Halveksitko ihmistä, jolla on korkeakoulututkinto, mutta joka tekee duunaritöitä kun oman alan
Kommentit (51)
Halveksin ihmistä, jolla olisi töitä, mutta ei viitsi tehdä niitä.
Kuka idiootti tuollaista voisi halveksia? Paitsi ne iso osa näistä nykyajan velliperseistä jotka eivät osaa tehdä oikeita töitä.
Sehän vasta siistiä onkin kun on akateeminen tutkinto mutta painaa duunarihommia kybällä ja tekee ne vielä helvetin hyvin! Siinä on mietittävää niin akateemisille kuin duunareillekin...
Eli vastaus, halveksin uusvasemmistolaisia jotka eivät enää edes tunnista fyysistä työntekoa, vaan elättäävät itsensä kaiken maailman monikulttuurisuushankkeilla, toisten maksamina...
En tietenkään! On parempi tehdä hanttihommia kuin lorvailla. Halveksin niitä, jotka vapaaehtoisesti valitsevat lorvailun. Ei-vapaaehtoinen työttömyys on eri asia, täysin eri asia.
Joo, tietysti. Kunnon av-tyyliin halveksin kaikkea. Teet niin tai näin, niin oot nolo ja mä halveksin sua.
Ei tietenkään! Päinvastoin, ihailisin ja kunnioittaisin. Sehän on todella hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti tuollaista voisi halveksia? Paitsi ne iso osa näistä nykyajan velliperseistä jotka eivät osaa tehdä oikeita töitä.
Sehän vasta siistiä onkin kun on akateeminen tutkinto mutta painaa duunarihommia kybällä ja tekee ne vielä helvetin hyvin! Siinä on mietittävää niin akateemisille kuin duunareillekin...
Eli vastaus, halveksin uusvasemmistolaisia jotka eivät enää edes tunnista fyysistä työntekoa, vaan elättäävät itsensä kaiken maailman monikulttuurisuushankkeilla, toisten maksamina...
Tämä.
Siis herranjumala onko niinkin törkeitä ihmisiä? En tietenkään halveksi!
Hienoa , että on sivistänyt itseään ja kaikki työ on arvokasta.
Se mitä halveksi on yhteiskunnan elätit , mille ei työt kelpaa mutta sossun etuudet kyllä.
Sama kun kakkonen, työteliäisyys ja yritteliäisyys ovat kunnioitettavia piirteitä. Ehkä vielä enemmän niin, jos korkeasti koulutettu tekee ylpeänä "alenpiarvoista" työtä. Just laiskat lusmut ärsyttää ja turhasta saikuttavat ruikuttajat.
No en mutta yhden tällaisen tapauksen tuntevana en voi olla ajattelematta että meni nekin korkeakouluopinnot ja vuodet työelämän ulkopuolella ihan totaalisesti hukkaan vaikka tyypillä oli ammatti jo 19-vuotiaasta (jota ei ole päivääkään tehnyt).
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään! On parempi tehdä hanttihommia kuin lorvailla. Halveksin niitä, jotka vapaaehtoisesti valitsevat lorvailun. Ei-vapaaehtoinen työttömyys on eri asia, täysin eri asia.
Sama.
Minulla on kaksi akateemista loppututkintoa ja olen asiantuntijana valtion virassa. Viikonloppuisin siivoan sairaalassa.
Miten kukaan voisi halveksia??? Sehän on upeaa, että pystyy ja haluaa työllistymään eri alalle eikä jää hienohelmana nyrpistelemään.
Tuollaista ihmistä kunnioittaisin.
En halveksi ketään ihmistä, joka rehellisellä työllä ansaitsee elantonsa. Ihan sama mulle, mikä hänen koulutuksensa on.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi akateemista loppututkintoa ja olen asiantuntijana valtion virassa. Viikonloppuisin siivoan sairaalassa.
Miksi ihmeessä??
Kiinnostaako korkeakoulututkinnon suorittanutta se, halveksiiko joku häntä koulutusta vastaamattoman työn vuoksi? Yleensä ei.
Tuohan on aivan upeaa ja kunnioitettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Kunnioitan kaikkea työtä