Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu
Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?
Kommentit (956)
Keskustan koulu, Hanko. Nyttemmin jo purettu. Siellä kävin ala-asteen. Ulkopuolelle jättämistä, haukkumista, kertaalleen vietiin pipo, mutta onneksi vain kerran. Opettajat eivät puuttuneet kiusaamiseen.
Vuorikadun yläaste, Vaasa
Vuosina 1983-1985
Jos jokainen suomalainen lukisi tämän ketjun ja jokainen, jota on kiusattu, päätyisi kommentoimaan koulunsa nimen, niin täällä mainittaisiin kaikki suomalaiset koulut.
Vierailija kirjoitti:
Jos jokainen suomalainen lukisi tämän ketjun ja jokainen, jota on kiusattu, päätyisi kommentoimaan koulunsa nimen, niin täällä mainittaisiin kaikki suomalaiset koulut.
Juu. Aika turhaa maalittamista on tällainen ketju.
Martinlaakson yläaste, Vantaa, 90-luku.
Ahtialan ala-aste sekä Ahtialan yläaste. Olin kai liian outo muiden mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Nokianvirran yläaste Nokialla, lellityt ja suositut jääkiekkoilijapojat ja opettajan suosikit sekä joko mielenterveys- tai alkoholiongelmainen äikänope saivat koko teinilauman uskomaan että olen vammainen, lesbo, hullu ja mitä muuta. Näiden kanssa jouduin opettajan pakottamana ulkomaille luokkaretkelle, oli mellevä reissu se. Opettajille ja rehtorille kertoessa vastaukset olivat luokkaa 'ne on semmosia ne pojat, hihii!' 'no ei meidän aaron ja matias ketään kiusaa, sä kuvittelet vaan'. Tässä tulos kun kylällinen punaniskajunttien teiniapinoita tungetaan samaan rakennukseen.
Nykyään nämä suomen jääkiekkotoivot ovat kaukalon sijaan kaupan kassalla töissä.
Noissa jääkiekkoilijoissa on paljon häiriintyneitä yksilöitä. Joukossa sitten tyhmyys vielä tiivistyy ja alkavat kiusaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ahtialan ala-aste sekä Ahtialan yläaste. Olin kai liian outo muiden mielestä.
Kiusatut ovat usein muita fiksumpia. Ihminen on tyhmimmillään teini-ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Järvenpään ylä-aste, 7,8,9 luokat. Ihan kaikilla tavoin kiusattiin. Vaatteita varastettiin, ulkonäköä ja vaatteita haukuttiin. Koko ajan pientä hivutusta. Minua alettiin kiusaamaan, koska minulla oli kuparinkullertavanpunaiset vyötärölle ylettyvät hiukset. (yhdellä ajoittain kiusaavalla itsellään oli ohuet ruosteen väriset hiukset) . Punaperespaviaani oli nimeni. Pääpi*u vainosi koko ajan. Kiusatuista joku pääsi välillä porukkaan ja hänestä tuli hetkeksi kiusaaja. Ja sitten hänet taas otettiin kohteeksi. Yksi kiusatuista yritti mennä junan alle, onneksi joku ehti pelastamaan tytön. Olin pois koulusta muutaman kerran, en vaan pystynyt menemään sinne. Aikuisenakin pelkäsin kiusaajani. Näin hänet eräässä tilaisuudessa istumassa takanani olevalla penkkirivillä. Olin varma, että hän tekee minulle jotain. Terveisiä vaan sinulle M-MJ, yllätys yllätys olen hengissä punaisine hiuksineni.
Mikä vuosi? Jäkessä on monta yläastetta, eli mikä koulu? Haluan tietää koulun.
Vierailija kirjoitti:
Todella huolestuttavaa, jos tilanne on niin paha.
Vierailija kirjoitti:
Järvenpään ylä-aste, 7,8,9 luokat. Ihan kaikilla tavoin kiusattiin. Vaatteita varastettiin, ulkonäköä ja vaatteita haukuttiin. Koko ajan pientä hivutusta. Minua alettiin kiusaamaan, koska minulla oli kuparinkullertavanpunaiset vyötärölle ylettyvät hiukset. (yhdellä ajoittain kiusaavalla itsellään oli ohuet ruosteen väriset hiukset) . Punaperespaviaani oli nimeni. Pääpi*u vainosi koko ajan. Kiusatuista joku pääsi välillä porukkaan ja hänestä tuli hetkeksi kiusaaja. Ja sitten hänet taas otettiin kohteeksi. Yksi kiusatuista yritti mennä junan alle, onneksi joku ehti pelastamaan tytön. Olin pois koulusta muutaman kerran, en vaan pystynyt menemään sinne. Aikuisenakin pelkäsin kiusaajani. Näin hänet eräässä tilaisuudessa istumassa takanani olevalla penkkirivillä. Olin varma, että hän tekee minulle jotain. Terveisiä vaan sinulle M-MJ, yllätys yllätys olen hengissä punaisine hiuksineni.
En usko, että kiusaajasi ovat elämässään menestyneet. Kaikkea hyvää sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista onkin se, että mitkä koulut mainitaan moneen kertaan. Esim. Munkkiniemi ja SYK ns. paremman väen yksityiskouluja ja monesti mainittuja.
Mukkulan yläaste.
Nimittelyä, toivottiin minun kuolevan, jätettiin kaikesta ulkopuolelle, kiusattiin liikuntatunneilla, koulumenestyksestä, kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Aika turhaa maalittamista on tällainen ketju.
Sanoo kiusaaja?
Helsingin uusi yhteiskoulu 2000-luvun puolivälissä.
Petäikylän yläkoulu. Kiusaamisessa opettaja mukana. En anna anteeksi.