Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa olla näin ruma

Vierailija
16.08.2016 |

En tiiä mitä teen. Oon siis ruma, en tavallisen näkönen kun jotkut näyttävät sekoittavan nuo termit toisiinsa. En kestä naamaani, muutkaan ei kestä. Vihaan ylitsepääsemättömästi mun rumaa naamaa. Haluun kauneusleikkauksiin, mut en oo viel saanu kokoaikatyötä, vaan osa-aikasen. Ja en voi näistä rahoista säästää. Lähetän työhakemuksia koko ajan, haluun vaan kokoaikatyön et voin säästää rahaa ja ottaa lainaa ja saada normaalin näkösen naaman. En kestä enää argh!!! :(

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole tosissasi, jokaisessa, ihan jokaisessa on jotakin kaunista. Koskaan en oikeesti kokonaan rumaa ihmistä ole nähnyt.

Vierailija
2/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä muut elämäsi osa-alueet? Oletko laiminlyönyt ihmissuhteita, opiskelua, työtä tai harrastamista aiemmin? Koita keskittyä niihin vähän aikaa. Ensimmäisestä kahdesta saat rahaa leikkauksiin jos niitä haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kohtaa leikkauttaisit? Entäs jos oletkin vain persoonallisen näköinen, voisit korostaa piirteitäsi muodikkailla silmälaseilla, hyvällä hiusten leikkauksella. -värjäyksellä, kivoilla persoonallisilla vaatteilla?

Vierailija
4/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus, kampaamo, pistoshoidot? Filleriä ja botoxia saa aika edullisesti.

Vierailija
5/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo hoikka. Kuten sanoin, naamani on se ruma osio. Kampaamot, meikit jne ei auta kun on NÄIN ruma. Ja kaikkiin leikkauksiin menee yht n. 50 000e että eipä sitä hetkessä kerätä. Sairaan toivoton olo.

Vierailija
6/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rumaa on kasvojeni muoto, epäsymmetrisa, nenä, rumat huulet, kulmakarvat liian alhaalla. Koko kasvojen luusto

Vierailija
7/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kauneusleikellyt ihmiset on rumempia kuin aidot. Jos minulla olisi 50 000 e, ostaisin ennemmin kesämökin, auton, rempattavan omakotitalon, moottoriveneen, matkustelisin... Paljon fiksumpia käyttökohteita rahalle kuin muiden mielistely. Opettele olemaan ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet.

Vierailija
8/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ruma ja läski, nytkin tekis vaan mieli mättää kaikkea hyvää, ei vaan oo mitään motivaatiota laihtua enkä ole pitkäjänteinen

Vierailija
9/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BDD?

Vierailija
10/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene baariin ja iske joku mies niin olo helpottuu.

Vierailija
11/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kauneusleikellyt ihmiset on rumempia kuin aidot. Jos minulla olisi 50 000 e, ostaisin ennemmin kesämökin, auton, rempattavan omakotitalon, moottoriveneen, matkustelisin... Paljon fiksumpia käyttökohteita rahalle kuin muiden mielistely. Opettele olemaan ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet.

T. Joku normaalin ihmisen näköinen.

Minua kiusattiin vuosia, ja aiheestakin. Olen järkyttävän ruma. Jokainen peili ja heijastus aina muistuttaa minua siitä, että minua ei ikinä tulla kohtelemaan normaalin ihmisen tavoin.

Vierailija
12/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaunis.

Vierailija
13/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi oli niin ruma, että jätin hänen poikansa, koska yökötti, ja pelkäsin ulkonäön periytyvän. Yäk, siis ankkahuulet, perunanenä, isoja pattiluomia naamassakin, rumat huomattavan ulkonevat silmät, ja korvasienikorvat. Itse tuntui olevan jopa ylpeä ulkonäöstään. En ymmärrä.. todella ruma oli, ja on vieläkin.

Vierailija
14/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa bdd:ltä...

Tutun kuuloista.

Vierailija
15/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei tämmönen rumilus kiinnosta. Ainoo kenen kaa mulla jotain oli pelkästään nöyryytti mua.

Ja ei oo BDD, tiiän olevani ruma, kato ku rumii ihmisii on myös. Toiset pystyy hyväksyy sen, toiset ei. Typerää keksii diagnooseja kaikille mahdollisille vaivoille. Oon ruma ja se vaivaa mua, that's it.

Ja mun omassa henkilökohtasessa elämässä paras 50 000e käyttötarkotus on plastiikkakirurgiaan. En tarvi autoa, mökkiä, musta ne on niin turhia. Haluun normaalin ulkonäön, et voin mennä vaikka ulos penkille istuu ja tuntee itteni normaaliks ja hyväks. Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
16/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppi oli niin ruma, että jätin hänen poikansa, koska yökötti, ja pelkäsin ulkonäön periytyvän. Yäk, siis ankkahuulet, perunanenä, isoja pattiluomia naamassakin, rumat huomattavan ulkonevat silmät, ja korvasienikorvat. Itse tuntui olevan jopa ylpeä ulkonäöstään. En ymmärrä.. todella ruma oli, ja on vieläkin.

:D

Vierailija
17/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä tuskin tunnistat, kenelle on tehty kauneusleikkaus. Itse puolustan noita leikkauksia. Hyvin vähäiselläkin leikkauksella voi olla elämänlaatuun huomattava kohentava vaikutus. On helppo sanoa, jollei ole itse kärsinyt ulkonäön takia. Eräs arvostamani jo vanhempi plastiikkakirurginainen totesi kerran haastattelussa, että on hienoa, kun voi kauneusoperaatioilla auttaa naisia saamaan iloa elämäänsä. Olen täysin samaa mieltä. Mikään auto tai kesämökki ei merkitse mitään sen rinnalla, että on tyytyväinen itseensä ja kyllä siinä on ulkonäöllä osansa. Niin tosiaankin, minulle ei ainakaan materia merkitsekään oikeastaan mitään.

Vierailija
18/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus tulee sisältä päin! Kun voit sisäisesti hyvin niin se näkyy ja säteilee ulos. Leikkauksilla et saa todellista kauneutta.

Vierailija
19/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jokaisessa ei ole jotakin kaunista. Kyllä ruma ihminen on ihan aidosti ruma. Ei sille mitään mahda. Typerää itsepetosta väittää muutoin.

Vierailija
20/71 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanhan leikkauksilla. Koska sillon voin myös hyvin ku ei oo enää kamalaa naamaa. Tällä naamalla en ikinä tuu voimaan hyvin. Kukaan ei voi kertoa mulle miten mun elämänlaatu voi parantua, vaan mä ite sen tiedän. Mut kuitenkin kiitos vastauksista, halusin vaan avautua koska ahdistaa tosiaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän