Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa käyttää sadetakkia??

Nooranoora
17.08.2016 |

Moikka!

Kesä loppui taas lyhyeen ja olen pitkään miettinyt, että ostaisin rehellisen sadetakin työmatkoille. Jotenkin en ole vaan viitsinyt ostaa, koska olen aina ajatellut, että sadevaatteet ovat lapsien käyttöön.. Käytättekö itse ja mitä mieltä olette aikuisten sadevaatteista??

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän noloa on, jos ei ole pukeutunut sään mukaan. Varsinkin keltaiset sadetakithan on muotia tällä hetkellä

Vierailija
22/33 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän noloa on, jos ei ole pukeutunut sään mukaan. Varsinkin keltaiset sadetakithan on muotia tällä hetkellä

Ostin juuri uudet mustat Kontiot ja Karhun keltaisen sadetakin. On hyvän näköinen yhdistelmä eikä yhtään nolo. Nyt saisi vaan sataa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa on miettiä tuollaista.

Vierailija
24/33 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehanaa nämä teinien nolostelut. Tuovat mieleen muistoja ja nykyään pistää kädet kyynärpäitä myöten ristiin, että tuo vaihe elämässä on lusittu. Miten rajoittunutta, mustavalkoista ja kavereista riippuvaista se elämä oli.  Varhaisnuoruus, teiniys, murrosikineen on kyllä noloin ikä ihmisellä, teineistä ei pidä oikein kukaan, ei edes ne itse.

Mutta se menee ohi.

Vierailija
25/33 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateella kun kävelen niin vastaan tulee usein litimärkinä käveleviä miehiä koska monien mielestä sateenvarjot on "homojen juttuja" kuten minulle on useasti kerrottu.

Juntteja.

Vierailija
26/33 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 12? Sen ikäisestä sadetakki voisi olla nolo.

Vierailija
27/33 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä käyttövaate ei koskaan voi olla nolo. 

Itse käytän vain sadetakkia, sateensuoja on epäkäytännöllinen ja tuppaa minuta unohtumaan milloin minnekin. Sadetakki jotenkin pysyy paremmin matkassa, vaikka vaihtuisi poudaksi. 

Sateenvarjon pitää olla riiittävän iso ja jämäkkä että se suojaa kunnolla sateella ja kestää kovassakin tuulessa. Semmoiset pienet kokoontaiteltavat sateenvarjot ovat turhan heikkorakenteisia ja ne alkavat yleensä hajoamaan vähänkin  kovemmassa tuulisessa ja sateisessa. Iso musta sateenvarjo sopii vaikka herrasmiehelle!

Vierailija
28/33 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi musta väri on aina muodissa.

Vierailija
29/33 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se outoa, jos aiot sitä joka päivä käyttää. Sitäkö tässä kysyt, että se olisi se ainoa takkisi ja joka työpäivä päällä? Muuten en oikein ymmärrä kysymystä.

Vierailija
30/33 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On noloa jos olet teini. Jos taasen aikuinen niin järkevä pukeutuminen on ok. Enempi noloa olla kaatosateessa jossain minihameessa ja topissa.

Ei ainakaan täällä meillä ole teineistä noloa! Meidän kaikilla lapsilla on useampikin sadetakki ja -asu. Omat takit kaupunkikäyttöön, purjehdukseen ja partioon. Tyttöjen kaveriporukassa Aiglen vettähylkivät takit oli "se juttu" viime vuonna. Ja Hunterin kumisaappaat.

Ei ole noloa meidänkään teinien mielestä. Molemmilta tytöiltä löytyy Rukan keltaiset takit ja mustat Kontiot. Pojalla on sininen sadetakki ja viime kesänä ostetut oranssit Kontiot.

Vierailija
31/33 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on. Mutta jos sadeasun tai kuravaatteiden tuottamat kiksit ja orkut antavat enemmän kuin nolous ottaa, niin siitä vaan. Tämän lajin tyydytys ei vahingoita ketään muuta, joten älä anna nolouden olla onnellisuutesi esteenä.

Vierailija
32/33 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa on. Mutta jos sadeasun tai kuravaatteiden tuottamat kiksit ja orkut antavat enemmän kuin nolous ottaa, niin siitä vaan. Tämän lajin tyydytys ei vahingoita ketään muuta, joten älä anna nolouden olla onnellisuutesi esteenä.

Ei noloa vaan kätevää. Jos sateella käytät kumisaappaita ja sadetakkia niin ei siihen kukaan kiinnitä huomiota, korkeintaan joku satunnainen fetisisti voi ihailla. Ja jos sen lisäksi että pysyt kuivana saat vielä kumista ylimääräisiä kiksejä niin mikäs sen kätevämpää. Tulee huvi ja hyöty samalla kertaa.

Vierailija
33/33 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateella kun kävelen niin vastaan tulee usein litimärkinä käveleviä miehiä koska monien mielestä sateenvarjot on "homojen juttuja" kuten minulle on useasti kerrottu.

Juntteja.

Tai sitten ovat vihaisia homoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä