Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaikuttaa mukavalta, mutta ei osaa yhdyssanoja..

Vierailija
17.08.2016 |

Olen tavannut hänet siis netissä. En puhu nyt muutamasta kielioppivirheestä, vaan jokaisesta yhdyssanasta mitä kirjoittaa. Tässä esimerkkilause hänen kirjoitustyylistään: kyllähän sielä on kivojakin ranta maisemia mutta täälä on kivempia ulko paikkoja. Eli saan kyllä selvää asiasta, mutta itseäni jotenkin häiritsee. Hän on muuten mukavan oloinen, mutta olen itse 4v nuorempi ja osaan yhdyssanat niin jollain tasolla häiritsee. Mitä olette mieltä, olisiko tämä turn off teidän mielestänne?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo miinus. Mikä on miehen koulutus?

Ei ole kertonut, en viitsi udellakaan kun ei halua sanoa. Ap

Vierailija
22/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mennyt kauan taas tässäkään ketjussa, kun otettiin miehen status, ja sitä kautta varallisuus esiin, miehen mittarina. Palsta ei petä koskaan.

Hjallis kärsii erittäin pahasta lukihäiriöstä, mutta tuoretta lihaa löytyy aina.

Oletko itse muuten tiukkakroppainen, mallitasoinen panokone? Jos et, niin olet saastaa, minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielinatseista tulee mieleen tiukkapipoiset ja pienirintaiset äidinkielenopettajat. Ihme, että joku vielä nykyisin korreloi oikeinkirjoitustaidon älyyn tms asiaan.

En ole kielinatsi, mutta itseäni vaivaannuttaa, jos joku ei osaa asiaa, jonka itse olen osannut suunnilleen päiväkodissa.

Vierailija
24/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni on yhdyssanat hakusessa lukihäiriön takia. Vähän häiritsee, mutta olen päässyt siitä jo aika hyvin yli. Taitoa löytyy sitten muilta osa-alueilta.

Vierailija
25/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
26/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan hieman eri asia onko miehellä ollut mahdollisuus käydä kouluja ja onko äidinkieli suomi/ruotsi kuin jos esim.pakolainen, niin kuin tuolla yhdessä ilmeisesti poistetussa viestissä pohdittiin.

Vierailija
27/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ja tutustumisen kautta rakastuin mieheen, joka kämmäilee yhdyssanojen kanssa. Netin kautta en olisi osannut kiinnostua hänestä kirjallisen ulosannin perusteella. Kuitenkin kun ihana ja maailman kultaisin ihminen tekee kirjoitusvirheitä, se ei haittaa yhtään.

Vierailija
28/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa vielä aikaisempaan viestiini: ratkaisevaa on se, kuinka älykäs mies on kasvotusten: minkälaista juttuseuraa hän on, miten hän käyttäytyy erilaisissa tilanteissa, tunneäly yms.

Mikäli miehen kanssa on hyvä olla ja hän on muuten fiksu, miksi antaisin miehen kirjallisen ilmaisun häiritä? Toisille kirjoittaminen on vain hankalampaa.

-Viesti nro 10

Vierailija
29/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt rakastunut mieheen joka mokailee yhdyssanoissa.

Miehellä on kuitenkin käsitys, että olen häntä parempi kielioppiasioissa, joten hän on joskus pyytänyt minulta neuvoakin.

Vierailija
30/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo esimerkki voisi olla oman mieheni kynästä! Ja itse olen hieman fanaattinen oikeakielisyyden suhteen, joten netissä jos oltaisi tavattu, olisin varmaankin ohittanut. Hänellä on lukihäiriö, mutta fiksu ja mukava tyyppi, menestyy elämässä ja on hyvässä työpaikassa.

Oman kokemukseni pohjalta suosittelen, ettet hylkää huonon kirjoitustaidon takia. Lukihäiriö ei kerro ihmisestä yhtään mitään muuta.

Vierailija
31/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja ota yhdyssanat osaava jännämies.

Vierailija
32/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äidinkielen opettaja. Mieheni ei osaa kahta sanaa kirjoittaa tekemättä virhettä, ja ihan on kantasuomalainen ja äidinkielinen. Vaan eipä se minua haittaa. Hän on taitava monessa muussa asiassa. Harvemminhan sitä kirjoittamalla viestitään toisillemme.

Vierailija
33/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluimmin pieni pippeli ja yhdyssanat kuin iso peenis ilman yhdys sanoja.

Vierailija
34/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanaraivo on kauheeta! Ehkä sinun pitäisi tapailla ainoastaan äidinkielenopettajia:D

Vierailija
35/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä mennyt kauan taas tässäkään ketjussa, kun otettiin miehen status, ja sitä kautta varallisuus esiin, miehen mittarina. Palsta ei petä koskaan.

Hjallis kärsii erittäin pahasta lukihäiriöstä, mutta tuoretta lihaa löytyy aina.

Oletko itse muuten tiukkakroppainen, mallitasoinen panokone? Jos et, niin olet saastaa, minulle.

Ei status, vaan se, onko tyypillä minkäänlaista älyllistä kapasiteettia. Lukihäiriöisetkin voivat kouluttautua, älykääpiöt eivät.

Vierailija
36/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sä olet vähän yksinkertainen ap. Yhdyssanavirheet ja yhdyssanavirheet. Oletko kysynyt mitä muuta mies osaa? Ehkä se osaa sitten vaikka rakentaa talon? Vaikutat ap nalkuttavalta akalta, joka nussii pilkkua koko ajan. Mä teen myös kielioppivirheitä, ja en kovin kauan jaksa ihmista, joka alkaa urputtamaan asiasta.

Vierailija
37/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ei osaa puolet av-mammoistakaan!

Vierailija
38/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin jostakin, että joitain naisia kiihottaa kun yhdyssanat on hakusessa?!

Näyttäähän nuo täälläkin kiihottavan!

Ainakin kiihdyttävän!

Vierailija
39/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ap, ei se väliä, mitä oikeastaan sanoo, kunhan on kieliopillisesti korrektia. Seuraavaksi älä urputa, kun saat lahjan, jossa on pelkkä upea laatikko, eikä sisällä mitään!

Vierailija
40/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikää ihme, että valitetaan ettei hyvää miestä löydy, kun kerran tuollaisesta on suhde kiinni....huhhuh... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi