Raskaudenkeskeytys yksityisellä
Olen saanut jo lähetteen terveyskeskuksesta sairaalaan keskeytystä varten mutta sain ajan vasta kolmen viikon päästä...
Onko kellään kokemusta lääkkeellisestä keskeytyksestä yksityisellä? Pitääkö koko prosessi aloittaa alusta vai riittääkö lähete terkkarista? Hinta suurinpiirtein?
Kommentit (46)
Toivotan vaan jaksamista valitsemassasi ratkaisussa. Jokainen tehköön ratkaisun ihan itse eikä ole oikein toisten tulla moralisoimaankaan.
Itsellä kuparikierukasta huolimatta nyt rv 13 enkä edes harkinnut aborttia vaikka mies on sitä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä. Hengen riistäminen lapselta on hirveä teko.
Jos murhaat lapsesi niin mä toivon että sä jäät pysyvästi lapsettomaksi ja koet koko loppuelämäsi ajan raastavaa syyllisyyttä aina kun näet hänen ikäisiään eli vuonna 2017 syntyneitä ihmisiä. 2023 ne aloittavat eskarin, 2024 menevät kouluun, 2030 yläasteelle, 2032 on useimmilla konfirmaatio, 2033 aloittavat amiksen tai lukion, 2035 osa tanssii wanhat, 2036 suurin osa valmistuu joko ammattiin tai ylioppilaaksi ja sitten alkaakin olla korkeakouluopintoja, häitä, ristiäisiä jne. paitsi sinun lapsellasi jolta sinä itsekkäästi päätit riistää kaiken. KAIKEN. Sun lapsesi elämä ei ehkä sun mielestä ole arvokas mutta se on kaikki mitä sun lapsellasi on eikä samanlaista ole eikä tule enää koskaan.Ei yksinkertaisesti kiinnosta sun moraalinvartiointi ja emotionaalinen vetoomuksesi on naurettava. Minä päätän annanko elämän, vai otanko sen pois. Harmi sulle.
Sitä suuremmalla syyllä toivon että jäät pysyvästi lapsettomaksi jos kerran katsot oikeudeksesi päättää otatko toiselta ihmiseltä hengen pois. Toivottavasti et myöskään työskentele lasten parissa, kamala ajatuskin että lapseni olisi päiväkodissa jonkun abortintekijän armoilla.
Eikö aborttiin pääsylle tosiaan ole olemassa mitään maksimiaikaa? Kuukautisten mukaan olen viikolla 7 ja sain ajan keskeytykseen kunnallisessa vasta kolmen viikon päähän. Silloinhan se joudutaan väkisin suorittamaan kaavinnalla?
Meneekö tämä ihan sääntöjen mukaan?
Sisarelleni tehtiin Mehiläisessä Helsingissä.
En muista mitä maksoi. Soita aamulla ja ota selvää.
Vierailija kirjoitti:
n36 kirjoitti:
Itsellä on takana koko elämäni aikana n 5 abortia ja kaikki kunnallisella puolella.
Kyllä teen tulevaisuudessakin mikäli tilanne tulee.
Viisi? Noin viisi?? Miten se on mahdollista? Pikku juttu sellainen abortti, vai...? Avaatko vähän tilannettasi, vai oletko vain provoamassa?
Suomessa voi tulla tällainen tilanne jos hormonaalinen ehkäisy ei käy ja on samalla kumiallergia. Tosin 30 v saa sitten sterin mutta siihen asti pitää odottaa.
Suomen sterilaki on aivan sairas, 3 elävää lasta, kuolleet ei käy eikä se että on joutunut tekemään abortteja... Suomessa on paljon rakenteisiin piiloutunutta naisvihaa.
Missä ap asut? Soita yksityisille klinikoille. Esim. Mehiläinen, Terveystaslo, tampereella Koskiklinikka.