Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelta heräät aamuisin ja monelta työt alkaa?

Vierailija
17.08.2016 |

Mulla alkaa työt klo 07.
Haluaisin herätä jo klo 05 jotta ehtisin ulkoiluttaa koiran, käydä pikaisesti suihkussa, keittää kahvit ja lukea aamun lehden.

Tosiasiassa torkutan klo 05-06.20 välisen ajan, sitten herään, päästän koiran takapihalle, keitän kahvia jonka juon kiireessä, pesen ehkä kainalot jos tuntuu sille, puen, koira sisään ja lähen töihin .

Mikä avuksi?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin voi mennä klo 7-9 välissä. Itse yleensä olen n. 20 yli seitsemän paikalla. Kotoa lähden 10 vaille 7. Herään kuuden maissa. Keitän rauhassa kahvit ja luen netistä lehtiä. Keitän puurot lapsille ja teen itselle eväsleipää. Ei kiirettä vaan aikaa jutella lasten kanssa

Vierailija
22/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala herätä 5.45, käy suihkussa jo edellisenä iltana, jätä lehti lukematta kokonaan tai lue illalla, mutta tee koiran kanssa pikku lenkki ja juo kahvit. Jos vaadit itseltäsi liikoja, käy juuri noin kuin nyt teet.

Onko sinulla sellainen työ, että aamukahvinkin voisit juoda siellä? Koira tässä on tärkeä, elävä olento, joka kaipaa huomiotasi ja hoivaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään noin 8.15, sitten lapselle ruokaa ja päiväkotiin. Olen töissä aika tarkalleen klo 9 (liukuma päättyy silloin). Syön ja meikkaan töissä. Kiire tulee mutta minkäs teet, kun unirytmi on tällainen. Uni tulee vasta yhden jälkeen yöllä..

Vierailija
24/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tästä uutta virtaa ja päätin että loppuu se torkuttelu, hemmetti vieköön! Se todella ON KIDUTUSTA!!

Mutta niin pinttynyt tapa

Vierailija
25/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään joka aamu vaihtelevasti klo 3.30-5.30 välillä, myös vapaapäivinä. Työt alkaa vaihtelevasti 5.30, 8.00, 12.00 tai 14.00

Vierailija
26/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 04:45 ja työt alkaa klo 06:00

Vierailija
27/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi aikaisin monet menevät töihin ja kamalinta on, että lapset viedään hoitoon jo kuudelta. Ei tuollainen ole ihmisen elämää!

Vierailija
28/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä työt alkavat noin aikaisin?

Vierailija
29/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi aikaisin monet menevät töihin ja kamalinta on, että lapset viedään hoitoon jo kuudelta. Ei tuollainen ole ihmisen elämää!

No se nyt vaan on monenkin ihmisen elämää.

Muistan kun omat lapset oli päiväkodissa, sinne jätin sohvalle nukkumaan lapsen aamuisin klo 06, sitten piti lähteä ajamaan töihin.

Vierailija
30/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys klo 5, juon kahvia, laittaudun, laitan aamusmoothiet koko perheelle, juon omani ja lähden klo kuuden jälkeen töihin, työt alkaa 6:30 tai 6:45. Aamut ovat minulle helppoja, monesti herään muutaman minuutin ennen kellon soittoa (menen illalla nukkumaan klo 21... tai jo vähän ennen, jos kovasti väsyttää). Aamut ovat ainoa hereilläoloaikani, kun saan olla yksin ja nautin niistä suuresti!

Vierailija
31/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä työt alkavat noin aikaisin?

Meillä yhtä vuoroa tekevässä tehtaassa aloitetaan seiskalta. Ei siinä mielestäni mitään järkeä ole, mutta kun aina on tehty niin, niin tehdään edelleen. 8 olisi paljon inhimillisempi.

Vierailija
32/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soimassa klo 5.30, yleensä herään ennen kellon soittoa pian klo 5 jälkeen - yllättävän nopeasti tämä tulee tavaksi ja tottumukseksi, sillä loman jälkeen ja siitä alkaen kolmantena päivänä heräsin ennen kelloa, vaikka lomalla aika vähän lipsui. Lapsen herätän klo 6 ja vien hoitoon seitsemäksi, sen jälkeen ajelen töihin, jossa olen n. klo 7.30 (töihin meno aika joustava useimpian päivinä). Aamuisin syön aamupalan, luen lehden, hoitelen tuon lapsen herätyksen ja aamuhommat, laitan omat ja lapsen vaatteet kuntoon. Aamuisin en käy suihkussa tai esim. pese hiuksia, joka ilta saunon, aamulla vain pikkupesut: hampaat, kasvot, alasuihku. Ei auta torkuttaa, vaikka ennen lasta ruukasin aina loikoilla vielä vartin aamupalan jälkeen, nyt ei enää ehdi. Luulisin, että kohdallasi auttaisi parhaiten se, että lopettaisit torkkumisen ja nousisit ylös heti oikeaan aikaan ja toki huolehdit, että illalla menet ajoissa nukkumaan, jotta saat unta tarpeeksi! Äkkiä tottumus ylösnousemiseen tulee!

Vierailija
33/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu alkaa joko 8:15, 9:45 tai 12:00. Herään aina kahta tuntia ja 15 minuuttia ennen kuin alkaa. Puoli tuntia menee aamupalaa tehdessä ja syödessä ja kännykkää selatessa. Toiset puolituntia menee suihkussa, pukemisessa, rasvauksessa ja hampaiden pesussa. Taas puolituntia meikkaan ja puolituntia föönaan ja laitan hiukset. Kouluun lähden varttia vaille.

Oon tosi hidas aamuisin!

Vierailija
34/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy töissä vaan koulussa, mutta herään 6.45-7.00, koulu alkaa yleensä 8.15. Kotoa lähden vähän ennen puoli 8.

Vierailija
35/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vapaat työajat, ja herään yleensä pienemmän lapsen kanssa noin klo 8-8:30. Vien lapsen päiväkotiin n. 9:30 ja töissä klo 10. Mies hoitaa isomman lapsen kouluun ja hakee pienemmän päiväkodista, itse teen töitä sitten kuuteen.

Vierailija
36/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liukuva työaika, eli töissä voi olla klo 7-9 välisenä aikana. Saliaamuina herään puoli 4 aikoihin, että ehtii käydä treenaamassa ennen töitä. Muina aamuina herätys 5-6 välillä. Joskus sitä miettii, että pitäiskö opetella käymään salilla töiden jälkeen, mut sitten taas toisaalta tää systeemi toimii mulla. Torkkua en käytä, vaan nousen heti kellon soidessa.

Vierailija
37/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 3:30, työt alkavat 4:30

Työmatka n. 10min pyörällä. Syön aamupalan, siistin itseni (ei tarvitse meikata tai laittaa hiuksia) Käyn aamupaskalla. Sitten töihin.

Vierailija
38/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen 7.30-8.10 välillä. Töissä 9.00-9.40 välillä, jos ei ole opetuksia jolloin voi alkaa jo pahimmillaan kahdeksalta. Vuosityöaika, tutkijana. Olen todella hidas aamuisin, ja aivot herää vasta lounaan jälkeen kunnolla.

Vierailija
39/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 5:00 ja työt alkaa 06:00. Teen nopeasti aamutoimet ja otan aamupalan mukaan, fillarilla töihin n. 25min.

Vierailija
40/64 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen yleensä noin klo 7.30-7.50 aikoihin. Käyn suihkussa, kuivaan ja suoristan hiukset jos pesin ne, pesen hampaat, pukeudun, meikkaan kevyesti ja lisäksi saatan välillä istahtaa lukemaan ipadillä uutisia ennen kuin lähden töihin. Työmatkaa pyörällä vajaa vartti, talvisin ja jos sataa autolla 20 min. Töissä olen yleensä joskus klo 8.45-9.15 välillä (liukuma klo 7-10). Aamukahvin juon töissä ja syön samalla kotoa mukaan nappaamani banaanin, jogurtin tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän