Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaikuttaa mukavalta, mutta ei osaa yhdyssanoja..

Vierailija
17.08.2016 |

Olen tavannut hänet siis netissä. En puhu nyt muutamasta kielioppivirheestä, vaan jokaisesta yhdyssanasta mitä kirjoittaa. Tässä esimerkkilause hänen kirjoitustyylistään: kyllähän sielä on kivojakin ranta maisemia mutta täälä on kivempia ulko paikkoja. Eli saan kyllä selvää asiasta, mutta itseäni jotenkin häiritsee. Hän on muuten mukavan oloinen, mutta olen itse 4v nuorempi ja osaan yhdyssanat niin jollain tasolla häiritsee. Mitä olette mieltä, olisiko tämä turn off teidän mielestänne?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssana ja yhdyntä: kaksi eri asiaa, sori vaan!

Vierailija
2/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö, nimittäin sinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi olen ääliö? Ap

Vierailija
4/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla yksinkertainen kuva mutta miehellä voi olla jotakin muuta osaamista, joka on osoitus älykkyydestä. Esim.hyvä matikassa ja loogisessa päättelyssä.

Vierailija
5/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli turn off.

Mutta kieli on minulle tärkeä asia. Myös ammatissani. Eihän se kaikkia haittaa.

Vierailija
6/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi turn-off on sinun mammapalstailusi , ja oma sieluttomuutesi. Onko Cosmon viimeisin parisuhdetesti jo ruksittu? Sinkkuelämää-boksit pyyhitty viikonloppua varten?

Vierailija
7/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi turn off, pakko myöntää. Onko hän muuten älykkään ja sivistyneen oloinen, opiskellut, lukenut? Jos kyse olisi oikeasti lukihäiriöstä, voisin ymmärtää, mutta jos pelkästä tietämättömyydestä tai välinpitämättömyydestä, en olisi kiinnostunut.

Vierailija
8/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostakin, että joitain naisia kiihottaa kun yhdyssanat on hakusessa?!

Vierailija
9/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäähän nuo täälläkin kiihottavan!

Vierailija
10/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua kyllä häiritsee yhdyssanavirheet erittäin paljon, mutta siitä huolimatta antaisin miehelle mahdollisuuden. Ehkä yrittäisin suhtautua siihen vain yhtenä ominaisuutena - tuskin mieskään pitää jokaisesta minun ominaisuudestani. Haluaisin tietää, minkälainen mies on livenä. Ehkäpä hän on vain parempi ilmaisemaan itseään puhuen.

Vierailija
11/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurempi turn-off on sinun mammapalstailusi , ja oma sieluttomuutesi. Onko Cosmon viimeisin parisuhdetesti jo ruksittu? Sinkkuelämää-boksit pyyhitty viikonloppua varten?

No en katso enkä lue edellä mainittuja. :) Olen mukava ihminen enkä mitenkään ilkeään sävyyn miehen piirrettä maininnut, mutta mielestäni oikeinkirjoituksen osaaminen on yksinkertainen asia ja siksi mietinkin, että miten asiaa kannattaisi lähestyä. Ap

Vierailija
12/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielinatseista tulee mieleen tiukkapipoiset ja pienirintaiset äidinkielenopettajat. Ihme, että joku vielä nykyisin korreloi oikeinkirjoitustaidon älyyn tms asiaan.

Vierailija
13/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo miinus. Mikä on miehen koulutus?

Vierailija
14/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäähän nuo täälläkin kiihottavan!

Juu, mut vaan yläpäätä, ja negatiivisella tavalla...

Vierailija
15/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsisi todella paljon, valitettavasti. Tulee vaan heti jotenkin yksinkertainen vaikutelma.

Vierailija
16/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sun kriteereihisi kuuluu että mies osaa kirjoittaa täydellistä suomea niin silloin sen mieheltäsi vaadit.

Mistä täällä sun turn-offeista kukaan mitään tietää!

Vierailija
17/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselle olisi aika iso turn off se ettei toinen osaa yhdyssanoja. Siis niitä alkeellisiakaan. En vain pysty, anteeksi :(

Vierailija
18/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itselle olisi aika iso turn off se ettei toinen osaa yhdyssanoja. Siis niitä alkeellisiakaan. En vain pysty, anteeksi :(

Ei ihme, ettei lääkärit, proffat sun muut nappaa :)

Vierailija
19/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielinatseista tulee mieleen tiukkapipoiset ja pienirintaiset äidinkielenopettajat. Ihme, että joku vielä nykyisin korreloi oikeinkirjoitustaidon älyyn tms asiaan.

En ole "kielinatsi", ei minua muutamat kielioppivirheet siellä täällä haittaisi, mutta kun kaikissa yhdyssanoissa ilmenee virheitä. Ja en ole sanonut missään vaiheessa, että oikeinkirjoitustaito liittyisi älykkyyteen millään tavalla.

Vierailija
20/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua kyllä häiritsee yhdyssanavirheet erittäin paljon, mutta siitä huolimatta antaisin miehelle mahdollisuuden. Ehkä yrittäisin suhtautua siihen vain yhtenä ominaisuutena - tuskin mieskään pitää jokaisesta minun ominaisuudestani. Haluaisin tietää, minkälainen mies on livenä. Ehkäpä hän on vain parempi ilmaisemaan itseään puhuen.

Entäs jos mies on matu? Sinä hjyva naijnen, minä tahto pimppi sinu nyt. Tahtoako sinä minun pippeliini?

Miten tämä nyt liittyy asiaan? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän