Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelta heräät aamuisin ja monelta työt alkaa?

Vierailija
17.08.2016 |

Mulla alkaa työt klo 07.
Haluaisin herätä jo klo 05 jotta ehtisin ulkoiluttaa koiran, käydä pikaisesti suihkussa, keittää kahvit ja lukea aamun lehden.

Tosiasiassa torkutan klo 05-06.20 välisen ajan, sitten herään, päästän koiran takapihalle, keitän kahvia jonka juon kiireessä, pesen ehkä kainalot jos tuntuu sille, puen, koira sisään ja lähen töihin .

Mikä avuksi?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen torkuttaja, argh 😔

Mies nousee heti, kun hänellä on herätys. Ihailen. Hän sanoo, kun on noustava, mä en pysty 😞😏. Illat menee liian myöhään.

Vierailija
62/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuva työaika, tähtään yleensä klo 9.00-9.30. Herään klo 7.30, laitan veden kiehumaan, käyn suihkussa, otan teekupin, makoilen sängyssä teekupin kanssa ja lueskelen uutisia ja blogeja, nousen n. klo 8.15, puen ja meikkaan ja lähden kävelemään töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 5.50.

Puuro veteen "vettymään" ja vaatteet päälle ja hiusten harjaus. Puuro mikroon 2 min ja jäisiä marjoja ja syön sen. Lähden töihin 6.30 ja olen töissä 6.45. 20 km työmatka. Eikä ole kiireitä koskaan ollut enkä koskaan torkuta. Olen myös ajatellut meneväni joskus salille klo 5 aamulla. Onko kellään kokemuksia aamuaamusalista? Onko liian väsy? Nälkäinen? Laiska? Näin säästäisin aikaa iltapäivästä jos aamulla kävis salilla. :)

Vierailija
64/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 5.40. Töissä pitää olla 7.00. Junamatka on n.20min.

Iltavuorossa herään 8.30-9.00. Töissä pitää olla 11.30.

Iltavuoro on kerran viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi