Raskaudenkeskeytys yksityisellä
Olen saanut jo lähetteen terveyskeskuksesta sairaalaan keskeytystä varten mutta sain ajan vasta kolmen viikon päästä...
Onko kellään kokemusta lääkkeellisestä keskeytyksestä yksityisellä? Pitääkö koko prosessi aloittaa alusta vai riittääkö lähete terkkarista? Hinta suurinpiirtein?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä. Hengen riistäminen lapselta on hirveä teko.
Jos murhaat lapsesi niin mä toivon että sä jäät pysyvästi lapsettomaksi ja koet koko loppuelämäsi ajan raastavaa syyllisyyttä aina kun näet hänen ikäisiään eli vuonna 2017 syntyneitä ihmisiä. 2023 ne aloittavat eskarin, 2024 menevät kouluun, 2030 yläasteelle, 2032 on useimmilla konfirmaatio, 2033 aloittavat amiksen tai lukion, 2035 osa tanssii wanhat, 2036 suurin osa valmistuu joko ammattiin tai ylioppilaaksi ja sitten alkaakin olla korkeakouluopintoja, häitä, ristiäisiä jne. paitsi sinun lapsellasi jolta sinä itsekkäästi päätit riistää kaiken. KAIKEN. Sun lapsesi elämä ei ehkä sun mielestä ole arvokas mutta se on kaikki mitä sun lapsellasi on eikä samanlaista ole eikä tule enää koskaan.
Mistä ihmeen lapsesta joka on käynyt jo koulutkin ja kaikki sä puhut? Ei se kuule sure yhtään koska sitä ei ole koskaan sillä tasolla ollutkaan, että surisi.
Ällöttävää sitten hoitajien hymistellä "voi kun olet hyvä ihminen kun osoitat ettet halua lasta etkä ole normaali äiti"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä. Hengen riistäminen lapselta on hirveä teko.
Jos murhaat lapsesi niin mä toivon että sä jäät pysyvästi lapsettomaksi ja koet koko loppuelämäsi ajan raastavaa syyllisyyttä aina kun näet hänen ikäisiään eli vuonna 2017 syntyneitä ihmisiä. 2023 ne aloittavat eskarin, 2024 menevät kouluun, 2030 yläasteelle, 2032 on useimmilla konfirmaatio, 2033 aloittavat amiksen tai lukion, 2035 osa tanssii wanhat, 2036 suurin osa valmistuu joko ammattiin tai ylioppilaaksi ja sitten alkaakin olla korkeakouluopintoja, häitä, ristiäisiä jne. paitsi sinun lapsellasi jolta sinä itsekkäästi päätit riistää kaiken. KAIKEN. Sun lapsesi elämä ei ehkä sun mielestä ole arvokas mutta se on kaikki mitä sun lapsellasi on eikä samanlaista ole eikä tule enää koskaan.Mistä ihmeen lapsesta joka on käynyt jo koulutkin ja kaikki sä puhut? Ei se kuule sure yhtään koska sitä ei ole koskaan sillä tasolla ollutkaan, että surisi.
Jep. Sama kuin kävisin sun pihalla omenavarkaissa vaikka sulla ei ole omenapuuta.
Kannattaa soittaa lääkäriasemille ja kysyä asiasta suoraan heiltä.
Itse odottaisin pääsyä kunnalliselle, jos olisin tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää sitten hoitajien hymistellä "voi kun olet hyvä ihminen kun osoitat ettet halua lasta etkä ole normaali äiti"
Mikä normaali äiti? Kehtaatko sä kuvitella, että jonkun pitää olla sen vitun hoitajan standardeilla joku vitun normaali äiti? Mä ainakin olen ihan normaali äiti, vaikka abortin teinkin.
''Älä tee sitä''
''Tapat lapsen''
Niin. Sikiön joka ei tiedosta mistään mitään jos puhutaan näin suoraa. Mitä tapauksissa jos raiskauksen johdosta olet raskaana? Mitä jos olet ala-ikäinen ja käy ns. vahinko? Mitä jos käytät ehkäisyä oikein mutta se pettää?
Miettikääpä ennen kuin tulette moralisoimaan.
Itsellä on takana koko elämäni aikana n 5 abortia ja kaikki kunnallisella puolella.
Kyllä teen tulevaisuudessakin mikäli tilanne tulee.
Vierailija kirjoitti:
ei helvetti. Mikä hitto siinä on että jos kysyy tällaisesta aiheesta niin sitten tänne pitää tunkeutua näiden abortin vastaisten ihmisten kitisemään. Se on ihan kiinni jokaisen henkilökohtaisesta tilanteesta onko valmis kasvattamaan lasta.
Mä en kanssa ymmärrä tuota abortinvastustajien paatosta. Kirjoitisasusta päätellen suurimman osan noista tämän ketjun vastustajien jutuista on saman henkilön rustaamia.
Itse en ole ikinä ollut siinä tilanteessa, että olisi pitänyt aborttia miettiä, mutta sairauteni takia en saanut enää missään tapauksessa raskautua. Tämän takia päädyttiin tekemään sterilisaatio ja sairauden edetessä poistettiin lopulta kohtu. Mutta abortin olisin minäkin joutunut tekemään ja olisin tehnytkin ilman mitään moraalista huonoa omatuntoa.
Tsemppiä ap:lle!
n36 kirjoitti:
Itsellä on takana koko elämäni aikana n 5 abortia ja kaikki kunnallisella puolella.
Viisi? Noin viisi?? Miten se on mahdollista? Pikku juttu sellainen abortti, vai...? Avaatko vähän tilannettasi, vai oletko vain provoamassa?
Tein itse abortin yleisellä puolella, kaikki sujui hyvin ja sain asiantuntevaa hoitoa (Helsingissä). Ja teille tuomitsijoille tiedoksi, minulla on ehkäisykapseli joka ei ajanut asiaansa ja tulin raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa soittaa lääkäriasemille ja kysyä asiasta suoraan heiltä.
Itse odottaisin pääsyä kunnalliselle, jos olisin tuossa tilanteessa.
Ei ap voi odottaa. Hänellä olisi aikaa miettiä, ja siinä on vaarana, että mieli muuttuu.
n36 kirjoitti:
Tuossa tilanteessa pitäis lääkärin tehdä jo pakkosterilisaatio. Ei ole naisella kaikki asiat kunnossa, jos pitää abortti tehdä viisi kertaa.
Hauskaa että toiset jaksaa tuomita aborttia ja samalla tuomita niitä ihmisiä jotka eivät ole tehneet aborttia vaan synnyttänyt lapsen maailmaan jossa äiti ei ole valmis kasvattamaan lasta ja on ns. huono äiti.
Kolmen abortin jälkeen sais jo laittaa lähetettä psykiatriselle... Kukaan mieletään terve ihminen ei halua tehdää useampaa aborttia..
Vierailija kirjoitti:
Tee samalla sterilisaatio. Maksaa noin 2 tonnia.
Juurikin näin! Ehdit vaan sanoa minua ennen. Tämä sama ohje aika monelle muullekin tässä ketjussa.
" Se on ihan kiinni jokaisen henkilökohtaisesta tilanteesta onko valmis kasvattamaan lasta."
...joten ehkäisy on keksitty, opettele käyttämään sitä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee samalla sterilisaatio. Maksaa noin 2 tonnia.
Juurikin näin! Ehdit vaan sanoa minua ennen. Tämä sama ohje aika monelle muullekin tässä ketjussa.
Sanotaanko että tälläisten kommenttien kirjottajien toisen vanhemman olisi myös kannattanut käydä sterilaatiossa :)
Vierailija kirjoitti:
" Se on ihan kiinni jokaisen henkilökohtaisesta tilanteesta onko valmis kasvattamaan lasta."
...joten ehkäisy on keksitty, opettele käyttämään sitä!!!!!
Eiköhän jokainen osaa käyttää, se on eriasia toimiiko se. Terveisin: Jouduin tekemään abortin koska ehkäisy petti.
Mä ainakin oisin nimenomaan kuollut, jos en ois saanut tehdä aborttia. Onneksi ei sitten tarvinnut kuolla.