Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu
Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?
Kommentit (991)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petäjäveden yläaste ja lukio ysärillä. Helvetin esikartano ja demoninen monttu. Toivon heille kaikille kärsimystä ja kitumista kuolemaan.
Hah, kyllä! Tuolloin siellä oli myös ns kiusaajaopettajia! En voi vieläkään ymmärtää kuinka sellaista pedagogiikkaa katsottiin läpi sormien! Häpeällistä!
-eri
Ei hitto 😃 Huvikseni lueskelin ketjua kun guugelilla tähän jouduin. Tuli oikein takaumia tästä! Tämän jos jonkin allekirjoitan! Petäjäveden yläaste ja lukio olivat ysärillä käsittämätön paikka, häpeällinen malliesimerkki pedagogisessa epäonnistumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Haapaveden yläaste
Eikö siellä ollut jämerä rehtori Juha L.?
Lohjalla 80-90 luvulla. Kiusaaja c.b.
Harjunrinteen yläaste Riihimäellä. Keltainen rakennus. Lisäksi Riihimäen silloinen kauppaoppilaitos. Nykyään lienee joku eri nimi koululla.
Tarkemmin en voi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa koulussa kiusataan.
Luehan keskustelun otsikko uudelleen
Kommentteja yli 600 ja sivuja jo 49, joten eiköhän jokainen koulu ole mainittu?
-ohis
Ei taida olla sellaista koulua, missä ei olisi kiusattu lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä puutun heti kiusaamiseen, jos vähänkin näen. oli tilanne mikä hyvänsä.
erään kerran Kelan virkailija, kyykytti erästä hiljaista miestä. minä nousin ylös penkiltäni ja sanoin hyvin kuuluvalla, selkeällä äänellä, anna virkailija olla viimeinen kerta, kun kiusaat asiakasta.
kaikki hiljeni, virkailija poistui paikalta eikä enään näkynyt ja asiakasta tuli palvelemaan toinen virkailija joka hoiti tehtävänsä asianmukaisesti.
kaikille kiusatuille voimia, terveyttä, onnea, rakkautta. olkaa rohkeat, älkää pelätkö. TE PÄRJÄÄTTE AINA, mutta kiusaajanne ei.
Voi kun Suomessa olisi enemmän sellaisia kuin sinä <3
Loistavia nämä väliin puuttujat. Olikin kivaa kun kiusaajat laajalti kertoivat että olen kiusaaja, mutta todellisuudessa olinkin kiusattu, jo pitkään ja opettaja päätti antaa minulle opetuksen koko luokan nähden ja nöyryyttää minua.
Tulin tuplakiusatuksi, kun olin hiljainen ja en saanut sanottua mitä minulla oli sanottavana. Ihanaa että on ihmisiä jotka puuttuu ja tekee oikeutta.
Vaarana on aina että kiusaajat nauraa entisestään ja ilakoi.
Kotvensuoran ala-aste
Laanilan yläaste
Peruskoulu, yläaste, lukio...jatkanko listaa? Voin yhtä hyvin todeta, että "kaikissa"
Eipä ole tarvetta muistella noin vanhoja asioita.
En jaksa lukea koko ketjua, mutta Rajakylän ala-aste 80- luvun alussa, kiusaajana opettaja itse.
Toppelundin koulu oli sairas paikka, onneksi pääsin vaihtamaan koulua. Ei muuten opettajia ollenkaan kiinnostanut kiusaaminen vaan vain totesivat, että kiusaajani kiusaa myös muita niin ei voida asiaan puuttua. Minua systemaattisesti ei päästetty mukaan leikkeihin, haukuttiin, tönittiin, ja jopa kasvoilleni lyötiin.
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulu, yläaste, lukio...jatkanko listaa? Voin yhtä hyvin todeta, että "kaikissa"
Samanlainen kokemus. Myös työpaikat.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta Rajakylän ala-aste 80- luvun alussa, kiusaajana opettaja itse.
Oulu vai Vantaa?
Vierailija kirjoitti:
Tarkennus: Aleksis Kiven koulun ala-asteella 1970-luvulla ensimmäisellä luokalla minua eivät kiusanneet oppilaat, vaan vanha naisopettaja nimikirjaimilla V.J. Kävinkin siellä vain ekaluokan, ja muutimme muualle, Luojan kiitos.
No onneksi ei akka ole enää elossa, jos tämä tapahtui 70-luvulla. Toivottavasti sen lapset eivät olleet koulukiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Toppelundin koulu oli sairas paikka, onneksi pääsin vaihtamaan koulua. Ei muuten opettajia ollenkaan kiinnostanut kiusaaminen vaan vain totesivat, että kiusaajani kiusaa myös muita niin ei voida asiaan puuttua. Minua systemaattisesti ei päästetty mukaan leikkeihin, haukuttiin, tönittiin, ja jopa kasvoilleni lyötiin.
Kyynel 😢
Vierailija kirjoitti:
Ja arvaapa kuka yhdistää noita kaikkia? Sinä ja sinun käytöksesi.
Klaukkalan yläaste, ahdistelua ja nöyryyttämistä jätin menemättä kouluun useasti. Pyörällä metsään ja sinne nukkumaan mielummin kuin kouluun, talvisin odotin tunnin tai kaksi jotta iskä lähtee töihin niin menin sitten sisälle, pyörän jätin metsään jos tuli käymään ja ullakolle piiloon hiki hiljaa.