Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu

Vierailija
17.08.2016 |

Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?

Kommentit (956)

Vierailija
701/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petäikylän yläkoulu. Kiusaamisessa opettaja mukana. En anna anteeksi.

Vierailija
702/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustan koulu, Hanko. Nyttemmin jo purettu. Siellä kävin ala-asteen. Ulkopuolelle jättämistä, haukkumista, kertaalleen vietiin pipo, mutta onneksi vain kerran. Opettajat eivät puuttuneet kiusaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan Lyseon Lukio.

Vierailija
704/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorikadun yläaste, Vaasa

Vuosina 1983-1985

Vierailija
705/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen suomalainen lukisi tämän ketjun ja jokainen, jota on kiusattu, päätyisi kommentoimaan koulunsa nimen, niin täällä mainittaisiin kaikki suomalaiset koulut.

Vierailija
706/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokainen suomalainen lukisi tämän ketjun ja jokainen, jota on kiusattu, päätyisi kommentoimaan koulunsa nimen, niin täällä mainittaisiin kaikki suomalaiset koulut.

Juu. Aika turhaa maalittamista on tällainen ketju.

Vierailija
707/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinlaakson yläaste, Vantaa, 90-luku.

Vierailija
708/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kempeleen yläaste 

Vierailija
709/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oulun kosmetologikoulu

Vierailija
710/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtialan ala-aste sekä Ahtialan yläaste. Olin kai liian outo muiden mielestä.

Vierailija
711/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokianvirran yläaste Nokialla, lellityt ja suositut jääkiekkoilijapojat ja opettajan suosikit sekä joko mielenterveys- tai alkoholiongelmainen äikänope saivat koko teinilauman uskomaan että olen vammainen, lesbo, hullu ja mitä muuta. Näiden kanssa jouduin opettajan pakottamana ulkomaille luokkaretkelle, oli mellevä reissu se. Opettajille ja rehtorille kertoessa vastaukset olivat luokkaa 'ne on semmosia ne pojat, hihii!' 'no ei meidän aaron ja matias ketään kiusaa, sä kuvittelet vaan'. Tässä tulos kun kylällinen punaniskajunttien teiniapinoita tungetaan samaan rakennukseen.

Nykyään nämä suomen jääkiekkotoivot ovat kaukalon sijaan kaupan kassalla töissä.

Noissa jääkiekkoilijoissa on paljon häiriintyneitä yksilöitä. Joukossa sitten tyhmyys vielä tiivistyy ja alkavat kiusaamaan.

Vierailija
712/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahtialan ala-aste sekä Ahtialan yläaste. Olin kai liian outo muiden mielestä.

Kiusatut ovat usein muita fiksumpia. Ihminen on tyhmimmillään teini-ikäisenä.

Vierailija
713/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järvenpään ylä-aste, 7,8,9 luokat. Ihan kaikilla tavoin kiusattiin. Vaatteita varastettiin, ulkonäköä ja vaatteita haukuttiin. Koko ajan pientä hivutusta. Minua alettiin kiusaamaan, koska minulla oli kuparinkullertavanpunaiset vyötärölle ylettyvät hiukset. (yhdellä ajoittain kiusaavalla itsellään oli ohuet ruosteen väriset hiukset) . Punaperespaviaani oli nimeni. Pääpi*u vainosi koko ajan. Kiusatuista joku pääsi välillä porukkaan ja hänestä tuli hetkeksi kiusaaja. Ja sitten hänet taas otettiin kohteeksi. Yksi kiusatuista yritti mennä junan alle, onneksi joku ehti pelastamaan tytön. Olin pois koulusta muutaman kerran, en vaan pystynyt menemään sinne. Aikuisenakin pelkäsin kiusaajani. Näin hänet eräässä tilaisuudessa istumassa takanani olevalla penkkirivillä. Olin varma, että hän tekee minulle jotain. Terveisiä vaan sinulle M-MJ, yllätys yllätys olen hengissä punaisine hiuksineni.

Mikä vuosi? Jäkessä on monta yläastetta, eli mikä koulu? Haluan tietää koulun.

Vierailija
714/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huolestuttavaa, jos tilanne on niin paha.

Vierailija
715/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudaskosken koulu, Ylivieska

Vierailija
716/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järvenpään ylä-aste, 7,8,9 luokat. Ihan kaikilla tavoin kiusattiin. Vaatteita varastettiin, ulkonäköä ja vaatteita haukuttiin. Koko ajan pientä hivutusta. Minua alettiin kiusaamaan, koska minulla oli kuparinkullertavanpunaiset vyötärölle ylettyvät hiukset. (yhdellä ajoittain kiusaavalla itsellään oli ohuet ruosteen väriset hiukset) . Punaperespaviaani oli nimeni. Pääpi*u vainosi koko ajan. Kiusatuista joku pääsi välillä porukkaan ja hänestä tuli hetkeksi kiusaaja. Ja sitten hänet taas otettiin kohteeksi. Yksi kiusatuista yritti mennä junan alle, onneksi joku ehti pelastamaan tytön. Olin pois koulusta muutaman kerran, en vaan pystynyt menemään sinne. Aikuisenakin pelkäsin kiusaajani. Näin hänet eräässä tilaisuudessa istumassa takanani olevalla penkkirivillä. Olin varma, että hän tekee minulle jotain. Terveisiä vaan sinulle M-MJ, yllätys yllätys olen hengissä punaisine hiuksineni.

En usko, että kiusaajasi ovat elämässään menestyneet. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
717/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista onkin se, että mitkä koulut mainitaan moneen kertaan. Esim. Munkkiniemi ja SYK ns. paremman väen yksityiskouluja ja monesti mainittuja.

Vierailija
718/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukkulan yläaste.

Nimittelyä, toivottiin minun kuolevan, jätettiin kaikesta ulkopuolelle, kiusattiin liikuntatunneilla, koulumenestyksestä, kaikesta.

Vierailija
719/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Aika turhaa maalittamista on tällainen ketju.

Sanoo kiusaaja?

Vierailija
720/956 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin uusi yhteiskoulu 2000-luvun puolivälissä.