Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuointi yläreidessä kevytkenkäisen naisen merkki?

Vierailija
18.08.2016 |

Näin minulle väitti yksi mies, jota tapailin. Meni jo lupaavasti, kunnes mies sanoi reidessä olevan tekstitstuoinnin häiritsevän häntä liikaa. Ei kuulemma halua "helppoa" naista. Muista tatuoinneista ei hän mitään kommentoinut.

Onko tuo reisitatuointi jokin uusi trampstamp vai mitä ihmettä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ihminen kenet tunnen, jolla tuo yläreisitatuointi on, on siskoni, joka on kyllä kaikkea muuta kuin kevytkenkäinen. Tykkää vaan tatuoinneista.

Vierailija
2/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut ihminen kenet tunnen, jolla tuo yläreisitatuointi on, on siskoni, joka on kyllä kaikkea muuta kuin kevytkenkäinen. Tykkää vaan tatuoinneista.

Eli olisiko mies vain keksinyt tekosyyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olisiko mies vain keksinyt tekosyyn?

Tai sit se mies on vain tyhmä ja luulosairas.

Vierailija
4/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on merkki siitä, että tykkää tatuoinneista.

Vierailija
5/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä tuo on merkki joko kiinnostuksen puutteesta tai tyhmyydestä. En jäisi murehtimaan liikaa.

Vierailija
6/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tatuoinnit kenellä tahansa on turn off.

Vierailija
7/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse haluaisi miestä, joka uskoo kaikenmaailman merkkeihin ja merkityksiin. Korvis vasemmassa korvassa tarkoittaa homoa ja sormus peukalossa lesboa ja tatuointi perseessä on pirun merkki. Kuulostaako hieman lapselliselta.

Vierailija
8/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Penis tarkoittaa miehelle samaa tilannetta. Jos miehellä on penis, hän on kevytkenkäinen.

Vierailija
9/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tatuoinnin näkee kaikki vastaantulijat niin on :D

Vierailija
10/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tatuoinnit kenellä tahansa on turn off.

Jep. 90-luvulla oli vielä jotain mieltä moisissa, kun olivat ite tehty vankilassa jollain haarukkalla ja mustekynällä. Nykysin ovat halpojen pissisten touhua.

Vierailija
11/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläreisi on tatuointipaikkana yksi parhaista! Itselleni tulee mieleen siitä semmoinen, että se on henkilökohtainen, yksityinen tatuointi, jota ei ole otettu juuri sen takia, että kaikki näkevät sen ja kehuvat, vaan tatuointi on otettu itsensä takia, ja sen näkevät vain ne, joille sen todella haluaa näyttää.

Paikka ei todellakaan ole mikään helpon naisen merkki. Yhtälailla sitten hienot alusvaatteetkin olisivat helpon naisen merkki (koska miksi käyttää hienoja alusvaatteita, ellei sitten näytelläkseen niitä kaikille...)

Vierailija
12/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän täältä pikkukylästä kaksi nuorta naista, joilla on joku tatuointi reidessä. Molemmat myös tunnettuja siitä, et jalat auennut monelle miehelle kun vähän saa viiniä :D mun näkökulmasta siis kyllä! En tietty väitä et kaikki on, mutta mun kokemuksen mukaan ainakin täällä on niin

Vierailija
13/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän täältä pikkukylästä kaksi nuorta naista, joilla on joku tatuointi reidessä. Molemmat myös tunnettuja siitä, et jalat auennut monelle miehelle kun vähän saa viiniä :D mun näkökulmasta siis kyllä! En tietty väitä et kaikki on, mutta mun kokemuksen mukaan ainakin täällä on niin

.. Mutta onko tytöt kevytkenkäisiä, KOSKA niillä on reisitatuointi, vai ovatko ne kevytkenkäisiä, koska viini tekee niistä estottomia ja saa ne käyttäytymään kevytkenkäisesti? Onko kevytkenkäisyys tullut tatuoinnin jälkeen, vai onko se aina ollut, tatuoinnista huolimatta?