Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ölympialaiset koska ne loppuu?

Vierailija
17.08.2016 |

Eiköhän ole jo saatu yliannos urheelua halusi sitä tai ei, ei helvetti.😡
Mitä seuraavaksi altaan töllössä tunkea joka ohjelmaan ja mainokseen, kumminpalan sohimistako puukepeillä jäätiköllä vai mitä?

Alkaa mennä jo liiallisuuksii tuo urheelun pauhaaminen.😡

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna. Onneksi. En ole katsonut kuin ihan mutamia minuutteja. Ei jaksa.

Vierailija
2/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko sitä on tuijottaa?

Jokaisessa taloudessa näkyy ne kakskytä muutakin kanavaa :D

En ikinä tajua tätä narinaa jostain tv-ohjelmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi tinua. Sunnuntaina loppuvat.

On muuten ollut yhdet latteimmista olympialaisista, joita olen nähnyt (vuodesta -68 lähtien olen seurannut kaikki). Brasilialaisista jää todella huono kuva - viimeinen niitti oli tuo Lavillenielle buuaminen kesken urheilusuorituksen ja sitten vielä palkintojenjaossa. Noloa! Ehkä tämä on merkki somehöyryämisen siirtymisestä netin ulkopuolelle - onhan se näkyvissä. Sen sijaan että nautittaisiin tunnelmasta ja katsottaisiin niitä kisoja, keskitytään ottamaan selfieitä ja muuten vaan näpyttelemään, et hei mä oon täällä Riossa nyt ja takakaarteen katsomossa. Halutaan vaikuttaa, ihan kuin someraivossa. Nyt se vaikuttaminen on sitä, et buuataan ja häiritään oman suosikin kilpakumppaneita - ei puhettakaan reilusta kilpailemisesta tai vastustajan kunnioittamisesta. On vain minä, minä, minä ja minun suosikin voitto hinnalla millä hyvänsä. Ja kyllä siinä tuntee jo tehneensä jotakin ja on itsekin jo se mestari. Maistuu ehanalta tuollainen voitto. 

Pah. Sarajevon olympialaisissa Jugoslaviassa vuonna 1984 yleisö buuasi sentään omalleen - Jugoslaviaa edustaneelle Primoz Ulagalle, kun tämä epäonnistui mäkihypyssä. Sitä paheksuttiin yleisesti sitä buuausta silloin, se oli ennenkuulumattoman törkeää. No myöhemmin kävi tietysti karulla tavalla ilmi, että se tietysti oli myös enteellistä. Sarajevo on nykyistä Bosniaa, Ulaga puolestaan oli sloveeni, katsomossa oli valtavasti taas serbejä jne. Siellä pinnan alla kyteneet kaunat ja vihat ne pulpahti buuauksina esiin, pakolla ja keinotekoisesti luotu Jugoslavia siinä hengitti viimeisiä korahduksiaan. Olisihan se pitänyt heti hokata. 

Vierailija
4/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa arvostella pyhää lehmää eli urheilua, het seriffi poistaa viestin.

Vierailija
5/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä on latteahkot kisat. Ensin ajattelin, et se johtuu noista lähetysajoista, ettei jouda niin tiiviisti seuraamaan, mut eipä taida olla pelkästään siitä kiinni.

Ja kyllä ei Brasilia tosiaan saa ehkä niin hyvää kuvaa itsestään annettua kuin mitä luuli. Yleisön käyttäytyminen, mielenosoittajat, paskaiset vedet, rikollisuus, aseistetut sotilaat maratonreitillä metrin välein, tuskin kv-terroristien takia, vaan oman maan kansalaisten. Siinä saa jo propagandakoneisto jauhaa, että tuosta saataisiin edes välttävä kuva.

Vierailija
6/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet pystynyt pääsemään vauva.fi:lle jos et osaa noin selvää asiaa itse selvittää?

Vierailija
7/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä on latteahkot kisat. Ensin ajattelin, et se johtuu noista lähetysajoista, ettei jouda niin tiiviisti seuraamaan, mut eipä taida olla pelkästään siitä kiinni.

Ja kyllä ei Brasilia tosiaan saa ehkä niin hyvää kuvaa itsestään annettua kuin mitä luuli. Yleisön käyttäytyminen, mielenosoittajat, paskaiset vedet, rikollisuus, aseistetut sotilaat maratonreitillä metrin välein, tuskin kv-terroristien takia, vaan oman maan kansalaisten. Siinä saa jo propagandakoneisto jauhaa, että tuosta saataisiin edes välttävä kuva.

Olisi käytetty nekin rahat mitä noihin jonninjoutaviin kisoihin käytettiin, köyhien ihmisten avustamiseen.

Oksettaa kun tietää miten kurjissa oloissa ihmiset elää, mutta tämä pyhä urheilu on aina ja kaikkialla etusijalla, rahaa upotetaan miljarditolkulla muutaman urheilijan leikkeihin.

Vierailija
8/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen kyllä seuraillut vaikka muuten en urheilua seuraakaan juurikaan. ONhan se semmoista kivaa harmitonta taustakatseltavaa, samalla kuin vaikka siivoilee tai selaa nettiä. 

Mutta tuo on totta että brasilian kisat on jotenkin ankeat verrattuna aiemmin seuraamiini. Jo se, että on kauheasti aina tyhjiä paikkoja katsomoissa on jotenkin ankeaa. Ja tosiaan se buuaaminen. Eilen katselin rantalentopalloa ja kun vastassa oli brasilialainen, niin todella mauttomasti buuattiin heti jos toinen puoli sai pisteen. 

Vierailija
9/9 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jo päiviä sitten koska nuo loppuu? Onneksi muitakin kanavia josta tulee edes jotain katsottavaa. Eihän se tarjonta hääviä ole kun simpsonien uusinnat on parasta katsottavaa. Hyvällä säkällä joku kelvollinen elokuva, uusintana tietenkin.

Kanavien lisääntyminen on laskenut ohjelmien tasoa ihan helvetisti. Koru tv, mitä vit..? Loputon määrä kokki ohjelmia, naisten lehtien logiikan mukaan samalla laihdutusohjelmia. Ihan oikeasti en halua enään ikinä nähdä junttapersettä tai buli puuskuttajaa.

Hyvät asialliset ohjelmat ovat vähissä ja niillä harvoilla on vähän katsojia koska liian moni haluaa halpaa viihdettä eikä jaksa oikeista asioista ohjelmia. Esimerkkinä se pörssikurssien ennustaja joka joutui lusimaan kun ei suostunut antamaan koodia jonka kehitti. Oikeuden halventamisella tuomittiin toistuvasti 18 kuukautta lisää.

Onneksi on netti mistä voi katsoa kiinostavia asioita/ohjelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi