Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu

Vierailija
17.08.2016 |

Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?

Kommentit (956)

Vierailija
781/956 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoon kristillinen koulu (EKK).

Mistähän tarkemmin ottaen oli kysymys?

Vierailija
782/956 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahmon koulu Siilinjärvellä. Olen yllättynyt, ettei sitä ole mainittu vielä kertaakaan. Ei ollut mikään maailman mukavin paikka monille nuorille.

Aloin lukea tätä ketjua odottaen milloin Siilinjärven Ahmon koulu mainitaan. Olen kuullut, että siellä kiusataan, ikinä en ole tuota koulua käynyt.

Kiusataanko siellä vieläkin?

Ahmon maine on edelleen siinä määrin huono, että sitä pyritään aktiivisesti välttämään muuttamalla toisaalle ennen kuin lapset menevät kouluun. Tilanne on ollut sama ainakin 25 vuotta jo...

Itse yllätyin, kun Espoon Tiistilä ei ole tullut kertaakaan esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/956 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luokanopettaja kiusasi toista opettajaa jatkuvasti runsaat 10 v sitten. Nykyinen Hoplaxskolan.

Taisi mennä niin että kiusaaja sai myöhemmin ylennyksen.

Tiedän kenestä on kyse. Kiusattu on maailman ihanin nainen.

Vierailija
784/956 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelin Lyseo 80 - luvulla, kivitettiin välitunnilla, huudeltiin perään, laulettiin pilkkalauluja,opettajat eivät puuttuneet asiaan.

Ruotsin opettaja otti puhutteluun, syynä minun ja ystäväni pukeutuminen. Sanoi myös että " on minulla mustalaisiakin oppilaina ollut mutta eipä ollut kauan".

Vierailija
785/956 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isonkylän ala-aste Kokkola (nykyisin Isonkylän koulu) 1985-1989. Ihmettelen, ettei enempää mainintoja tälle koululle. Koulussa oli huono henki, kaoottinen tunnelma ja hyvin häiriintynyttä menoa ja levottomia oppilaita. Paljon kiusaamista ja kiusattuja. Tarkkailuluokalle joutumiselle oli liian korkea kynnys, aivan vapaasti pystyi häiriköimään tunteja ja muiden oppimista vuosikausia. Opettaja pelkäsi kiusaajia ja oli täysin selviytymismoodissa.

Pahin kiusaaja nykyään johtajavirassa. Minullakin menee ihan hyvin. Mutta karma ehkä hoitaa/on hoitanut jotain muuta vähemmän kivaa johtajan elämään. En ole katkera, mutta reiluutta toivoisin enemmän tähän maailmaan.

Vierailija
786/956 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieksämäen Yhteislyseo, kiusaajina "opettajat".

Vaativako tekemään läksyt ja olemaan hiljaa?

Vierailija
787/956 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäki,Pohjolanrinteen yläaste, Sipusaaren ala-aste.

Vierailija
788/956 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäen tiilikoulu. Opettajat ja koko luokkani ja muut luokan oppilaat kiusasivat psyykkisesti ja fyysisesti.

Vierailija
789/956 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karttulan yläaste 2009-2011 kiitos kiusaajille, jotka pilasitte toisen elämän. Ei voi mitään. Elämä meni niin kun meni.

Vierailija
790/956 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkalan kyläkoulu, kuului sihen aikaan Korpilahden kuntaan.

N 59v

Vierailija
791/956 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkiniemen yläkoulu. 2011-13 ajoilta kai(?).

Koulu on täynnä snobeja/pissiksiä, opettajan lellikkejä, yms. 

Koin siellä nauramista ja juoruilua selän takana ja jopa sillon kun olin paikalla, syrjimistä/aina valittiin vikana joukkueeseen liikunassa jos oli vaikka pesistä, tönimistä, sillon kun ope kysy jotain niin aina huudeltiin päälle/ei kuunneltu ikinä vastausta, varastettiin tavaroita lähinnä kyniä yms, 8 luokka alko sillä et heti uudet 7lk pojat otti silmätikuks ja alko haukkumaan ja huutelemaan mua zombiksi (en tiiä miks), estettiin kulku ahtailla käytävällä/portaissa, ahdisteltiin, keksittiin myös että saa kiusata myös siitä kun harrastin ratsastustakin.. enkä unohda sitä myös et kiristettiin sillä et jos kerron opelle niin uhkailee viel pahemmalla kiusaamisella yms.

Loppu 9lk vuosi meni sillä että tuskin jaksoin edes mennä kouluun niin mut sit pakotettiin menemään yksinäiselle erityisoppitunnille pieneen luokkaan ilman ketään muuta opiskelijaa että sais sen peruskoulun edes läpi jotenkin ja koulunumerot kun putos siinä kiusaamisen ohella 5-6seen tai huonommaksi, jopa aineet josta tykkäsin.

Tiiän et tää on aika vanha keskustelu mut aattelin kertoo mun kokemuksen tästä koulusta.

Vierailija
792/956 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko Ilkan koulu Ilmajoella.

Vierailija
793/956 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoulu. Kiusaaminen jatkuu kuolemaan asti, ja sen jälkeenkin se jää elämään.

Vierailija
794/956 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskolanmäenkoulu

Vierailija
795/956 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkkiniemen yläkoulu. 2011-13 ajoilta kai(?).

Koulu on täynnä snobeja/pissiksiä, opettajan lellikkejä, yms. 

Koin siellä nauramista ja juoruilua selän takana ja jopa sillon kun olin paikalla, syrjimistä/aina valittiin vikana joukkueeseen liikunassa jos oli vaikka pesistä, tönimistä, sillon kun ope kysy jotain niin aina huudeltiin päälle/ei kuunneltu ikinä vastausta, varastettiin tavaroita lähinnä kyniä yms, 8 luokka alko sillä et heti uudet 7lk pojat otti silmätikuks ja alko haukkumaan ja huutelemaan mua zombiksi (en tiiä miks), estettiin kulku ahtailla käytävällä/portaissa, ahdisteltiin, keksittiin myös että saa kiusata myös siitä kun harrastin ratsastustakin.. enkä unohda sitä myös et kiristettiin sillä et jos kerron opelle niin uhkailee viel pahemmalla kiusaamisella yms.

Loppu 9lk vuosi meni sillä että tuskin jaksoin edes mennä kouluun niin mut sit pakotettiin menemään yksinäiselle erityisoppitunnille pieneen luokkaan ilman ketään muuta opiskelijaa että sais sen peruskoulun edes läpi jotenkin ja koulunumerot kun putos siinä kiusaamisen ohella 5-6seen tai huonommaksi, jopa aineet josta tykkäsin.

Tiiän et tää on aika vanha keskustelu mut aattelin kertoo mun kokemuksen tästä koulusta.

Kuulostaapa keljulta. Se on monesti ihan tuurista kiinni, millaista porukkaa sattuu siihen omaan kontekstiin ja miten asiat sitten menevät; huomataanko tilanne oikein ja tuleeko siihen puututtua toimivalla tavalla. Mun esikoiseni on ollut tuossa samassa koulussa ja vieläpä osittain samaan aikaan kanssasi; hän meni ysille v. 2011. Hänen mentyään seiskalle luokalla ilmeni hyvin pian kiusaamista poikien välillä, mutta kiusatun vanhemmat nostivat kissan pöydälle, ja napakka luokanvalvoja ja rehtorin puhuttelu saivat homman loppumaan aika nopsaan. Ja viimeistään ysillä luokka oli jo hitsautunut yhteishengeltään todella hyväksi. Harmi, että sulla asiat eivät menneet siellä noin.

Vierailija
796/956 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän vuoksi heidän kurkkunsa viillellään auki, ettäs tiedätte.

Vierailija
797/956 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölön yhteislyseo. Sitä tavanomaista, tytöt sulkevat yhden ulos joukostaan yms. Lisäksi nimittelyä.

Vierailija
798/956 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivolan ala-aste

Alhaisten ala-aste

Moision yläaste

Hermannin lukio

Helsingin aikuislukio

Jos kiusataan joka paikassa mihin menet niin eikö olisi aika katsoa peiliin ja miettiä mistä tuo johtuu?

Vierailija
799/956 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan ala-aste

Vierailija
800/956 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin selailla tätä nähdäkseni, satuttaisiinko mainitsemaan pikkukunnan (keskustan) koulu, jossa itse kävin yläasteen. En ole löytänyt. Siellä todellakin oli kiusaamista, joka ei juurikaan kohdistunut minuun, mutta ystäviini, todistin itse monta kertaa. Kyseessä Ristiinan yläaste, ajankohta kasarilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi