Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu

Vierailija
17.08.2016 |

Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?

Kommentit (991)

Vierailija
961/991 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaukkalan yläaste, ahdistelua ja nöyryyttämistä jätin menemättä kouluun useasti. Pyörällä metsään ja sinne nukkumaan mielummin kuin kouluun, talvisin odotin tunnin tai kaksi jotta iskä lähtee töihin niin menin sitten sisälle, pyörän jätin metsään jos tuli käymään ja ullakolle piiloon hiki hiljaa.

Vierailija
962/991 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petäjäveden yläaste ja lukio ysärillä. Helvetin esikartano ja demoninen monttu. Toivon heille kaikille kärsimystä ja kitumista kuolemaan.

Hah, kyllä! Tuolloin siellä oli myös ns kiusaajaopettajia! En voi vieläkään ymmärtää kuinka sellaista pedagogiikkaa katsottiin läpi sormien! Häpeällistä!

-eri

Ei hitto 😃 Huvikseni lueskelin ketjua kun guugelilla tähän jouduin. Tuli oikein takaumia tästä! Tämän jos jonkin allekirjoitan! Petäjäveden yläaste ja lukio olivat ysärillä käsittämätön paikka, häpeällinen malliesimerkki  pedagogisessa epäonnistumisessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/991 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haapaveden yläaste

Eikö siellä ollut jämerä rehtori Juha L.? 

Vierailija
964/991 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjalla 80-90 luvulla. Kiusaaja c.b.

Vierailija
965/991 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjunrinteen yläaste Riihimäellä. Keltainen rakennus. Lisäksi  Riihimäen silloinen kauppaoppilaitos. Nykyään lienee joku eri nimi koululla.

Tarkemmin en voi kertoa. 

Vierailija
966/991 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa koulussa kiusataan.

Luehan keskustelun otsikko uudelleen

Kommentteja yli 600 ja sivuja jo 49, joten eiköhän jokainen koulu ole mainittu? 
-ohis  

Vierailija
967/991 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla sellaista koulua, missä ei olisi kiusattu lainkaan.

Vierailija
968/991 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki kiusaavat joskus.

Vierailija
969/991 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä puutun heti kiusaamiseen, jos vähänkin näen.  oli tilanne mikä hyvänsä. 

erään kerran Kelan virkailija, kyykytti erästä hiljaista miestä. minä nousin ylös penkiltäni ja sanoin hyvin kuuluvalla, selkeällä äänellä, anna virkailija olla viimeinen kerta, kun kiusaat asiakasta.

kaikki hiljeni, virkailija poistui paikalta eikä enään näkynyt ja asiakasta tuli palvelemaan toinen virkailija joka hoiti tehtävänsä asianmukaisesti.

kaikille kiusatuille voimia, terveyttä, onnea, rakkautta. olkaa rohkeat, älkää pelätkö. TE PÄRJÄÄTTE AINA, mutta kiusaajanne ei.

Voi kun Suomessa olisi enemmän sellaisia kuin sinä <3

Loistavia nämä väliin puuttujat. Olikin kivaa kun kiusaajat laajalti kertoivat että olen kiusaaja, mutta todellisuudessa olinkin kiusattu, jo pitkään ja opettaja päätti antaa minulle opetuksen koko luokan nähden ja nöyryyttää minua. 

Tulin tuplakiusatuksi, kun olin hiljainen ja en saanut sanottua mitä minulla oli sanottavana. Ihanaa että on ihmisiä jotka puuttuu ja tekee oikeutta. 

Vaarana on aina että kiusaajat nauraa entisestään ja ilakoi.

Vierailija
970/991 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotvensuoran ala-aste

Laanilan yläaste

Vierailija
971/991 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun nimet vaan esiin! 

Vierailija
972/991 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu, yläaste, lukio...jatkanko listaa? Voin yhtä hyvin todeta, että "kaikissa"

Vierailija
973/991 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvetta muistella noin vanhoja asioita.

Vierailija
974/991 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta Rajakylän ala-aste 80- luvun alussa, kiusaajana opettaja itse. 

Vierailija
975/991 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppelundin koulu oli sairas paikka, onneksi pääsin vaihtamaan koulua. Ei muuten opettajia ollenkaan kiinnostanut kiusaaminen vaan vain totesivat, että kiusaajani kiusaa myös muita niin ei voida asiaan puuttua. Minua systemaattisesti ei päästetty mukaan leikkeihin, haukuttiin, tönittiin, ja jopa kasvoilleni lyötiin. 

Vierailija
976/991 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulu, yläaste, lukio...jatkanko listaa? Voin yhtä hyvin todeta, että "kaikissa"

Samanlainen kokemus. Myös työpaikat.

Vierailija
977/991 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua, mutta Rajakylän ala-aste 80- luvun alussa, kiusaajana opettaja itse. 

Oulu vai Vantaa?

Vierailija
978/991 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennus: Aleksis Kiven koulun ala-asteella 1970-luvulla ensimmäisellä luokalla minua eivät kiusanneet oppilaat, vaan vanha naisopettaja nimikirjaimilla V.J.  Kävinkin siellä vain ekaluokan, ja muutimme muualle, Luojan kiitos.

No onneksi ei akka ole enää elossa, jos tämä tapahtui 70-luvulla. Toivottavasti sen lapset eivät olleet koulukiusaajia. 

Vierailija
979/991 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toppelundin koulu oli sairas paikka, onneksi pääsin vaihtamaan koulua. Ei muuten opettajia ollenkaan kiinnostanut kiusaaminen vaan vain totesivat, että kiusaajani kiusaa myös muita niin ei voida asiaan puuttua. Minua systemaattisesti ei päästetty mukaan leikkeihin, haukuttiin, tönittiin, ja jopa kasvoilleni lyötiin. 

Kyynel 😢

Vierailija
980/991 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja arvaapa kuka yhdistää noita kaikkia? Sinä ja sinun käytöksesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi