Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä niksejä miten päästä ryyppäämisestä irti.

Vierailija
17.08.2016 |

Tulee juotua jo ihan liikaa. Tarkoitus olisi vähentää todella paljon.
Hyviä vinkkejä/omia kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot niin paljon, että tulee paha olo. Kyllä siihen kyllästyy kun juo vaikka 3 vuotta joka päivä ja toisinaan enemmän.

Vierailija
2/12 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota antabus ja juo 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku liikunnallinen tavoite.

Vierailija
4/12 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, lopetat juomisen. Siihen ei ole mitään muita toimivia keinoja kuin se että itse haluat lopettaa ja sitten lopetat. Niksit on niksejä mutta niiden vika on siinä että ne ei keskity itse pääasiaan eli siihen että sinä itse haluat lopettaa ja lopetat.

Vierailija
5/12 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa, lopetat juomisen. Siihen ei ole mitään muita toimivia keinoja kuin se että itse haluat lopettaa ja sitten lopetat. Niksit on niksejä mutta niiden vika on siinä että ne ei keskity itse pääasiaan eli siihen että sinä itse haluat lopettaa ja lopetat.

Juu, mutta ensin pitää löytää se halu. Itse löysin ja löydän sen aika ajoin uudestaan kun juominen ei ole enää kivaa ja siitä tulee paha olo. Enkä puhu krapulasta. -2

Vierailija
6/12 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee alkoholin ostaminen ja juominen itsellesi vaikeaksi: kulje reittejä pitkin, joissa ei ole baaria. Älä pidä alkoholia kotona. Älä kuljeta rahaa mukanasi kuin pakollisiin ostoksiin. Älä mene tilaisuuksiin, joissa on alkotarjoilu. Eli tee juomisesta vaivalloista.

Vierailija
7/12 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta ensin pitää löytää se halu. Itse löysin ja löydän sen aika ajoin uudestaan kun juominen ei ole enää kivaa ja siitä tulee paha olo. Enkä puhu krapulasta. -2

halu siinä lopettamisessa onkin pääasia. Jos et halua niin kikkailemalla pidät lähinnä taukoa hieman ennen kuin aloitat uudelleen ja lopulta jossain vaiheessa noissa kierteissä homma karkaa lapasesta ja menee perheet ja työt ja talot yms.

Vierailija
8/12 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atkinsin induktio 2vk, menee juomahalut kokonaan.

Vierailija
9/12 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juominen kuudeksi kuukaudeksi. Ota tavoitteeksi oman elämäsi parantaminen. Alkoholi aiheuttaa monia oireita joita ei edes tiedosta tästä johtuvaksi. Kun olet tehnyt tämän matkan huomaat muutoksia itsessäsi. Ehkä löydät myös syyn juomiseesi ja osaat hakea apua tähän oikeaan ongelmaan juomisen taustalla.

Vierailija
10/12 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on halu juoda, niin ei siihen niksit auta. Halu olla juomatta on se oleellinen asia. Mutta voit tietysti kokeilla elämäntapojen muutosta siten, että et mene enää niihin tilanteisiin, missä tulee läträttyä alkoholin kanssa. Eli kotisohvan ja kalsarikännien sijaan menet leffaan tms. Tai lähiöpubin sijaan menet vaikka uimahalliin.

Vierailija
11/12 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paihdelinkki.fi

Vierailija
12/12 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistoleikkaus.. Viinasta tulee myrkkyä ja sammut jo puolesta lasista. Toimii, ihan omakohtainen kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän