Oletko yrittänyt iskeä varattuja miehiä?
Kommentit (25)
Iskin pitkässä seurustelusuhteessa olleen kaverini, kun oltiin molemmat tosi rakastuneita toisiimme. Sitä paitsi hänen tyttöystävänsä oli sellainen ihmeen massateinipissis, en tajua, miten olivat edes päätyneet yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvinnut edes yrittää. Sen kun vain olen poiminut parhaimmat miehet päältä. Nyt neljäs varattu menossa vuoden sisään. Viimeisin onkin ollut oikea helmi rakastelutaitojen ja kaikin puolin muuten. Suhde kestänyt jo kohta puoli vuotta. Päivittäin pidämme yhteyttä. Vaimon (50+) on pakko tietää, ei näin intesiivinen suhde voi salassa pysyä tai sitten vaimo ei välitä ja huokaa helpotuksesta, kun pääsee pakkoantamisesta joskus eroon.
Ja miksi olen varattujen miesten kanssa... siksi että vapaissa miehissä ei ole ollut hyviä, kunnostaan huolta pitäviä tässä ikäluokassa (40 ja 50+) tai eivät ole kiinnostuneet enää seksistä. Varattu mies on seksinnälkäinen ja jaksaa, kun saa harvoin (kotona usein se haluton tai estoinen vaimo).
Niinhän se on hyvä uskotella itselleen että se kotona oleva vaimo on hapan pihtari ja itse miehelle se todellinen rakas. En sano, ettei väljähtyneitä liittoja ole mutta yhtä lailla sinisilmäisiä salarakkaita riittää.
Parhaillaan yritän. Olen itsekin varattu kuten tämä mieskin. Kumpikin seksittä; mies pari mä kymmenen vuotta. Mut ei ole helppo tämä mies, koko kesä mennyt. Toivottavasti kova työ palkitaan.
Surullista.
Mä en ole koskaan halunnut olla kenenkään salapano tai toinen nainen. Tietty kukin valitsee roolinsa, vapaa maa. Jos kokee, ettei ykköseksi kelpaa, voi tietty tyytyä olemaan kakkonen.
Taitaa olla huono itsetunto jos varattu kelpaa. Puss vaan.
En, mutta varatut ovat usein koittaneet vikitellä minua esittäen sinkkua.