Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa olla näin ruma

Vierailija
16.08.2016 |

En tiiä mitä teen. Oon siis ruma, en tavallisen näkönen kun jotkut näyttävät sekoittavan nuo termit toisiinsa. En kestä naamaani, muutkaan ei kestä. Vihaan ylitsepääsemättömästi mun rumaa naamaa. Haluun kauneusleikkauksiin, mut en oo viel saanu kokoaikatyötä, vaan osa-aikasen. Ja en voi näistä rahoista säästää. Lähetän työhakemuksia koko ajan, haluun vaan kokoaikatyön et voin säästää rahaa ja ottaa lainaa ja saada normaalin näkösen naaman. En kestä enää argh!!! :(

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa... :( Tämä rumuus tuntuu ihollani, oksetan itseäni. Tunnen itseni ällöttäväksi möykyksi.

Ap

Vierailija
62/71 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson peiliin vaan kun on pakko, muuten en mieti ulkonäköni puutteita. Ap vois mennä jonnekin juttelemaan. Täällä on ollut paljon rumuus-aloituksia ja jos ne ovat kaikki saman kirjoittajan kynästä,kirjoittajan henkiset ongelmat on jo sitä luokkaa että ammattiapu oman ulkonäön hyväksymiseksi olisi tarpeen.

Ymmärrän itsetunto-ongelman, mutta sille itsetunnolle pystyy tekemään jotain kun on kovasti halukas ja motivoitunut.

Toinen ruma, mutta silti onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/71 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, ahdistaa.

Vierailija
65/71 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :(

Vierailija
66/71 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/71 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti ole ruma <3

Vierailija
68/71 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti ole ruma <3

Kyllä olen, enkä jaksa enää. :( En jaksa jaksa kestä mun rumaa naamaa, tekis mieli vaa huutaa.

Vierailija
69/71 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Vierailija
70/71 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp... en tiedä miten voin mennä ihmisten ilmoille tän näkösenä, mutta kohta on pakko! :( Ap

Vierailija
71/71 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa tuota teinimäistä "olen niin ruma yhyyy" ruikutusta enää kuunnella.

Mitä sä haluat täältä? Jos sulle sanotaan että kaikissa on jotain kaunista niin sieltä tulee vastaus " Ei ole, mä oon niin sikaruma yhyyyyy" tai jos sanotaan ettet oo kuitenkaan niin ruma kun luulet niin vastauksena tulee "No kyllä mä osaan katsoa peiliin, oon rumaaaa"  TURPA KIINNI!

Kaikki muutkin hyväksytään ittemme semmosina kuin olemme. Rikkaat käyvät leikkauksis ja muut vinee. 

Sä oot täällä selkeesti vaan huomiohuoraamassa. Luulen että kadulla kävellessä suurinosa ihmisistä ei ees näe minkänäköinen olet koska ihmisillä on muutakin ajateltavaa kun toisten ulkonäkö. Nyt vaan ulos nauttimaan alkavan syksyn säästä. Unohda muut ihmiset!!

peace.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän