin. Ulkonäkö oli ihan sivuasia miesartisteilla.
Vierailija kirjoitti:
Enpä osaa sanoa. Mun mielestä se on suunnilleen yhtä karismaattinen ku peruna
Eikö tuo nyt ole jo vähän halventavaa perunoita kohtaan?
Enpä osaa sanoa. Mun mielestä se on suunnilleen yhtä karismaattinen ku peruna ja tekee keskinkertaista musiikkia ärsyttävillä ähkinöillä.
Mut onhan se hyvä että kaikki ei tykkää samasta.