Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tässä voi olla kyse kun

Vierailija
16.08.2016 |

Olen viimeaikoina ollut hyvin omituinen ajatusten suhteen. Minusta tuntuu että minua tarkkaillaan ja ihmiset suunnittelevat selkäni takana ikäviä asioita. Joo olen nukkunut huonosti, mutta saan aina jossain vaiheessa univelkani nukuttua.
Tiedostan ajatukseni täysin friikeiksi enkä ole kertonut kenellekään, mutta jotenkin ne aina tulevat todentuntoisina esiin. Onko muilla ollut vastaavaa, tämä on ahdistavaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen mielialahäirö? Kofeiini? Alkoholi? Elämänhallinta?

Vierailija
22/25 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyökkipsykologi heittäisi että kuulostaa paranoidilta skitsolta, mutta jos nyt vaikka jättäisit kaikki päihteet pois (sisältäen alkoholi, tupakka, kofeiini), nukkuisit kunnolla ja lisäisit ulkona liikkumisen määrää. Jos noilla ei olo parane niin sitten lääkärin puheille.

Vierailija
24/25 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko tunne jossain tietyssä/tietyissä tilanteissa? Millä tavalla ajattelet sinua seurattavan? Jatkuvasti vai esim kamera huoneessa tms? Ketkä tuntuvat ajattelevan sinusta pahaa/aikovan sinulle pahaa?

Tunne tulee aina aika puskista, kotona, ulkona, töissä, tuntuu kuin kamera olisi asennettu piiloon, tarkkailee ihmisiä ja minä huono tuurinen aina olen silloin kuvassa.

Ja ne keiden koen tahtovan minulle pahaa on lähes kaikki. Ystäväni, työympäristöni, sukulaiseni. Saan ajatuksen aina sivutettua jos tiedostan itsekin että nyt menee yli, mutta en ymmärrä miksi samat ajatukset hyppivät silmille aina uudelleen ja uudelleen, ja sekin vielä lisäykseksi että ne ovat todentuntuisia niin kauan kunnes hoksaan että kuvitelmaa on.

-ap

Kuulostaa että sinulla on pakkoajatuksia ja vainoharhaisuudelta, jotka liittyvät muutamiin mielenterveydenhäiriöihin. Ihan ehdottomasti kannattaa ennä nyt psykiatrin pakeille, niin saat oikeat diagnoosit ja apua siihen miten tällaiset pakkoajatukset saa paremmin hallintaan ym. Tsemppiä:)

Vierailija
25/25 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mthäiriöihin kuuluu pakkoajatukset?